Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus!! Älä tilaa täältä mitään! Huijausta!

Vierailija
04.04.2012 |

http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202k…

Kun tilaat nuo ilmaiset ekat tuotteet ja maksat ne muutaman euron postikulut kortillasi, samalla tulet heidän mielestään hyväksyneeksi sen, että ottavat jatkossa tililtäsi automaattisesti seuraavat erät. Mutta kappas vaan, missään ei sitä lue kun tilausta teet. Eikä taida tuota Mannisen Jaanaakaan olla olemassa, lisäksi nuo alaosan kommentit ovat joka päivä samoja, päiväys vaan vaihtuu.

En ymmärrä, miten minä, kohtuullisen järkevänä pidetty naisihminen sorruin tähän. Eilen illalla huomasin tililleni tehdyn varauksen 120 euroa, kuoletin saman tien korttini ja aamulla soitin pankkiin, josta kertoivat että olisi mennyt 160 euroa lisää ilman nopeaa toimintaa. Tuo 120 euroa on nyt menetetty Tanskaan, mutta rikosilmoitus tehty kuluttajaviranomaisen käskystä. Yöllä jo kirjottelin heille sähköpostia, mutta vastausta ei tietty ole kuulunut.

Tiedän olleeni typerä, joten ei kiitos siitä kommentointia. Mutta tuo firma pitää pysäyttää, se on ehdottoman tärkeää.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko kukuaan onnistunut peruuttamaan tilauksen?

Vierailija
22/78 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kirjoitusvirhe tuohon äskeiseen, mutta jospa ne todellaa " viisaat " jättäisivät sen nyt kommentoimatta ym.

Ihan vaan ne, jotka eivät siis ole ylifiksuja, vaan ihan tavallisia erehtyväisiä, heiltä siis kyselin kokemuksia tilausten purumisesta, sopimuksen irtisanomisesta. Meitä kun on vielä muutama sellainenkin, jolle tuottaa englannin kielellä asiointikin ylimääräistä vaivaa. Tilaushan tehtiin ihan selkeästi suomella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kirjoitusvirhe tuohon äskeiseen, mutta jospa ne todellaa " viisaat " jättäisivät sen nyt kommentoimatta ym.

Ihan vaan ne, jotka eivät siis ole ylifiksuja, vaan ihan tavallisia erehtyväisiä, heiltä siis kyselin kokemuksia tilausten purumisesta, sopimuksen irtisanomisesta. Meitä kun on vielä muutama sellainenkin, jolle tuottaa englannin kielellä asiointikin ylimääräistä vaivaa. Tilaushan tehtiin ihan selkeästi suomella.

kannattaisiko varmuuden vuoksi siirtää sinne ilmoittamaltasi tililtä rahasi toiselle tilille toistaiseksi? Tyhjältä tililtä on huijareiden paha veloittaa. Ja todennäköisyys sille ettei rahoja koskaan saa takaisin on suuri.

Vierailija
24/78 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän nimenomaan luetaan, sen takia ollaankin selkeesti fiksumpia kuin suurin osa täällä kun ei tuollaiseen vipuun olla menty. Ja ymmärretään LUKEA ne ehdotkin. :)

Tyhmä ei oo se joka yrittää, tyhmä on se joka maksaa... Siitä syystä todellakin oon sitä mieltä että kaikki urpot täällä jotka ovat LUOTTOKORTIN NUMERONSA antaneet epämääräisille sivuille, ansaitsevat ne veloitukset. Varsinkin kun niistä on kerrottukin... Firmahan tässä tekee vaan bisnestä, ei kai se heidän vika ole jos asiakas ei tajua mistä on kyse vaikka se on kerrottu.

Ja btw, suoraveloitus pankkitililtä ja toistuvaisveloitus luottokortilta ei ole lainkaan sama asia. Ethän sinä normaalistikaan netistä ostaessasi luottokorttimaksuihin mitään valtakirjoja allekirjoita.

Miksi aina näihin keksusteluihin iskostuu tuollaisia "hähhää,tyhmä olet, kärsi nahoissasi"- tyyppejä?? Vahingoniloiset paskiaiset, jotka ovat muille katkeria ja pitävät itseänsä maailman parhaimpina tyyppeinä! Miksi Te bessewisserit ja äärettömän fiksut ihmiset luette edes tällaisia palstoja? Eikä teidän fiksuudellanne ole muuta sijaa kuin ihmisille vittuilu?

Tuo on juuri se asenne, johon ihminen vuosien mittaan tukehtuu ja vanhenee ennenaikojaan sekä henkisesti että fyysisesti. Lukekaa vaikka sen sijaan, että opetatte "tyhmiä" ihmisiä täällä.

:P

Toivottavasti tuo huijarifirma joutuu vastuuseen. Ja hyvä, että kerroitte siitä täällä. Kiitos!

Se on laki juuri sinunkaltaisiasi ihmisiä vastaan, joiden mielestä millä tahansa kieroilulla ja epäselvillä ehdoilla voidaan ihmisiltä huijata rahat pois tuosta vaan.

Se kun nyt ei vaan mene niin, että ihmisiä saa kusettaa miten vain , ja se on vaan tyhmä ja saisi hävetä, jolle vahinko sattuu. Sinänsä sääli kohdallasi, että kun sinulle käy kuten ap:lle, et kehtaa siitä kenellekään kertoa, koska sun piti olla NIIIN fiksu, ettei sulle koskaan käy huonosti.

Se että antaa kerran luottokortin numeron, ei tarkoita sitä, että sitä numeroa saa sen jälkeen käyttää yhtään mihinkään.

Vierailija
25/78 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla on nyt rahat takaisin tillilla. Hyvää että tilasiin luottokorttilla. Meni kaksi kuukautta ja nyt on kaikki kunnossa. Ei mä enää haluaa tehdä tyhmiä tilauksia!

Vierailija
26/78 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mun teksti on kiireessä kirjotettu, mutta asia siitä varmaan selviää. Kuluttajaneuvoja totesi mulle, kun laitoin hälle tuon linkin sähköpostiin, että hänkin olis mennyt lankaan..on niin taitavasti tehty noi sivut. Voi että kun ottaa päähän!!! :/

Minulle on tehty nyt sama temppu ja vielä kahteen/ huonossa lykyssä kolmeen kertaan, koska tilasimme yhdessä työkaverini kanssa näitä ja kaikki maksettiin minun kortillani. Voi hyvänen aika , mitä tässä nyt pitää tehdä? Ei todellakaan tuotu esittelyssä ilmi, että tilaus jatkuisi ja vielä suoraan perisivät kortiltani nämä hirveät maksut. 3x3:n € :n takia

Vierailija
27/78 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla on nyt rahat takaisin tillilla. Hyvää että tilasiin luottokorttilla. Meni kaksi kuukautta ja nyt on kaikki kunnossa. Ei mä enää haluaa tehdä tyhmiä tilauksia!

Hei ystävä kallis, tuli niin hirveä hätä, etten kai löytänyt täältä neuvoa, miten toimit! Lähetitkö putkilot takaisin ja pyysit perumaan tilauksen ,vai miten? Voitko kertoa , kiitos!

Vierailija
28/78 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tajusit kuolettaa korttisi ajoissa. Minä en ehtinyt, 160 € meni, jippii. Reklamaatiot teon alla. Ei muuten enää näy ko mainoksia.

Mutta mittikääpä, jos maksat itse laskuja pitää latoa varmennustunnuksia, mutta joku toinen voi siiirtää rahojasi, kun vaan on saanut korttisi numeron??? Enhän minäkään pysty nostamaan rahaa ilman tunnusta. Siis ei kannata käyttää korttia, eikä ainakaan nettiostoksissa. Onkohan pankkijärjestelmissä jotain kehittämisen varaa!!

Vierailija
29/78 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis viimeistellyt tilausta. Onneksi.

Oli ne ehdot siellä kyllä siis

Mutta ei kovin selkeästi ja heti.

Vierailija
30/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä löytyi maininta et jatkossa luottotiliäsi laskutetaan automaattisesti.Itse jätit lukematta.

Nuo ehdot tulivat tuonne sivuille jälkeenpäin, kun oli tullut niin paljon valituksia ja minulle luottokunta sanoi, että on kysymyksessä huijausfirma.. Minusta näyttää siltä että samainen firma on nyt skotlannissa ja osoite on tyhjään tehtaaseen. ( Joku oli kopioinut noiden alkuperäisen sivun tuonne suomi 24 ja siellä ei tosiaankaan mainittu mistään jatkosta...

Vierailija
31/78 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mun teksti on kiireessä kirjotettu, mutta asia siitä varmaan selviää.

Kuluttajaneuvoja totesi mulle, kun laitoin hälle tuon linkin sähköpostiin, että hänkin olis mennyt lankaan..on niin taitavasti tehty noi sivut. Voi että kun ottaa päähän!!! :/

Vierailija
32/78 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein saman mokan, eka toimitus tuli tällä viikolla ja tutustuin sitten tarkemmin ehtoihin kun luin kirjeen, tilausta tehdessä ei missään vaiheessa puhuttu että sitoutuu jatkotilauksiin..

Vierailija
33/78 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen aloittaja on aivan oikeassa. Esim sivusto dieettineuvoja ei ole enää käytössä, ainakaan tänään. Huomenna voi jo ollakin.

Samoin sivustolla sanottiin että EI SISÄLLÄ PIILOMYYNTIÄ.

FormLifen sivuilla linkin terms takana ollut sivusto ei ollut käytössä (page not found).Ei vaikka yritin mennä monta kertaa.

Nyt tänään se taas on käytössä, kun linkittivät sen sähköpostiini.

Aivan selkeä huijaus, jossa kikkaillaan eri nettisivustojen mahdollisuuksilla.

Kuoletin korttini, joten minä sain mitä olin tilannutkin 2€:lla ja 3€:lla.

Sähköpostissa FormLifen edustaja uhkaili poliisilla, mutta luottokunnassa päinvastoin sanottiin että MINUN kannattaa tehdä poliisi-ilmoitus.

Vierailija
34/78 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samanlailla.. Onneksi vaan ei ollut rahaa tarpeeksi kortilla, joten ei ole mennyt vielä penniäkään sinne. Eli ei ilmeisesti auta muu kuin kuolettaa kortti. Tunnen itseni kanssa varsinaiseksi aasiksi kun sorruin tälläiseen mutta eipä tosiaan lukenut missään mitään varoitusta, ja Nordeasta sanottiin että ei kyllä ole ihan laillista velottaa tiliä kun ei ole mitään suoraveloitussopimusta allekirjoittanut. No, olemme jatkossa viisaampia!

Vierailija
35/78 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläkin sinä herjaat samaa asiaa, kuin tuolla Suomi24 -ketjussa. Noh, ihan samat sanat kuin sielläkin. LUE ensin, ennen kuin lässytät. Ihan oikeasti..voi huhhuijaa. Juuri edellä on sinulle oikein hyvä todiste vastoin omia sanojasi. :)

Otapa oikein käsipeili darling, niin voit zoomata omaa lärviäsi.

Vierailija
36/78 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobro 25.4.2012

Customer no: 368717

Invoice no:421048

Delivery no 2955077

Order no: 368208

toinen

Hobro 25.4.2012

Customer no: 368717

Invoice no: 421049

Delivery no: 2955085

Order no: 368208

En halua vastaanottaa tuotteita. Palautanko saamani näytepakkaukset, vai voinko lunastaa ne, johonkin hintaan?

terv. Terttu Kunnas terttu.kunnas@nettiviesti.fi

Vierailija
37/78 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heip.itse jouduin samaisen firman kiskonnan uhriksi ja eilen kävin poliisi asemalla tekemässä rikos ilmoituksen firmasta.poliisi sanoi,että en ole ainoa,kun koneelta katsoi.vaan meitä on useita,joita on petetty.ei ole aina asiakkaan vika,jos on hyvä uskoinen ja yrittää luottaa toisten rehellisyteen.eiköhän firmassa,ole se syy,kun pettäävät asiakkaita.rehellisyys pitäisi olla firmojen toiminnan lähtökohta.

Vierailija
38/78 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa niihin ehtoihin ennen kuin annatte luottokorttitietojanne mihinkään!

Tuoltakin ehdot nimittäin löytyivät, ja siellä kerrotaan seuraavaa:

Maksu luottokortilla

Maksaessasi luottokortilla hyväksyt, että toimitukset laskutetaan automaattisesti luottokortiltasi ellei muuta ole sovittu.

Vierailija
39/78 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehteen lähetin juttuvinkin, en siitä mitään palkkioita halua, vaan levittää tietoa eteenpäin. Facebookissa tästä kerroin ja pari ystävääni oli sortunut tuohon ja sulkivat korttinsa tänään, eipä hekään olleet huomanneet mainintaa siitä että rahat menee jatkossa tililtä.

Ja on se tosiaan mahdollista heidän ottaa ne rahat, me kun on naputeltu kortin numero maksaessa.

Ihan tiedän olevani tyhmä, enkä tiedä sitten helpottaako että meitä taitaa olla paljon muitakin.

Vierailija
40/78 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaat nuo ilmaiset ekat tuotteet ja maksat ne muutaman euron postikulut kortillasi, samalla tulet heidän mielestään hyväksyneeksi sen, että ottavat jatkossa tililtäsi automaattisesti seuraavat erät. Mutta kappas vaan, missään ei sitä lue kun tilausta teet.

Öö, lukipas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän