Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?

Vierailija
23.03.2012 |

Millaisia tyyppejä / viestejä kannattaa varoa?

Kommentit (359)

Vierailija
61/359 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ihan asiallisia miehiä :)
 Yksi urpo jäi pysyvästi mieleen. En vastannu hänen kysymykseensä heti, siis minuutin sissään niin tuli semmosta ryöpytystä niskaan että huhhuijaa " Just tollasia naisia mä inhoon jotka ei lue ajatuksella mun viestejä" - Mä olin että voi herranlettas kun olin juuri entterin-hipasua vailla vastaamassa hälle.
 Mutta ystäväni löysi miehensä sieltä :) Eli sinne vaan rohkeesti ja terveen maalaisjärjen kanssa.

Vierailija
62/359 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 01:31"]

Haukkuu noita varattuja naisia, tyhmiksi lehmiksi, jotka haluaa vaan munaa kun kotona ei saa.
No tiedä sitä, miksi sitten ovat tulla victorian sivuilla.
Mutta tuo mies on aidosti oksettava sovinisti joka panee ihan kaikkia keltä vaan irtoo ja haukkuu sitten tyhmäksi kun antaa niin helpolla.
Yöks, oikein aidosti yöks, mutta jostain kumman syystä naiset siihen aina lankee.

[/quote]

Jostain kumman syystä naiset siihen aina lankee. Ehkä siksi, että nämä kyseiset naiset ovat tyhmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/359 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään täysjärkistä fiksua kaunista naista sielä ei ainaskaan löydy vain se on varmaa..etsinyt jo 10vuotta eikä ainuttakaan tositarkoituksella suurin osa ei edes vastaa..

Vierailija
64/359 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin olen naimisissa,ja minun mies on sinkkuna eronneena,treffipalstoilla ja shatissa,nyt saa sitt eron oikeesti,sitä saa mitä tilaa

Vierailija
65/359 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin aviomies on sinkku,muuttui sinkuksi kun sairastuin syöpään aika sika,no kohta on oikee sinkku,

Vierailija
66/359 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä fiksuja miehiä sitten löytyy?!

Vierailija
67/359 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö te typerät ahdasmieliset naiset jotka tuomitsette....

inisette siinä ja samalla kuitenkin salaa haaveilette tosi uroksesta joka kaataa naisen kuin naisen...

Vierailija
68/359 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta kannattaa varmaan katsella laajemmin - eihän tuolla mikään hyvä maine ole

Vierailija
69/359 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon joskus kokeillu ihan läpällä minkälaista sakkia on mut oon todennu et suurinosa vaan pelkkiä feikkejä kysellään vaan ikä ja mitat ja mitä haluat sen jälkeen ei kuulu mtn.  jos kumppanin haluaa niin hakee livestä sitten!

Vierailija
70/359 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tiedän neljä naista, jotka ovat saaneet pelkkiä ongelmia laitettuaan ilmoituksen sinne, tavanneet aivan sekopäisiä miehiä.

Itse en laittaisi ilmoitusta mihinkään.

Vierailija
71/359 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on mm. miehiä jotka etsivät elättäjää itselleen, miehiä jotka ovat olleet sadan naisen kanssa, luonnevikaisia naisia vihaavia miehiä ja varattuja vapaina esiintyviä miehiä.

Vierailija
72/359 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin muutama vuosi sitten mieheni sieltä. Nyt naimissa ja kaksi lasta. Löysin elämäni miehen =)

Vierailija
73/359 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon miehen haluaa löytää, niin kannattaa katsella omasta opiskelupaikasta tai työpaikasta. Toinen hyvä vaihtoehto on luotettavien ystävien kautta.

Vierailija
74/359 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon miehen haluaa löytää, niin kannattaa katsella omasta opiskelupaikasta tai työpaikasta. Toinen hyvä vaihtoehto on luotettavien ystävien kautta.

Ai Audimiehenkö? Kun liikkuu oikealla asenteella, niin etsivä löytää ;)

Vierailija
75/359 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄPÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ENNEMIN TAI MYÖHEMMIN TULET MIEHESSÄ YLLÄTTYMÄÄN OUDOISTA ASIOISTA, VOI KÄYDÄ MISSÄ VAAN SALAA JA MUUTA VASTAAVAA LUONTEESSA EN LUOTA PÄTKÄÄKÄÄN NÄIHIN PALSTOIHIN

Vierailija
76/359 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄPÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ENNEMIN TAI MYÖHEMMIN TULET MIEHESSÄ YLLÄTTYMÄÄN OUDOISTA ASIOISTA, VOI KÄYDÄ MISSÄ VAAN SALAA JA MUUTA VASTAAVAA LUONTEESSA EN LUOTA PÄTKÄÄKÄÄN NÄIHIN PALSTOIHIN

Vierailija
77/359 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon mielenterveysongelmaisia, 40% ja loput sinkkuja jotka ryyppää ja ei halua vakiintua.puhun 30-40 v naisista. Eli helmi voi löytyä tai ei. T: mies 32 v

Vierailija
78/359 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 39v, yhden lapsen (6v) yh-isä. Naiset haluavat melkein järjestäeen vain sinkku miehen eli lapseton kelpaa. Neljän naisen kanssa on vain syntynyt keskusteluyhteys, niistäkin kaksi oli pettymyksiä, toisella mielenterveysongelmia ja toinen sokea. Kaksi muuta ok, keskusteluyhteys pelaa. Toisen tavannut ja kavereita ollaan, yhdessä harrastetaan ja puhutaan elämän polttavia kysymyksiä ja omia huolia sekä murheita. Meistä ei tule paria, koska maailman kuvamme on erillainen, vain kavereita ja hyviä sellaisia. Vaatia ovat naiset, ei oikein selvää kuvaa minkälaisen miehen he haluavat, raitis ei kelpaa, hyvä mies ei kelpaa, lapset eivät kelpaa, ei oikein innosta noi naisten profiilit kun ei sitten kuitenkaan innostuta, kirves kaivoon vaan sitä mieltä :)

Vierailija
79/359 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja vaimoaan pettävät miehiä, jotka etsivät piristystä avioliiton arkeen. Ja palaavat sitten virkistäytyneenä häntä koipien välissä vaimon ja perheen luo, kun on todistettu että kauppa käy.

Vierailija
80/359 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ketään heistä lähtisi luokittelemaan "mielenterveysongelmaiseksi", millä perusteella te muut teette tuollaisia diagnooseja?

Muutaman kanssa en tullut oikein juttuun ja kirjoittelu tyrehtyi. Yksi lähetteli slangikielisiä, turhia tekstiviestejä jatkuvasti, eli ei oikein tyyppiäni. Yksi sanoi tylysti ettei kirjoita enää, ellen lähetä ensitilassa kuvaani. Luokittelin hänen melko pinnalliseksi (ja ulkonäössäni ei ole moittimista). Yksi oli vasta asumuserossa, enkä halua sekaantua toisen mieheen siinä vaiheessa. Yhden tapasin ja hän oli oikein mukava, mutta jotenkin kovin kylmä. Oletti myös heti, että tapaaminen johtaisi seksiin. Se yletön lääppiminen taisi olla se viimeinen tikki, enkä tavannut toista kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi