Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?

Vierailija
23.03.2012 |

Millaisia tyyppejä / viestejä kannattaa varoa?

Kommentit (359)

Vierailija
21/359 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni löysin sieltä,ja hän on ainakin älykäs, fiksu ja tervepäinen yksilö...!

Kyllä pari sammakkoakin tuli tavattua, siis lähinnä siis yksi sellainen koka pukeutui huonosti ja oli hieman viinaanmenevän oloinen, ja yksi selvästikin hankala tyyppi, joka puhui ilkeästi eksästään.

Muutama oikein lupaavaa tyyppiä, joista erottui selvästi mieheni. Muille jouduin sanomaan heipat, mieheni kanssa seukattiin vuosi ja mentiin naimisiin. Hän oli tavatessamme32v.

Vierailija
22/359 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapasin kolme miestä, joista ensi tapaamisen jälkeen tiesin, että he eivät ole minun tyyppiäni. Mutta sitten tuli tämä neljäs tapaaminen ja edelleen, 8 vuoden jälkeen olen sillä tielläni. Naimisissa ollaan ja kaksi lasta on ja kivasti menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/359 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 18:23"]

PS Moni, moni mies lähettää samat iskuviestit kymmenille, sadoille naisille - joten ei kannata luulla, että olisit jotenkin erityisesti haluttu, kun saat esim. edellä olleiden tyylisiä pitkiä viestejä. Samaa viestiä kopioidaan monille muillekin... Sorry, kun puhkaisin tämän kuplan mutta niin se on.

[/quote]

Ei mies lähetä viestejä kenelle tahansa (tai ainakaan minä en lähetä), vaan ainoastaan sellaisille, joita voisi ajatella treffaavansa oikeasti. Toisaalta kaikki naiset haluavat kuulla (tai siis lukea) suurin piirtein samat asiat. Säästyy huomattavasti aikaa, kun hioo tiiviin, asiapitoisen ja hyvällä suomen kielellä kirjoitetun tekstin maustaen sitä jollakin naiseen liittyvällä persoonallisella säväyksellä. Myös kappalejako on syytä muistaa. Merkkimääräksi suosittelen 500-800, koska sen verran nainen jaksaa vielä lukea avauksena.

Samaa muuten miehet tekevät livenäkin. Olen kysynyt kohtuullisen monelta naiselta "lähdetkö kahville" sen eri variaatioissa. Kauhea massaiskijä? No ei vaan toimivaksi todettu harmiton lähestymistapa, kun sen yhdistää ystävälliseen katsekontaktiin asianmukaisesti pukeutuneena ja selvin päin. Enkä minä kysy ketä tahansa kahville kanssani.

Miehen kannalta nettiavauksessa vs. liveavauksessa on yksi iso ero: nettiavauksestaan ei useinkaan saa palautetta, jos viesti on huono. Näin ollen on hankala tietää, missä meni vikaan. Liveavauksessa palaute tulee välittömästi, mikä on iskemistaitojen kehittämisen kannalta oleellista.

Vierailija
24/359 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 07:36"]

Siellä on paljon miehiä jotka kuvittelevat olevansa itse ihan vitun hyvännäkösiä ja sitten ne olettaa/haluaa että myös nainen on missinmitoissaja missin näköinen. Tavallinen tallaaja kelpaa harvalle.
[/quote]

Minulle kelpaisi tavallinen normaalipainoinen maatiaisnainen. Ei minua haittaa jos naiselle on vähän pömppömahaa sillä on minulla itsellänikin muutaman kilo ylimääräistä. Mutta sanat "pyöreä" ja "rehevä" tarkoittavat Suomi24 treffeillä olen sairaalloisen ylipainoinen siideri valas. Muutenkin Suomi24:n naistarjonta tarjonta koostuu 30-40 vuotiaitten ikäluokassa yli-ikäisistä baariprinsessoista, YH-äideistä, suohirviöistä, siidervalaista, luonnevikaisista vanhoista piioista, mielenterveysongelmaisista ym. jakojäännöksistä saavin pohjalta.

Vierailija
25/359 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:13"]

Kolmas ei selvästikään pitänyt ulkonäöstäni, ja ainoa junttimainen asia hänessä oli se, että tämä oli turhan selkeästi nähtävissä tavatessa. Kaikki eivät ole kaikkien mieleen eikä herra ollut itsekään mikään erityisen komea, joten tilanne oli suorastaan hieman huvittava. Olin hänelle kuitenkin ihan ystävällinen tapaamisen ajan. Juttelimme siis puolisen tuntia ja lähdimme eri suuntiin vaivautuneissa tunnelmissa. Hän oli jostain syystä vieraillut vielä profiilissani, mitä en aivan ymmärtänyt. :D

[/quote]

Saanko kysyä, miten tuo tuli ilmi tapaamisessa, ettei pitänyt ulkonäöstäsi?

Vierailija
26/359 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas nyt naiset millainen se viesti sitten tulisi olla, että uskotte toisessa päässä todellakin kirjoittelijana olevan ihan kunnollinen mies? Kysyn tätä, koska ainakin noiden ketjun viestien perusteella valtaosa on ei-toivottuja tapauksia. Itse olen 33v., akateeminen, hyvässä työssä, urheilullinen, lapseton, kohtuu komea ja hyväkäytöksinen mies, joten uskoisin joidenkin naisten oikeasti arvostavan noita ominaisuuksia. Syy miksi olen laittanut profiilin Suomi24:een on se, että enää ei kiinnostus riitä pyöriä baareissa ja yrittää umpimähkään löytää ihmistä, jolla olisi suurinpiirtein samat elämänarvot. Riittävästi parisuhteessa eläneenä tietää millaista ihmistä etsii. Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä, että nämä ikävemmät tapaukset vievät mahdollisuuden myös niiltä, jotka ihan oikeasti toivoisivat löytävänsä kunnollisen parisuhteen netin kautta.

Vierailija
27/359 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 07:36"]

Seksistä, rinnoista ja mieltymyksistä kysytään melkein kolmannessa viestissä ja 50 % haluaa nähdä heti tänään (vaikka työpaikan kahvitauolla) jotta voi siirtyä tarvittaessa eteenpäin - eli kuin housuja sovittaisi.
Meni niiin maku.

[/quote]

Itsekin haluan nähdä mahdollisimman pian, enkä pidä sitä mitenkään housujen sovittamisena. Viestein tutustuminen on yhtä tyhjän kanssa, ja useimmiten silloin vaan muodostaa toisesta kuvan, joka ei lopulta pidä paikkaansa. Lisäksi viestittely on hemmetin tylsää! Paljon hauskempaa on tavata ihmisiä ihan kasvotusten, vaikka suhdetta ei syntyisikään.

Vierailija
28/359 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 01:05"]

Aviomieheni löysin sieltä, joten ainakin yksi oli=)
Tuli kyllä aika monta törppöä vastaan ennenkuin löysin tämän kultakimpaleen..
Ei ollut kuvaa itsestään, tekstistään vain kiinnostuin ja otin yhteyttä.
Ulkonäkö ei ollutkaan mikään kamala pettymys, ihan mukavannäköinen mies vaikka myönnän että esim baarissa olisin kyllä kävellyt ohi...
Joten onneksi löysin netistä =)

[/quote]

Jokin tässä ei nyt täsmää. Miehesi on "kultakimpale", mutta baarissa olisit kävellyt ohi? No, kultaa se on katinkultakin.

Vierailija
29/359 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:30"]

Kertokaapas nyt naiset millainen se viesti sitten tulisi olla, että uskotte toisessa päässä todellakin kirjoittelijana olevan ihan kunnollinen mies? Kysyn tätä, koska ainakin noiden ketjun viestien perusteella valtaosa on ei-toivottuja tapauksia. Itse olen 33v., akateeminen, hyvässä työssä, urheilullinen, lapseton, kohtuu komea ja hyväkäytöksinen mies, joten uskoisin joidenkin naisten oikeasti arvostavan noita ominaisuuksia. Syy miksi olen laittanut profiilin Suomi24:een on se, että enää ei kiinnostus riitä pyöriä baareissa ja yrittää umpimähkään löytää ihmistä, jolla olisi suurinpiirtein samat elämänarvot. Riittävästi parisuhteessa eläneenä tietää millaista ihmistä etsii. Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä, että nämä ikävemmät tapaukset vievät mahdollisuuden myös niiltä, jotka ihan oikeasti toivoisivat löytävänsä kunnollisen parisuhteen netin kautta.

[/quote]

Tässä pari vinkkiä omista kokemuksistani.

20 vuotta sitten olisit ollut haluttu saalis, mutta nykyään noilla spekseillä varustettuja miehiä tuntuu ainakin isoissa kaupungeissa olevan joka niemessä ja notkossa. "Kaikki" käy salilla, panostaa vaatteisiin, on jonkun sortin akateemisia, ihan kivan kuuloisessa työssä ja niin edelleen. Se on sitten asia erikseen, jos olet joku julkkis, aivan sikarikas pankkiiri, alusvaatemalli tai muuta vastaavaa. Oletan tässä, että olet tavis.

Jos olet todella hyvännäköinen, niin pistä edustava (hyvä valokuvaaja ja Photoshop ovat ystäviäsi) kuva ja saat riittävästi vastauksia, joista voit valikoida sopivia. Naiset ovat treffipalstoilla todella pinnallisia.

Jos et ole poikkeuksellisen hyvännäköinen, niin kannattaa panostaa hyvänhenkiseen huumoriin ja nastaan yleisfiilikseen. Joku saattaa laittaa viestiä, jos onnistut hyvin. Ilmoitusta kannattaa toki hioa ja päivittää. Pelkästään listaamalla kuivakasti äsken mainitsemasi speksit et luultavasti saa ensimmäistäkään järkevää vastausta. Jokin koukku pitäisi olla.

Järkevintä lienee kuitenkin olla itse aktiivinen. Valitse oikeasti potentiaalisia ilmoituksia ja lähetä lyhyehkö, rennon huumorintajuinen ja sopivasti Juuri Hänelle kohdennettu viesti (kerro vaikka että olet itse harrastanut samaa juttua kuin hän tms). Moni ei vastaa, mutta osa kyllä, ja siitä se sitten lähtee.

Onnea matkaan!

Vierailija
30/359 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni oli, että noin 0,0000000000000001 promillea oli täysissä järjissään. Pidin siellä profiilia noin puoli vuotta.

Tuossa ajassa ehdin tajuta homman nimen ja tässä on vastaus:

- Lähes kaikki suomi24:n miehistä (kaiken ikäisistä mutta eritoten 40-70 vuotiaat) ovat jollain tavalla vajakkeja.

- Osa em. vajakeista on naimisissa tai varattuina olevia vajakkeja, jotka pelkäävät vanhuuttaan ja metsästävät syrjähyppyjä, nuoria tyttöjä tai nuoria naisia uskotellakseen itselleen olevansa vielä kiinni elämässä.

- Monella on alkoholi- ja nettiriippuvuus.

- Loput em. vajakeista on sellaisia petolinnun per...tä, etteivät kelpaa kellekään ja heillä on ollut profiili ko. palvelussa jo vuosia, vaikka ilmoittavatkin juuri avanneensa kuukausi sitten profiilinsa.

Ja kuten joku täällä jo kirjoittikin, niin moni vajakki etsii itselleen elättäjää, siivoojaa, tukan leikkaajaa tms. huushollin pitäjää, kun ovat itse laiskoja ja istuvat netissä. Tarvitsevat siis jonkun korjaamaan vuotavan katon!

Jos paras, rakkain ystävättäreni kysyisi, että kannattaako laittaa sinne tai muille vastaaville saiteille profiili, niin sanoisin, että älä nyt hullu ole!

Tässä alla tulee esimerkki suomi24:n laadusta:

(sain tämän viestin eräältä profiililta)

Moi!
> > > > >
> > > > > Ensinnäkin näytät Iha mielettömän hyvältä ja oisin tosi kiinnostunut tutustuu suhu paremmin! :) Ja oisit just täydellinen siihe mitä mä haen täält, oot kaunis, vaikutat iha fiksulta ja normaalilta ihmiseltä. Ja toiseks kiinnostaisko tällänen nuori inttimies? :)
> > > > >
> > > > > En tiiä ihan tarkalleen mitä täältä haen, en nyt heti ainakaa parisuhdetta, vaan vähä enemmän sellast hauskanpito seuraa, enkä meinaa nyt pelkkää seksii, vaik kyllähä tälläset nuoret miehet on aina innokkaita kartuttaa kokemuksia ;)
> > > > >
> > > > > Oon tällä hetkellä siis intissä Vekaranjärvellä tässä Kouvolan vieressä ja ettisin vähä piristystä lomille :) Oon tällänen normaali ja sinkku nuorukainen, oon kyl vasta 19-vuotias lukiosta viime joulukuussa valmistunut, toivottavasti en oo liian nuori =) Oon 185cm pitkä ja painan 72kg. En tiiä onks sun mielestä koolla välii, tai kiinnostaako sua ees ylipäänsä, mut varustus on 18cm pitkä ja ympärysmitta 15cm. Mulla on siniset silmät ja tummat lyhyet hiukset. Oon täysin terve ja siisti nuorimies, asun Etelä-Suomessa. Juon alkoholia tosi harvoin ja vaan hyvien kaverienkaa, enkä polta tupakkaa. Kuva on mahdollinen, mut haluisin eka kuulla susta enemmän.
> > > > >
> > > > > En oo oikee hyvä kirjottaa näit, mut ota yhteyttä ni vastaan aivan varmasti =) Viestei tulee varmaa paljon, mut ois tosi kiva jos jaksaisit vastata vaikkei kiinnostaiskaa, ni en odottais turhaan... Enempää en tähän keksi, mut tosiaan kysy jos on kysyttävää, tai jos on jotain mitä haluut viel tietää :)
> > > > >
> > > > > Ois kiva kuulla vähä sun mielipidettä, et mitä mieltä oot. Vaikken nyt iha täydellisesti vastaakkaan sun ihannekumppanias, ni ois kiva ainaki yrittää :) Mä ootan ainakin innolla sun vastausta :)

Tässä toinen viesti:

Hei!

Hyvää joulua... toivottavasti tämä viesti tuo joulumielen :) Kuva kyllä seuraa - jos kiinnostaa...

Lähestyn sua nyt kirkkaalla ajatuksella, selvin ja määrätietoisin tavoittein. Lue ajatuksella loppuun.

Mulla on sellainen tunne, että meille voisi kehittyä jotain hyvää, sillä mulla on
jäljittelemätön, vankkumaton ja pettämätön urheilullisuuden, älykkyyden, huumorintajun
sekä kirjoitus- ja keskustelutaidon yhdistelmä. Ties vaikka sullakin olisi sellainen?
Miten voin olla sulle iloksi ja hyödyksi? Olisi paljon sanottavaa ja kerrottavaa...

Voi, olisi kiva lähteä yhdessä ystävyydestä liikkeelle, ottaa siihen pian mukaan henkinen
ja fyysinen läheisyys - niitähän tarvitaan - ja katsoa, miten pitkälle tuttavuus,
kaveruus tai ystävyys etenee, murehtimatta liikoja!

Meillä kahdella sopisi olla sellainen suhde, jossa on hyvä olla toisen lähellä, puhua,
kuunnella, väitellä, laskea leikkiä - siis saada ystävällistä ja fiksua seuraa - sekä
vielä tuon lisäksi fyysistä läheisyyttä, jossa toinen otetaan aidosti huomioon.
Eräänlainen seurustelun ja sinkkuuden välimuoto... sellainen, joka sopii molemmille, ja
jossa voidaan aina avoimesti keskustella suhteen tilasta. Tärkeää on avoimuuden lisäksi,
tietenkin, rehellisyys ja luotettavuus. Uskon vilpittömästi siihen, että tämä kaikki
voisi kuin voisikin välillämme onnistua! Valtavan tärkeää on, että annamme toisillemme
vain tilaisuden. Vasta tapaamisessahan tietysti selviää ratkaisevasti.

Tähdennän nyt aivan erityisesti sitä, että olen todellakin vapaa, enkä missään nimessä
halua tässä sulkea pois vakavampaa, "täydellistä" parisuhdetta, mikäli sellainen vaan
sattuu löytymään! Sehän on toki upea tavoite...

No, jospa selvitän vielä vähän, millainen olen ja millainen persoona minuun kätkeytyy?
Hyviä kysymyksiä, joihin on vaikea vastata nopeasti. Jos yritän selvitä vähällä, vastaan:
monipuolinen, pohtiva, tuumiva, älykäs, herkkä, huumorintajuinen, hauska ja
urheilullinen. Oikeastaan monipuolinen kattaa tämän kaiken. Tietysti jokainen meistä
sellainen on, enemmän tai vähemmän, mutta haluan kohdallani käyttää silti sitä sanaa.

Elämässäni ovat tärkeitä asioita esimerkiksi terveys, läheisyys, jonkun aivan erityisen
ihmisen läsnäolo, urheilu, nauraminen, ajatteleminen... oikeudenmukaisuus, rehellisyys ja
avoimuus... sekä kehollisuus ja aistillisuus. Voit olla varma, ettei tuossa ole koko
lista, mutta suuntaa tuo jo antaa - eikö?

Tuosta kehollisuudesta pitänee kertoa vähän :) Koska olen harrastanut urheilua, tykkään
tuntea asioita. Nautin kosketuksesta - eikä sen tarvitse olla salaisuus, että pidän
paljon rakastelusta; nimenomaan siten, että nainen pitää siitä, sillä se antaa
lisäkipinän, joka tekee sitä ihanan. Sen vuoksi haluan ottaa naisen huomioon aina niin
hyvin kuin vain osaan. Kiinnostukseni asiaan, ja jonkinlainen harjoitus on tehnyt... hmm,
jos "mestarin" on liian vahva sana niin entistä paremman :) Sitä paitsi jos nainen
tykkää, läheisyyttä voi olla luvassa jatkossakin. Se on aina parempi kuin yhden illan
jutut, joihin en halua lähteä.

Haen lyhyesti sanoen suhdetta, jossa olisi luottavaista olla, niin onnellista kuin
mahdollista; suhdetta, joka rikkoo rajoja, toimii tienraivaajana, josta voi ammentaa ja
joka ennen kaikkea tavoittaa oman potentiaalinsa.

Tämä tarkoittaa sitä, että suhteella on aina elinkaarensa. Se voi olla lyhyt tai pitkä -
kunhan se on antoisa. Se perustuu mielellään sekä henkisyyydelle että fyyysisyydelle. Jos
olet ennakkoluuloton ja rohkea, ota selvää!

Uskon yksiselitteisesti, että me saisimme aikaa loistavia keskusteluja, johtivatpa ne
sitten pidempiaikaiseen ystävyyteen, intiimin tuttavuuteen tai mihin tahansa - ja miksipä
eivät johtaisi... :)

Olen mieluummin suorapuheinen, vaikka osaan kyllä sanankäänteet ja monet
kiertoilmauksetkin - kirjoittavan ...toimittajan työssä ei nimittäin läheskään aina
voi ilmaista itseään niin suorasti kuin mieli tekisi. Tietysti toinen tai toiset on
otettava huomioon; se on selvä, siitä ei ole kyse.

Painotan rehellisyyttä ja avoimuutta sekä kommunikaation merkitystä. Tulen hyvin toimeen
sellaisten ihmisten kanssa, jotka kertovat, mitä haluavat ja mitä eivät halua, eivätkä
salaile liikaa tarkoitusperiään. Itse lähden siitä, että hyvä keskustelu on aina suuri
voitto. Jos sen päälle tulee henkisen läheisyyden - viihtyisyyden ja yhteisymmärryksen -
lisäksi fyysistä läheisyyttä - ah, nautinnollista, vuorovaikutteista seksiä, sen
mukavampi...

Luotan itseeni niin hyvin, että tunnistan sen, mikä on mulle hyväksi ja oikein. Siksi mun
ei tarvitse etukäteen asettaa itseäni lokeroon, jonka mukaan teen sitä tai tätä - tai
sitten en tee... vaan osaan ja haluan elää tilanteen mukaan, kuitenkin toista
kunnioittaen ja hänen tarpeensa huomioiden, keskustelun ja sanattoman viestinnän
tulkinnan kautta ja avulla. Tällöin toisesta ihmisestä pitää olla oikeasti kiinnostunut.

Mitä sitten tuohon seksiin tulee, siinä pitää olla kiintymistä, välittämistä. Muuten en
sellaiseen lähde. Mutta ne ovat toivottuja asioita, niitä pitääkin olla. Olen oppinut
ottamaan naista koko ajan paremmin huomioon rakastellessa, koska olen huomannut sen
olevan paras tapa myös itse nauttia seksistä; palkinto on huomata toisen nautinto. Siinä
onnistuminen, toisen tarpeiden tyydyttäminen, hyvän olon tuottaminen antaa lisäpontta ja
onnellisia, miellyttäviä hyvän olon tuntemuksia. Tämä vaatii kuitenkin sopivaa
seksiseuraa. Mulle se tarkoittaa sitä, että tämän naisen tulee osata kommunikoida
kanssani. Kirjoittaminen on jo hyvä alku :)

Mielestäni seksi on parhaimmillaan tutun ja luotettavan naisen kanssa, enkä harrasta
yhden yön suhteita. Tällainen jatkuva ja luotettava seksisuhde - joka on ennen kaikkea
aito ystävyyssuhde, jossa on myös seksiä - sopisi tähän elämäntilanteeseeni (vapaa, vuosi
edellisestä parisuhteesta) mainiosti, vaikka en tietenkään sulje pois sitä kiinnostavaa
vaihtoehtoa, että suhde mahdollisesti kehittyisi aikanaan sitäkin pidemmälle. Mulla ei
ole (seksi-)suhteita tällä hetkellä, ja vaikka haluaisin sellaista, lähden siihen vain
jos sellainen aidosti tuntuu hyvältä. Tämä on pitkälti vastapuolesta kiinni, siitä olenko
riittävän samankaltainen hänen kanssaan henkisesti. Kiinnostus fyysisesti tulee usein
tätä kautta. Pelkästään hyvä vartalo ilman mitään muuta ei kiehdo riittävästi.

Pidän aivan tavallisesta seksistä, joskin monipuolisissa asennoissa, mutta ilman
rekvisiittaa tai erikoisuuksia.
Mulla ei ole mitään syytä uskoa, ettenkö voisi tarjota miellyttäviä kokemuksia naiselle,
perustuen jo siihen, että olen halunnut oppia tuntemaan sen, mistä naiset pitävät. Tällä
en tietenkään voi luvata, että nauttisit seksistä kanssani - mutta en epäilekään sitä
yhtään sen perustella mitä itsestäni tiedän. Ethän paheksu tätä?

Näissä asioissa on oltava tahdikas, kohtelias ja maltillinen. Tapaisin sut erittäin
mielelläni pitäen vaihtoehdot auki. Itselleni kuva ei merkitse niin paljon, mutta hyvä
vartalo enemmänkin. Olen itse erittäin urheilullinen, ja päättelen, että säkin pidät
itsesi kunnossa - sehän riittää. Korostan ehdottomasti nyt sitä, ettei seksi tässä
ystävyyskokonaisuudessa olisi kuin kuorrutus, joskin makea :) Tähän asiaan luottaminen on
tärkeä.

Omasta puolestani olen valmis treffeille avoimin mielin... jo pian, koska luotan
tuntemukseeni.

Mietipä tätä, ja kerro sitten mielipiteistäsi ja tapaamishaluistasi. Kysy mitä haluat.
Ota yhteyttä, koetetaan sopia tapaaminen vaikka Mannerheimintien loppupään seudulle,
jossa asun. Olisi kiinnostavaa kuulla susta!

Selvästi tunnut kiinnostavalta tapaukselta, johon ehdottomasti haluaisin tutustua
paremmin!

Miltä siis kuulostaa? Tämän jälkeen sulta vaaditaan myös jotain homman jatkamiseksi...
odotan vastaustasi :) Voisimme myös tavata hyvin, hyvin pian, jos olet valmis!

A

Nyt jos joku vielä luulee löytävänsä suomi24:stä itselleen hyvän, kunnollisen miehen, niin en voi muuta todeta kuin että pitkät on piuhat!

PS Moni, moni mies lähettää samat iskuviestit kymmenille, sadoille naisille - joten ei kannata luulla, että olisit jotenkin erityisesti haluttu, kun saat esim. edellä olleiden tyylisiä pitkiä viestejä. Samaa viestiä kopioidaan monille muillekin... Sorry, kun puhkaisin tämän kuplan mutta niin se on.

[/quote]

Ensimmäisen viesti menee vielä nuoruuden ja hölmöyden piikkiin mutta jälkimmäisellä on jo aivan selkeitä mt-ongelmia, kenties luonnehäiriö johon liittyy suuruudenhulluutta (omakehu oli aivan sairasta) ja pakkomielle seksiin :D 

Lyhyen aikaa nettitreffailun maailmaan tutustuneena totean että surullisen moni netissä seuraa hakeva mies kärsi jostain autistisesta syndroomasta. Niiden moniin variaatioihin voi tutustua lueskelemalla S24 Sinkut palstaa, siellä on suorastaan oireyhtymien kokoontumisajot.

Vierailija
31/359 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen mies, eronnut, 3 lasta. Tykkään penkkiurheilusta ja pihveistä. Kuuntelen 80-luvun metallimusaa. Oon käynyt peruskoulun lisäksi elämänkoulua. Lapset on 11-, 12- ja 15-vuotiaita, eli olen niistä pian vapaa. Etsin netissä seuraa 18-29-vuotiaasta naisesta jolla ei sais olla omia lapsia, eikä sellaisia myöskään tulevaisuudessa halua. Naisen pitää olla hoikka, kaunis, varakas, seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja kykenevä etenemään suhteessa erittäin nopeasti.

Oon huomannut että naiset ovat nirsoja eikä arvosta kaltaistani kunnollista, rehellistä perussuomalaista miestä. Joudunkin pian hakemaan vaimoni Thaimaasta tai Venäjältä.

terveisin

Tyypillinen 30-40-vuotias Suomi24 Treffit -mies

Vierailija
32/359 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman ydin on siinä, että tavatessani miehen haluan tuntea fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. Jos näin käy, niin se on jo paljon. Jos tuntuu, että hitto vie tuohon en koske pitkällä tikullakaan, niin en koske. Vikansa meillä kullakin ja tuo on minun vikani.  :)

Vierailija
33/359 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä laitoin viestin jossa ihan rehellisesti ilmoitin etsiväni elämänkumppania ja oikeaa rakkautta. Sain peräti kolme viestiä, joista 2 halusi seksiä. Sen kolmannen tapasin ja ilmeni että se oli epätoivoinen, vielä naimisissa (joo, harkinta-aika on menossa) ja oli vaan pakko saada joku ja äkkiä yhteen kun kaveritkin on naimisissa kaikki. Mä olen ihan oikeesti mieluummin yksin...

Vierailija
34/359 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso täältä deittailu ohjeita http://treffiseuraa.com/ ja mistä muualta voi löytää seuraa, kuin baarista ja kapakoista.

Vierailija
35/359 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, kun lopetin, alkoi tulla jos vaikka mitä sontaa. Torjuin 20 kertaa, ja aina uus nimimerkki oli pakko poistaa kuva, kahjoa porukkaa.

Vierailija
36/359 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:30"]

[/quote]

No muhun ainakin vetoaa se, jos miehellä on ehdottaa, mitä tekisimme yhdessä. Tällaisiin on ollut hyvä tarttua. Kehottaisin etsimään yhteisiä puheenaiheita ja kiinnnostuksen kohteita, varmasti jotain löytyy.

Vierailija
37/359 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuina esiintyy varattuja ja perheellisiä miehiä, jotka hakevat muuta kuin seksiseuraa, löytyvät useimmilta palstoilta samaan aikaan ja seksin perässä ovat kuitenkin. Rehellisiäkin on, mutta noita huijareita löytyy, vaikka niin rehellistä esittävätkin. Olkaa varovaisia ja ottakaa selvää esim. osoitetiedustelusta ketä kaikkia miehen osoitteessa asuu!

Vierailija
38/359 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirveän negatiivinen kuva monella nettitreffeistä. Miehenä voin sanoa että siellä on todella omituisia yksilöitä naisissakin mutta suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä. Ehdottomasti kannattaa nettitreffejä kokeilla. Asenteen vaan täytyy olla oikea. Ei saa loukkaantua niistä muutamista hölmöistä eikä jo etukäteen päättää että jotain vikaa tuossakin profiilissa on.

Vierailija
39/359 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tyhmiä naisia täynnä koko paikka valitettavasti varsinkin jos joku pitää mainita ni on kukkanenlumi oli aivan kauhea!

Vierailija
40/359 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selvittää mitä vikaa noissa ilmoituksissa on? Itse en löydä ainuttakaan. Ja jos hakee seksiseuraa tai pelkkä sellainenkin kelpaa, niin miksi siitä ei saisi mainita? Mikä teitä naisia vaivaa?

Näyttää olevan vähintään yhtä paljon naisia joilla ei muumit laaksossa. Mieheni kävi aikoinaan nettitreffeillä eikä tavannut siellä yhtään normaalijärkistä naista. Erakoituneita kissa- ja koiranaisia joiden sosiaaliset taidot olivat aika heikot. Moni halusi miehestä vaan koiran jota viedä talutushihnassa ja jonka kanssa ei tarvitse pystyä tasavertaiseen suhteeseen. Monella hirveä vaatimuslista miehelle, vaikkei itse kovin kummoinen niin että olisi varaa vaatiakaan. Paino valehdeltu reippaasti alaspäin jne. Ja sitten ne joilla biologinen kello tikittää ja aletaan heti toisilla treffeillä suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

En ymmärrä mitä vikaa noissa ilmoituksissa on paitsi se että mahdollisesti lähetetään kaikille sama. Tämän karsimiseksi minulla oli aina oma ilmoitus sekä toinen hämäysilmoitus niin karsiutui nämä spämmääjät pois.

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 00:07"]

Oma kokemukseni oli, että noin 0,0000000000000001 promillea oli täysissä järjissään. Pidin siellä profiilia noin puoli vuotta.

Tuossa ajassa ehdin tajuta homman nimen ja tässä on vastaus:

- Lähes kaikki suomi24:n miehistä (kaiken ikäisistä mutta eritoten 40-70 vuotiaat) ovat jollain tavalla vajakkeja.

- Osa em. vajakeista on naimisissa tai varattuina olevia vajakkeja, jotka pelkäävät vanhuuttaan ja metsästävät syrjähyppyjä, nuoria tyttöjä tai nuoria naisia uskotellakseen itselleen olevansa vielä kiinni elämässä.

- Monella on alkoholi- ja nettiriippuvuus.

- Loput em. vajakeista on sellaisia petolinnun per...tä, etteivät kelpaa kellekään ja heillä on ollut profiili ko. palvelussa jo vuosia, vaikka ilmoittavatkin juuri avanneensa kuukausi sitten profiilinsa.

Ja kuten joku täällä jo kirjoittikin, niin moni vajakki etsii itselleen elättäjää, siivoojaa, tukan leikkaajaa tms. huushollin pitäjää, kun ovat itse laiskoja ja istuvat netissä. Tarvitsevat siis jonkun korjaamaan vuotavan katon!

Jos paras, rakkain ystävättäreni kysyisi, että kannattaako laittaa sinne tai muille vastaaville saiteille profiili, niin sanoisin, että älä nyt hullu ole!

Tässä alla tulee esimerkki suomi24:n laadusta:

(sain tämän viestin eräältä profiililta)

Moi!
> > > > >
> > > > > Ensinnäkin näytät Iha mielettömän hyvältä ja oisin tosi kiinnostunut tutustuu suhu paremmin! :) Ja oisit just täydellinen siihe mitä mä haen täält, oot kaunis, vaikutat iha fiksulta ja normaalilta ihmiseltä. Ja toiseks kiinnostaisko tällänen nuori inttimies? :)
> > > > >
> > > > > En tiiä ihan tarkalleen mitä täältä haen, en nyt heti ainakaa parisuhdetta, vaan vähä enemmän sellast hauskanpito seuraa, enkä meinaa nyt pelkkää seksii, vaik kyllähä tälläset nuoret miehet on aina innokkaita kartuttaa kokemuksia ;)
> > > > >
> > > > > Oon tällä hetkellä siis intissä Vekaranjärvellä tässä Kouvolan vieressä ja ettisin vähä piristystä lomille :) Oon tällänen normaali ja sinkku nuorukainen, oon kyl vasta 19-vuotias lukiosta viime joulukuussa valmistunut, toivottavasti en oo liian nuori =) Oon 185cm pitkä ja painan 72kg. En tiiä onks sun mielestä koolla välii, tai kiinnostaako sua ees ylipäänsä, mut varustus on 18cm pitkä ja ympärysmitta 15cm. Mulla on siniset silmät ja tummat lyhyet hiukset. Oon täysin terve ja siisti nuorimies, asun Etelä-Suomessa. Juon alkoholia tosi harvoin ja vaan hyvien kaverienkaa, enkä polta tupakkaa. Kuva on mahdollinen, mut haluisin eka kuulla susta enemmän.
> > > > >
> > > > > En oo oikee hyvä kirjottaa näit, mut ota yhteyttä ni vastaan aivan varmasti =) Viestei tulee varmaa paljon, mut ois tosi kiva jos jaksaisit vastata vaikkei kiinnostaiskaa, ni en odottais turhaan... Enempää en tähän keksi, mut tosiaan kysy jos on kysyttävää, tai jos on jotain mitä haluut viel tietää :)
> > > > >
> > > > > Ois kiva kuulla vähä sun mielipidettä, et mitä mieltä oot. Vaikken nyt iha täydellisesti vastaakkaan sun ihannekumppanias, ni ois kiva ainaki yrittää :) Mä ootan ainakin innolla sun vastausta :)

Tässä toinen viesti:

Hei!

Hyvää joulua... toivottavasti tämä viesti tuo joulumielen :) Kuva kyllä seuraa - jos kiinnostaa...

Lähestyn sua nyt kirkkaalla ajatuksella, selvin ja määrätietoisin tavoittein. Lue ajatuksella loppuun.

Mulla on sellainen tunne, että meille voisi kehittyä jotain hyvää, sillä mulla on
jäljittelemätön, vankkumaton ja pettämätön urheilullisuuden, älykkyyden, huumorintajun
sekä kirjoitus- ja keskustelutaidon yhdistelmä. Ties vaikka sullakin olisi sellainen?
Miten voin olla sulle iloksi ja hyödyksi? Olisi paljon sanottavaa ja kerrottavaa...

Voi, olisi kiva lähteä yhdessä ystävyydestä liikkeelle, ottaa siihen pian mukaan henkinen
ja fyysinen läheisyys - niitähän tarvitaan - ja katsoa, miten pitkälle tuttavuus,
kaveruus tai ystävyys etenee, murehtimatta liikoja!

Meillä kahdella sopisi olla sellainen suhde, jossa on hyvä olla toisen lähellä, puhua,
kuunnella, väitellä, laskea leikkiä - siis saada ystävällistä ja fiksua seuraa - sekä
vielä tuon lisäksi fyysistä läheisyyttä, jossa toinen otetaan aidosti huomioon.
Eräänlainen seurustelun ja sinkkuuden välimuoto... sellainen, joka sopii molemmille, ja
jossa voidaan aina avoimesti keskustella suhteen tilasta. Tärkeää on avoimuuden lisäksi,
tietenkin, rehellisyys ja luotettavuus. Uskon vilpittömästi siihen, että tämä kaikki
voisi kuin voisikin välillämme onnistua! Valtavan tärkeää on, että annamme toisillemme
vain tilaisuden. Vasta tapaamisessahan tietysti selviää ratkaisevasti.

Tähdennän nyt aivan erityisesti sitä, että olen todellakin vapaa, enkä missään nimessä
halua tässä sulkea pois vakavampaa, "täydellistä" parisuhdetta, mikäli sellainen vaan
sattuu löytymään! Sehän on toki upea tavoite...

No, jospa selvitän vielä vähän, millainen olen ja millainen persoona minuun kätkeytyy?
Hyviä kysymyksiä, joihin on vaikea vastata nopeasti. Jos yritän selvitä vähällä, vastaan:
monipuolinen, pohtiva, tuumiva, älykäs, herkkä, huumorintajuinen, hauska ja
urheilullinen. Oikeastaan monipuolinen kattaa tämän kaiken. Tietysti jokainen meistä
sellainen on, enemmän tai vähemmän, mutta haluan kohdallani käyttää silti sitä sanaa.

Elämässäni ovat tärkeitä asioita esimerkiksi terveys, läheisyys, jonkun aivan erityisen
ihmisen läsnäolo, urheilu, nauraminen, ajatteleminen... oikeudenmukaisuus, rehellisyys ja
avoimuus... sekä kehollisuus ja aistillisuus. Voit olla varma, ettei tuossa ole koko
lista, mutta suuntaa tuo jo antaa - eikö?

Tuosta kehollisuudesta pitänee kertoa vähän :) Koska olen harrastanut urheilua, tykkään
tuntea asioita. Nautin kosketuksesta - eikä sen tarvitse olla salaisuus, että pidän
paljon rakastelusta; nimenomaan siten, että nainen pitää siitä, sillä se antaa
lisäkipinän, joka tekee sitä ihanan. Sen vuoksi haluan ottaa naisen huomioon aina niin
hyvin kuin vain osaan. Kiinnostukseni asiaan, ja jonkinlainen harjoitus on tehnyt... hmm,
jos "mestarin" on liian vahva sana niin entistä paremman :) Sitä paitsi jos nainen
tykkää, läheisyyttä voi olla luvassa jatkossakin. Se on aina parempi kuin yhden illan
jutut, joihin en halua lähteä.

Haen lyhyesti sanoen suhdetta, jossa olisi luottavaista olla, niin onnellista kuin
mahdollista; suhdetta, joka rikkoo rajoja, toimii tienraivaajana, josta voi ammentaa ja
joka ennen kaikkea tavoittaa oman potentiaalinsa.

Tämä tarkoittaa sitä, että suhteella on aina elinkaarensa. Se voi olla lyhyt tai pitkä -
kunhan se on antoisa. Se perustuu mielellään sekä henkisyyydelle että fyyysisyydelle. Jos
olet ennakkoluuloton ja rohkea, ota selvää!

Uskon yksiselitteisesti, että me saisimme aikaa loistavia keskusteluja, johtivatpa ne
sitten pidempiaikaiseen ystävyyteen, intiimin tuttavuuteen tai mihin tahansa - ja miksipä
eivät johtaisi... :)

Olen mieluummin suorapuheinen, vaikka osaan kyllä sanankäänteet ja monet
kiertoilmauksetkin - kirjoittavan ...toimittajan työssä ei nimittäin läheskään aina
voi ilmaista itseään niin suorasti kuin mieli tekisi. Tietysti toinen tai toiset on
otettava huomioon; se on selvä, siitä ei ole kyse.

Painotan rehellisyyttä ja avoimuutta sekä kommunikaation merkitystä. Tulen hyvin toimeen
sellaisten ihmisten kanssa, jotka kertovat, mitä haluavat ja mitä eivät halua, eivätkä
salaile liikaa tarkoitusperiään. Itse lähden siitä, että hyvä keskustelu on aina suuri
voitto. Jos sen päälle tulee henkisen läheisyyden - viihtyisyyden ja yhteisymmärryksen -
lisäksi fyysistä läheisyyttä - ah, nautinnollista, vuorovaikutteista seksiä, sen
mukavampi...

Luotan itseeni niin hyvin, että tunnistan sen, mikä on mulle hyväksi ja oikein. Siksi mun
ei tarvitse etukäteen asettaa itseäni lokeroon, jonka mukaan teen sitä tai tätä - tai
sitten en tee... vaan osaan ja haluan elää tilanteen mukaan, kuitenkin toista
kunnioittaen ja hänen tarpeensa huomioiden, keskustelun ja sanattoman viestinnän
tulkinnan kautta ja avulla. Tällöin toisesta ihmisestä pitää olla oikeasti kiinnostunut.

Mitä sitten tuohon seksiin tulee, siinä pitää olla kiintymistä, välittämistä. Muuten en
sellaiseen lähde. Mutta ne ovat toivottuja asioita, niitä pitääkin olla. Olen oppinut
ottamaan naista koko ajan paremmin huomioon rakastellessa, koska olen huomannut sen
olevan paras tapa myös itse nauttia seksistä; palkinto on huomata toisen nautinto. Siinä
onnistuminen, toisen tarpeiden tyydyttäminen, hyvän olon tuottaminen antaa lisäpontta ja
onnellisia, miellyttäviä hyvän olon tuntemuksia. Tämä vaatii kuitenkin sopivaa
seksiseuraa. Mulle se tarkoittaa sitä, että tämän naisen tulee osata kommunikoida
kanssani. Kirjoittaminen on jo hyvä alku :)

Mielestäni seksi on parhaimmillaan tutun ja luotettavan naisen kanssa, enkä harrasta
yhden yön suhteita. Tällainen jatkuva ja luotettava seksisuhde - joka on ennen kaikkea
aito ystävyyssuhde, jossa on myös seksiä - sopisi tähän elämäntilanteeseeni (vapaa, vuosi
edellisestä parisuhteesta) mainiosti, vaikka en tietenkään sulje pois sitä kiinnostavaa
vaihtoehtoa, että suhde mahdollisesti kehittyisi aikanaan sitäkin pidemmälle. Mulla ei
ole (seksi-)suhteita tällä hetkellä, ja vaikka haluaisin sellaista, lähden siihen vain
jos sellainen aidosti tuntuu hyvältä. Tämä on pitkälti vastapuolesta kiinni, siitä olenko
riittävän samankaltainen hänen kanssaan henkisesti. Kiinnostus fyysisesti tulee usein
tätä kautta. Pelkästään hyvä vartalo ilman mitään muuta ei kiehdo riittävästi.

Pidän aivan tavallisesta seksistä, joskin monipuolisissa asennoissa, mutta ilman
rekvisiittaa tai erikoisuuksia.
Mulla ei ole mitään syytä uskoa, ettenkö voisi tarjota miellyttäviä kokemuksia naiselle,
perustuen jo siihen, että olen halunnut oppia tuntemaan sen, mistä naiset pitävät. Tällä
en tietenkään voi luvata, että nauttisit seksistä kanssani - mutta en epäilekään sitä
yhtään sen perustella mitä itsestäni tiedän. Ethän paheksu tätä?

Näissä asioissa on oltava tahdikas, kohtelias ja maltillinen. Tapaisin sut erittäin
mielelläni pitäen vaihtoehdot auki. Itselleni kuva ei merkitse niin paljon, mutta hyvä
vartalo enemmänkin. Olen itse erittäin urheilullinen, ja päättelen, että säkin pidät
itsesi kunnossa - sehän riittää. Korostan ehdottomasti nyt sitä, ettei seksi tässä
ystävyyskokonaisuudessa olisi kuin kuorrutus, joskin makea :) Tähän asiaan luottaminen on
tärkeä.

Omasta puolestani olen valmis treffeille avoimin mielin... jo pian, koska luotan
tuntemukseeni.

Mietipä tätä, ja kerro sitten mielipiteistäsi ja tapaamishaluistasi. Kysy mitä haluat.
Ota yhteyttä, koetetaan sopia tapaaminen vaikka Mannerheimintien loppupään seudulle,
jossa asun. Olisi kiinnostavaa kuulla susta!

Selvästi tunnut kiinnostavalta tapaukselta, johon ehdottomasti haluaisin tutustua
paremmin!

Miltä siis kuulostaa? Tämän jälkeen sulta vaaditaan myös jotain homman jatkamiseksi...
odotan vastaustasi :) Voisimme myös tavata hyvin, hyvin pian, jos olet valmis!

A

Nyt jos joku vielä luulee löytävänsä suomi24:stä itselleen hyvän, kunnollisen miehen, niin en voi muuta todeta kuin että pitkät on piuhat!

[/quote]

Ensimmäisen viesti menee vielä nuoruuden ja hölmöyden piikkiin mutta jälkimmäisellä on jo aivan selkeitä mt-ongelmia, kenties luonnehäiriö johon liittyy suuruudenhulluutta (omakehu oli aivan sairasta) ja pakkomielle seksiin :D 

Lyhyen aikaa nettitreffailun maailmaan tutustuneena totean että surullisen moni netissä seuraa hakeva mies kärsi jostain autistisesta syndroomasta. Niiden moniin variaatioihin voi tutustua lueskelemalla S24 Sinkut palstaa, siellä on suorastaan oireyhtymien kokoontumisajot.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi