Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Sieltä minä elämäni rakkauden löysin 8 vuotta sitten. Normaali töissä käyvä mies jolla oli sillo ikää 25 . Kyl siellä helmiäkin on roskien seassa
Ihan väsyneitä ehdokkaita mulla ainakin ollut siellä! Vaikka laitankin että haen vakavaa suhdetta,niin aina tulee seksiehdotuksia..
tai sitten miehet joista ei ole kuvaa,on oma lukunsa..lähettävät sähköpostiin kuvansa joka on otettu joskus 10v sitten..näet livenä ja kaveri on harmaantunut,lihava sika.
Sitten näitä jotka ovat eronneet,kunnes pitäisi tavata niin oho..eivät olekaan eronneet vaan suhde menee huonosti tms..
Yhden luulin sieltä vuosi sitten löytäväni,kunnes sekin paljastui että hakenut sieltä aina elättäjää ja lähtee kun rahat loppuneet..aina on seuraava nainen ottamassa kun ulkonäöllisesti ok ja mukavanoloinen...(narsisti kuitenkin kun paremmin tutustuu) En voi sanoa mitään positiivistä niistä miehistä keiden kanssa olen siellä jutellut tai joiden kanssa olisin kahville eksynyt..
Mua kannattaaa varoa. Oon 34, suht järkevä, mutta ylipainoinen (kuva hämää) ja pian työtön.
Mieti siis tarkkaan omat kriteerit, mistä joustat ja mistä et. Naisilla on järkyttäviä kriteerilistoja, kannattaa miettiä onko kaikki yhtä tarpeellsiia.
asioita joita inhoan tms.
Siellä paljastuu pahimmat hankalat miehet. Ne luettelee kaikki exänsä huonot puolet ja haukkuvat ihmisten ulkonäköä (esim. eräs luonteeltaan todella vastenmielinen ihminen on laittanut siihen kohtaan: jokinorsut).
Henkinen kypsyys näkyy siis pitkälti noissa vastauksissa.
Siellä on mm. miehiä jotka etsivät elättäjää itselleen, miehiä jotka ovat olleet sadan naisen kanssa, luonnevikaisia naisia vihaavia miehiä ja varattuja vapaina esiintyviä miehiä.
Yksi oli sitä mieltä että ei saisi mennä edes eka treffeille ellei se johda seurusteluun, muuten se on miehen hyväksikäyttöä ja harhaanjohtamista. Pelottava takertuja. Se ainoa täysijärkinen kenen olen siellä tavannut olikin vielä naimisissa ja halusi vain testata että löytäisikö sieltä naisen kenen kanssa hänellä synkkaa paremmin kuin vaimonsa kanssa.
Se oli ihan mieletön pettymys, hänellä oli vaimonsa kanssa kaikenlisäksi kolme alle 6-vuotiasta lasta vaikka esitti lapsetonta!
En todellakaan tavannut häntä enää uudelleen.
Ja minulla ei ollut kriteereinä miehelle muuta kuin tervejärkisyys ja rehellisyys.
niin saat sen jälkeen mahdollista poikaystävää todennäköisemmin joutua sanomaan kohteliaasti että et ole kiinnostunut, jonka jälkeen sinulla on riesanasi joku näistä
a) takertuja joka yrittää vedota hoivaviettiin ja sääliin
b) vainoava hullun stalkkeri
c) meili täynnä huorittelua ja haukkumista
Voisimpa enemmän luottaa siihen että mies kykenee terveeseen itsekontrolliin, mutta kokemusteni perusteella se on mahdotonta. Kun lukee noita miessinkkujen keskustelupalstoja S24:lla, niin viimeistään silloin haluaa pysyä aika kaukana miehistä jotka hakee sinkkuna Suomi24:lla seuraa.
Ainaskin lukutaidottomia miehiä siellä liikkuu! :-DD
Profiilissani kerron minkälaisista miehistä pidän. Niin kaikenlaiset täysin siihen kategoriaan sopimattomat (iän, hiustenvärin, jne.) ottavat yhteyttä ja ehdottavat seksiä.
Ja jos vastaa että kiitos mutta ei kelpaa, niin ei ne tajua, vaan jatkaa jankkaamista.Eli aikamoista huumorintajua tämä vaatii!! :-DD
ja jos synkkaa niin mahdollisesti myöhemmin tapailu voi johtaa deittailuun.
Mulla on ihan asiallinen nätti kuva siellä, ei mitenkään tyrkky eikä "halpa".
Meilini pursuu "Panettaako?" ja "Isomunanen etsii kuumaa salasuhdetta" -viestejä.
On. Ainakin luulen niiden muutaman jonka olen tavannut, olleen täysjärkisiä. Tosin voihan olla että minä olen seko ja vain kuvittelen että ne miehet oli normaaleja, koska en tiedä paremmasta.
Varattuja vaimoaan pettävät miehiä, jotka etsivät piristystä avioliiton arkeen. Ja palaavat sitten virkistäytyneenä häntä koipien välissä vaimon ja perheen luo, kun on todistettu että kauppa käy.
Kuka tunnistaa oman miehensä?
Ikä 39, Keski-Suomesta.
"Moi!
Niinpä niin...
Haavekko vaan!
Täällä olis elämän aikana paljon nähnyt ja kokenut rento 39 vuotias ristiverinen, tasapainoinen, positiivinen, itsestään huoltapitävä, mukava, nuorekas, rento, energinen, huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, hellä ja urheilullinen mies Jyväskylän alueelta jolla aina pilke silmäkulmassa. Etsin hyvää seuraa (salaista ystävää) mukavasta naisesta kaiken kivan merkeissä. ;) Elämäni on tasapaksua päivästä toiseen, mutta miksi pitäisi sillä itseään stressata silti tarvitisisin vaihtelua ja jännitystä elämääni...
Olethan luotettava, terve, vapaa tai varattu, mukava, huumorintajuinen nainen. Muistathan että ikä on vain numeroita!!
Löytyyköhän tätä kautta, sitä ei tiedä vielä kukaan, mutta yrittämällähän se selviää :)
Jos yhtään tuntui, että edes vähän nappais niin laittapas viestiä/flirttiä niin tutustutaan ja katsotaan miten kemiat kohtaa niin keksitään sit jotain kivaa yhdessä!:)"
Varsin kriittisiä naisten kommentteja miehistä, on kysyttävä, että mitä laatua deittien naiset ovat, täydellisiä priimayksilöitäkö millintarkkoine odotuksineen.
Naiset tässä ketjussa haluavat normaalijärjellä varustetun, eli henkisesti tasapainoisen miehen joka ei ole naimisissa eikä parisuhteessa ja jolla ei ole väkivalta- tai alkoholiongelmia. Liikaa vaadittu mielestäsi? Ehkä sinun olisi siinä tapauksessa syytä katsoa peiliin.
hyviä nuo 40-vuotiaiden miesten ikävaatimukset: järjestään joku 18-35 vuotta. Jotkut "rohkeat" on laittaneet yläikärajaksi max oman ikänsä, mutta 20 vuotta nuorempaa pääasiallisesti haeskellaan, ja tietenkin aina vain lapsetonta, vaikka miehellä itsellä niitä lapsia olisi.
Niin tyttö kullat olen yrittänyt selvittää hyvällä ja pahalla että olen ihan toimiva ja asiallinen ukko landelta käyn töissä ja jne. Mutta nuo naisimmeiset on niin saatanan kranttuja kun laitan naamani näkyviin ei kelpaa mutta sitä ennen kyllä kelpas kun kirjoittelin. Mulla mulkku siesoo enkä välitä käyrä vieroossa oma kulta riittänee. Ja kyllä olen ollut ennekin todella kauniin naisen kanssa useamman vuoden kimpassa. Ne joita olen tavoitellut on ollut, nooh ihan tavallisia housuun kusioiden näköisiä kotkia.
Onhan siellä tyyppejä joka lähtöön. Bongasin mm.erään miestuttavan, josta saisi uskollisen, kunnollisen miehen. On vaan absolutisti ja ei baareile, joten suhteen luominen on ollut hänelle haastavempaa valtaosa suomalaisilla... muutenkin mukava ja hauska luonne, hyvännäköinen. Ehkä naisten silmissä tylsää, jos ei juo vettä vahvempaa
Peräkammarin poikia/ eivät ymmärrä mikä on seksiä, hyppivät seinille kun tyttö riisuu !
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hirveän negatiivinen kuva monella nettitreffeistä. Miehenä voin sanoa että siellä on todella omituisia yksilöitä naisissakin mutta suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä. Ehdottomasti kannattaa nettitreffejä kokeilla. Asenteen vaan täytyy olla oikea. Ei saa loukkaantua niistä muutamista hölmöistä eikä jo etukäteen päättää että jotain vikaa tuossakin profiilissa on.
Suurin osa deittipalstojen naisista ovatkin normaaleja. Miehistä moni on syrjäytynyt ja / tai mt-ongelmainen. Kolmesta, jotka olen Suomi24:n kautta tavannut kahdella osoittautui mielenterveyden kanssa häiriöitä. Eikä ne ongelmat olleet sieltä pienimmästä päästä. Kolmas oli kunnollinen mies. Vaikka olen hyvin suvaitsevainen, en ollut valmis hyväksymään taipumusta 1) pedofiliaan, 2) henkistä väkivaltaa. Pitkään näin kaikki muutkin miehet samassa valossa. Tosiasia on kuitenkin, että syrjäytyneellä tai henkisesti sairaalla ihmisellä on matalampi kynnys tutustua muihin netin kautta. Siksi deittipalstat ovat pullollaan ongelmaisia ihmisiä. En tuomitse ihmistä sairauden perusteella, hyväksyisin esimerkiksi masennuksen puolisollani ja yrittäisin tukea, mutten narsismia tai muuta vakavampaa sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hirveän negatiivinen kuva monella nettitreffeistä. Miehenä voin sanoa että siellä on todella omituisia yksilöitä naisissakin mutta suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä. Ehdottomasti kannattaa nettitreffejä kokeilla. Asenteen vaan täytyy olla oikea. Ei saa loukkaantua niistä muutamista hölmöistä eikä jo etukäteen päättää että jotain vikaa tuossakin profiilissa on.
Suurin osa deittipalstojen naisista ovatkin normaaleja. Miehistä moni on syrjäytynyt ja / tai mt-ongelmainen. Kolmesta, jotka olen Suomi24:n kautta tavannut kahdella osoittautui mielenterveyden kanssa häiriöitä. Eikä ne ongelmat olleet sieltä pienimmästä päästä. Kolmas oli kunnollinen mies. Vaikka olen hyvin suvaitsevainen, en ollut valmis hyväksymään taipumusta 1) pedofiliaan, 2) henkistä väkivaltaa. Pitkään näin kaikki muutkin miehet samassa valossa. Tosiasia on kuitenkin, että syrjäytyneellä tai henkisesti sairaalla ihmisellä on matalampi kynnys tutustua muihin netin kautta. Siksi deittipalstat ovat pullollaan ongelmaisia ihmisiä. En tuomitse ihmistä sairauden perusteella, hyväksyisin esimerkiksi masennuksen puolisollani ja yrittäisin tukea, mutten narsismia tai muuta vakavampaa sairautta.
Enpä ole itse mitään tuollaista huomannut. Ihan normaaleja, mukavia miehiä olen pelkästään tavannut. Toki viestejä tuli myös miehiltä, joista huomasi heti että ongelmia on. Mutta ei sellaisten kanssa tarvitse treffeille lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse mitään tuollaista huomannut. Ihan normaaleja, mukavia miehiä olen pelkästään tavannut. Toki viestejä tuli myös miehiltä, joista huomasi heti että ongelmia on. Mutta ei sellaisten kanssa tarvitse treffeille lähteä.
Ymmärräthän, ettei ihmisen ongelmat ja hulluus näy aina päälle päin. Todellinen luonto saattaa tulla ilmi vasta kun tutustuu kunnolla. Toinen näistä miehistä oli paperilla monen naisen unelmamies: hyvin toimeentuleva, vakituisessa työssä, hauskannäköinen, syvällinen ja keskusteleva.
Ensin varoitus: www.adultlove24.com - täyttä kusetusta ja rahastusta
ja sitten treffit suomi24 yms muut paikat.
Ilmeisen nirsoja on nämä naisihmiset - hain ihan perinteistä treffiseuraa ravintolaan - teatteriiin jne - ei yhtään tärppiä vaikka ilmoitustani kehuttiin nokkelaksi ja massasta poikkeavaksi! Ilmeisesti omillaan toimeen tuleva, normisuomalainen mies ei ole tarpeeksi IHQ, jotain extroverttiä ominaisuutta ilmesesti pitää olla :-)
Olisi ilmeisesti pitänyt liioitella että VW Golf onkin viime vuoden mallia oleva Porsche ja rivarikolmio Jakomäessä onkin omakotitalo Jollaksessa? (vrt. Stubb, "En valehdellut, annoin vain väärää tietoa" )
Samaten naisihmisen haku vaikkapa kerran viikossa tapahtuvaan yhteiseen liikuntaan ei ole tuottanut ilmoitukseeni yhtään vastausta....
Vaikeaa on tutustua - ilmeisesti on taidot ruostuneet :-)
Nimimerkki mies 45v
Miehistä en tiiä, mutta velana ja allergisena on aika vaikeaa löytää naista. Vain 0.8% naisista osuu haarukkaan ei lapsia, en halua lapsia, ei lemmikkejä. Tai numeroina 19 / 2356
Ei ole täysjärkisiä miehiä, mieluummin loppuelämä yksin kun heidän kanssaan. Kokemusta noin 20:sta miehestä, yhdenkään kanssa ei sängystä. Munattomia miehiä, jotka eivät uskalla sanoa suoraan, että ovat löytäneet jonkun kiinnostavamman, täysverisiä pelimiehiä, varattuja, sekopäitä, ahdistelijoiksi jääviä vaikka kuinka ilmoittaa ettei ole kiinnostunut, pervoja, narsisteja ja mitäs vielä?