Mikset ole hankkinut kotiisi ilmastointikonetta?
Kommentit (96)
Kela ei suostunut maksamaan. Nyt kärsin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.
Olen hankkinut, mutta tänä kesänä sille ei ole vielä ollut tarvetta. Ehkä ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.
Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan.
En tarvitse. Asunto ei kuumene liikaa.
Miksi haluaisin palella sisällä kesälläkin? Päinvastoin, nautin nyt kun tarkenee. Paras sisälämpötila on n. 26 astetta kesät talvet, jotta tarkenen mekolla ilman villatakkia ja villasukkia.
Tykkään helteistä. En halua pilata ihania helteitä Viilennyskoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.
Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan.
😅 Koska se on rikki, tai et osaa käyttää sitä.
On kyllä migreenikon pelastus. Hyvästi helvetilliset yöt.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Yhteiskunnanko sekin pitäisi maksaa?
Ne ovat kalliita eikä tehosta ole varmuutta, kuten joku edellä kertoi.
jos tulee liian kuuma kotona, lähdetään metsään riippumattoilemaan. siellä ollaan muutenkin noin 75 vrk. vuodessa.
Suomen helteistä kyllä selviää, jos osaa vain valita asunpaikan oikein.
Minulla on läpitalon huoneisto. Ikkunoita kolmeen suuntaan, mutta yhteenkään ei loimota aurinko koko päivää. Ympärillä puita ja kasvillisuutta, jotka viilentävät. Parveke ilman laseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.
Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan.
😅 Koska se on rikki, tai et osaa käyttää sitä.
Tuskin on rikki. Ihan oikein on asennettu poistoputken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.
Yhteiskunnanko sekin pitäisi maksaa?
Ei ole mun oma asunto. Asun vuokralla.
Koska tykkään asua kesäisin saunassa.
Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.