Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla vuosikausia parisuhteessa saman henkilön kanssa?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on liian täynnä suorittamista ja kompromisseja. Tiedän, ettei tämä varmasti ole pelkästään minun ongelmani. Kukapa parisuhteessa vuosikausia saman ihmisen kanssa haluaisi olla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean kumppanin kanssa ei ole mitään suorittamista tai kompromisseja.

Vierailija
2/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jäänyt jo ekan poikakaverin kanssa loppuiäksi yhteen, ellei hän olisi alkanut muuttua ajan kuluessa aivan eri ihmiseksi. Miehillä on taipumus muuttua parisuhteessa vuosien kuluessa oman itsensä irvikuvaksi. Pakkohan siitä on sitten lähteä pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tuollaista ongelmaa ollenkaan. Ollaan oltu naimisissa jo 30 vuotta ja aiotaan olla edelleen.

Vierailija
4/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean kumppanin kanssa ei ole mitään suorittamista tai kompromisseja.

Näin on.

Vierailija
5/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde ei ole tuollainen.

Vierailija
6/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin ihmetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakentaa parisuhteen ystävyyden pohjalle niin siinä on helpompaa olla. Ihminen vanhenee ulkonäkö muuttuu jne. ei aina voi olla niin ihastunut kehenkään. Yksin ei ole oikein mitään. 

Vierailija
8/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kaikissa suhteissa on tuskansa ja haasteensa. Jos ei muutamaa kuukautta pitempään pysty olemaan kenenkään kanssa niin se kertoo siitä että taustalla on joku trauma mikä estää sitoutumasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus, samanlaiset arvot ja päämäärät, yhteiset suunnitelmat, rehellisyys, luottamus, armo ja vasta sen jälkeen tulee se seksi. Ulkonäkö on tietenkin se, joka ihan ensimmäisenä saa kiinnostumaan, ja jos kaikki nuo osuvat kohdilleen, niin se on siinä. Pitää myös antaa tilaa ja ymmärtää, että kukaan ei ole täydellinen ja jokainen tekee virheitä. Silloin keskustellaan. -40 vuotta saman kanssa

Vierailija
10/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kaikissa suhteissa on tuskansa ja haasteensa. Jos ei muutamaa kuukautta pitempään pysty olemaan kenenkään kanssa niin se kertoo siitä että taustalla on joku trauma mikä estää sitoutumasta. 

Tai täydellisyyden vaatimus ja kyvyttömyys kestää niitä ikävämpiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean kumppanin kanssa ei ole mitään suorittamista tai kompromisseja.

Juuri näin. Tuntuu helpolta olla toisen kanssa. 

-Yhdessä vuodesta 1998.

Vierailija
12/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Rakkaus, sujuva seksi ja samanhenkisyys ovat ne liima joka pitää yhdessä. Oikean kumppanin kanssa ei tarvitse kikkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti kun käy välillä myös vieraissa. Sieltä saa kivaa vaihtelua ja sitä uutuudenviehätystä niin jaksaa taas paremmin sitä arkea oman puolison kanssa.

Vierailija
14/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että osaa elää kimpassa.

Toisen kanssa eläminen on tottakai kompromisseja. Ei suhde voi niin toimia, että jompikumpi sanelee kaiken.

Mutta jos sä väsyt, ota tauko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi