Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Hei. Sinullapa on tarkat tilastotiedot. Lähetätkö linkin , mistä voin tarkastella tutkimusjoukkoa, tutkimuksen metodeja ym tärkeitä tietoja
Miten tuolla palstalla tämä synkkausprosentti, itselle tulee yllättävän korkeita lukemia sellaisista naisista joista en ole edes uneksia uskaltanut, voisko sanoa että naisista parhaita tervettä elämää viettäneitä tyylikkäitä kauniitakin kuin mitkä.
Hämmentää nuo korkeat synkkausprosentit aika tavalla koska en itseäni nyt kummoisena ukkona pidä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla palstalla tämä synkkausprosentti, itselle tulee yllättävän korkeita lukemia sellaisista naisista joista en ole edes uneksia uskaltanut, voisko sanoa että naisista parhaita tervettä elämää viettäneitä tyylikkäitä kauniitakin kuin mitkä.
Hämmentää nuo korkeat synkkausprosentit aika tavalla koska en itseäni nyt kummoisena ukkona pidä.
Ne synkkausprosentit näkyy sulla sen mukaan miten hyvin kyseinen nainen vastaa sun hakukriteereitä. Naisella voi olla eri prosentti, riippuen siitä miten hyvin sinä vastaat hänen kriteereitään. Mullekin tuli viestejä miehiltä jotka vetosi siihen että ollaan ihan toooosi hyvä match kun prosentitkin sanoo niin ja mulle näytti ihan minimaalisia lukuja. Ja yleensä ottaenhan sillä luvulla ei ole sitten mitään merkitystä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne synkkausprosentit näkyy sulla sen mukaan miten hyvin kyseinen nainen vastaa sun hakukriteereitä. Naisella voi olla eri prosentti, riippuen siitä miten hyvin sinä vastaat hänen kriteereitään. Mullekin tuli viestejä miehiltä jotka vetosi siihen että ollaan ihan toooosi hyvä match kun prosentitkin sanoo niin ja mulle näytti ihan minimaalisia lukuja. Ja yleensä ottaenhan sillä luvulla ei ole sitten mitään merkitystä. :)
Jep, eli vähän huuhaata nuo lukemat.
96-100% tuli sellaisista naisista joita en edes uskaltaisi lähestyä tavallisena ruumiillista työtä tekevänä ukkona, tuntuivat olevan korkeasti koulutettuja sekä osa yrittäjiä.
Itsestäni kerroin totuudenmukaisesti mitään siihen valhetta lisäämättä tai mitään pois jättämättä, ihmettelinkin miten noin voi mennä että palstan varmaan halutuimmat omalle kohdalle voisi sopia.
Noh palataan arkeen ja jatketaan elämää maanpinnalla, kiitos vaan sulle vastauksesta.
Omankin mieheni sieltä löysin ja siitä tuli sitten ex. Kaikki tiedot täyttä valetta. Oli laittanut olevansa sympaattinen ja korkeastikoulutettu ja urheilullinen. Terveet elämäntavat muka. Oikeasti hän ei ole mitään koulua saanut suoritettua loppuun. On rapajuoppo eli on humalassa noin 9kk vuodessa ja urheilua harrastaa vain vieroituksessa. Kovin suvaitsevaiseksi kehui mutta oikeasti umpirasisti ja naisten ja lasten vihaaja. Kuuluu moneenkin rasistiseksi luokiteltavaan toimintaan ja vaikeasti mielenterveysongelmainen. Tavatessa ensimmäiset 2-3kk osaa olla maailman ihanin mies ja sitten alkaa mustasukkaisuus ja pahoinpitely.Eron jälkeen vainoaminen ja stalkkaus. Yrittää tuhota elämäsi jo parisuhteessa ja sen jälkeenkin. Ei todellakaan mitään saastoja suoli24 sivuilta. Älkää menkö niihin ilmoitusten mainoksiin. Pelkkää sontaa kaikki.
Kyllä täysijärkisiä miehiä löytyy. Paras tapa löytää heitä on lähettää itse avausviesti kuvallisille huolella laadituille profiileille. Jos jää odottelemaan itse avausviestejä kannattaa varautua hyvin vaihtelevaan tasoon. Ja se kuinka sopivia ehdokkaita niiden avausten takana on, riippuu paljolti minkälaisen profiilin on itse laatinut. Kannattaa siis olla aloitteellinen tai vähintään laatia kattava profiili. Ja ne törkyviestit voi nopeasti poistaa ja lähettäjän blokata. Jos ehdottelu ja törkyviesteistä ärsyyntyy liikaa, kannattanee valita mielummin maksullinen deittisivusto. Tuolta voi lukea kattavan Suomi24 Treffit arvostelun ja käyttäjien kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
vielä perhe vaikka ovat siellä statuksella "eronnut" on n. 30%. Mielenterveysongelmaisia n. 30% käyttäjistä ja loput 30% on sekalaista sakkia joiden joukossa voi olla jokunen pervo. En lähtisi ottamaan riskejä nettideittien kautta.
Sama naisten suhteen. En ymmärrä mitä riskiä tapaamisessa julkisella paikalla on. Yhden pervon naisen olen sen kautta tavannut mutta olen surillinen että jutulla ei ollut tulevaisuutta yhden tulevaisuutta koskevien toiveiden eron vuoksi.
Sekä nämä naiset ovat hauskoja jotka hakevat seksiä ja heille ei voi suomi24 treffien kautta pistää viestiä vaan pitäisi mennä salainensuhde.com, smsdeittiin tms. maksullisiin :D En mene lankaan enkä maksa senttiäkään että voin keskustella jonun naisen kanssa :D Ehkä jotkut menee lankaan mutta muhun ei tehoa :)
Kyllä siellä Suomi24:ssä ihan täysijärkisiäkin miehiä joukossa on. Käyttäjäkunta taitaa tosin olla aika moninaista. Löytyy siis vähän kaikenlaista hiihtäjää. Tosin osittain nämä on aina myös vähän mielipideasioita. Eli kannattaa itse tutustua ja katsoa minkälaista meininki siellä on. Kannattaa kurkkia myös muut sivustot, joilta voi hakea seuraa netistä.
Naisille sanoisin että kaksikymmentä vuotta vanha valokuva profiilissa on myös törkeää valehtelemista. Lisäksi, harvoin noin 70 kiloinen nainen on sen enempää sporttinen kuin Normaalivartaloinenkaan :-))) . Parin tunnin kävelylenkki viikonloppuisin ei tee naisesta liikunnallista... voi teitä höpönassuja. Ja jos naisella on liuta lapsia useamman miehen kanssa ja on vielä etsimässä elämänsä prinssiä, niin kyllä on aikuisten juna mennyt ohi ajat sitten :-))). Eikä ne opisto- ja kaiken maailman AMK-tutkinnot tee ihmisestä korkeasti koulutettuja...hoitsuja ovat ja merkonomeja, inssejä yms työläismaalaistaustaisia tallaajia, eikä älyllistä keskustelua synny, mutta ihokontakti voi toki olla hyvä.
Suomi24:ltä löytyy ne jämämiehet joista vaimot ovat eronneet kun mahdollisesti mielenterveys reistailee, ukko on muutoin kohdellut vuosia itsestäänselvyytenä tai on muuta häikkää. Alkututustuminen sisältää katkeraa tilitystä ex-vaimosta ja ihmettelyä että ethän vaan ole samanlainen. Jos heille erehtyy kertomaan asioistaan niin yhtäkkiä yhteydenpito loppuu kuin seinään. Kas kun sieltä etsitään laastarisuhdetta ja unelmaa, ei oikeaa ihmistä. Jos nämä miehet tyytyisivät tavalliseen normaaliin naiseen niin eiväthän he olisi alunperin eronneetkaan.
En suosittele näitä suomi24-miehiä kenellekään! Yhtään henkisesti tasapainoista ole siellä vielä tavannut.
Suoli24 treffit kirjoitti:
Suomi24:ltä löytyy ne jämämiehet joista vaimot ovat eronneet kun mahdollisesti mielenterveys reistailee, ukko on muutoin kohdellut vuosia itsestäänselvyytenä tai on muuta häikkää. Alkututustuminen sisältää katkeraa tilitystä ex-vaimosta ja ihmettelyä että ethän vaan ole samanlainen. Jos heille erehtyy kertomaan asioistaan niin yhtäkkiä yhteydenpito loppuu kuin seinään. Kas kun sieltä etsitään laastarisuhdetta ja unelmaa, ei oikeaa ihmistä. Jos nämä miehet tyytyisivät tavalliseen normaaliin naiseen niin eiväthän he olisi alunperin eronneetkaan.
En suosittele näitä suomi24-miehiä kenellekään! Yhtään henkisesti tasapainoista ole siellä vielä tavannut.
Voin vuosien deittailukokemuksella sanoa, että tuo on vain katkeraa ruikutusta. Itse olen tavannut ihan normaaleja ja fiksuja miehiä. Kai niitä sekopäitäkin löytää, jos ei yhtään vaivaudu katsomaan kenen kanssa alkaa kirjoitella.
Tämä wanha ketju on hyvä muistutus siitä, ettei pidä kirjoitella deittipalvelussa mitään sellaista, jota ei haluaisi lukea työpaikkansa seinältä julkisesti seuraavana aamuna.
Alanko laittamaan tänne tasapuolisuuden nimissä naisilta saamiani mahtiviestejä julkiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä wanha ketju on hyvä muistutus siitä, ettei pidä kirjoitella deittipalvelussa mitään sellaista, jota ei haluaisi lukea työpaikkansa seinältä julkisesti seuraavana aamuna.
Alanko laittamaan tänne tasapuolisuuden nimissä naisilta saamiani mahtiviestejä julkiseksi?
Laita vaan tasapuolisuuden nimissä.
Itselläni oli profiili siellä, no olin löytävinäni muka hyvänkin naisen, muutama päivä sitten maksoin pluspaketin että vähän tarkemmin profiilit, voi vittu tämä olikin kusetusta parhaimmillaan, vitut poistin profiilini tunnin sisällä kun näki tarkemmin mitä peliä tämä naikkonen ja moni muukin nainen siellä pyörittää, ei ole naisilla varaa moittia miehiä itse ovat samanlaisia ellei pahempiakin kusettajia.
Vierailija kirjoitti:
Suoli24 treffit kirjoitti:
Voin vuosien deittailukokemuksella sanoa, että tuo on vain katkeraa ruikutusta. Itse olen tavannut ihan normaaleja ja fiksuja miehiä. Kai niitä sekopäitäkin löytää, jos ei yhtään vaivaudu katsomaan kenen kanssa alkaa kirjoitella.
Kuinka vakavasti voi ottaa sellaisen naisen mielipiteen joka on muka tavannut sieltä normaaleja ja fiksuja miehiä mutta silti deittailee vuosikaudet?
Vierailija kirjoitti:
Samat ukot näkyy pyörivän siellä vuodesta toiseen. Ja syystä!
Siellä on miehiä ihan joka lähtöön. Jo ekojen viestien perusteella pystyy sulkemaan pahimmat hörhöt pois, ja muutenkin kyllä siitä kirjeenvaihdosta nopeasti huomaa, onko aiheellista tavata livenä. Tapasin suomi24:n kautta useita täysjärkisiä 30-40-vuotiaita miehiä. Huipputyyppejä! Moni niistä on jäänyt mun elämään kaverina, yksi jäi kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnolliset on varattu jo ennen kahtakymmentäikävuotta. Yli kolmekymppiset ovat aina jo toisen tai jopa kolmannen kierrokset hylkiöitä.
Itse olen suhteeni lopettanut, yksin ollut pitkään, olenko silti hylkiö?
niin ja ikähaarukka 20-40v