Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 16:30"]
Se oikea voi löytyä vaikka abceen vessan edestä, jos kemialliset prosessit on vain oikeita.
[/quote]
Mulla se löyty ehkä noin kymmenen metrin päästä ABC:n vessan edustasta.
Kysymys teille, jotka löysitte netistä vakinaisen kumppanin: kuinka pahoja (/pelottavia tms.) pettymyksiä, ja kuinka monta rämmitte läpi ennen kuin tärppäsi? Tämä todella kiinnostaisi :)
Tämäkin ketju oli kyllä todella ahdistava lukukokemus tälläiselle 35-vuotiaalle sinkkumiehelle. Kieltäydyn kuitenkin uskomasta, että ikäni, sukupuoleni ja sinkkustatukseni vuoksi olen täysin epäkelpo ja epäonnistunut ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 02:50"]
Minulle joku reppana ehdotti tapaamista jo parin viestin jälkeen, vaikka emme asu edes samassa maassa. Epätoivoista porukkaa.
[/quote]
Huomaa taas, että naisten suurin ongelma ovat naiset itse. Joskus taannoin suunnittelin lyhyttä reissua virkistysmielessä läheiseen maahan (ja ei: en tarkoita huorissa käyntiä Virossa tai viinan rahtaamista Ruotsin laivalta enkä myöskään pössyttelyreissua Hollantiin). Olin myös kirjoitellut treffipalstalla mainitussa maassa asuvan mimmin kanssa, joten kerroin olevani tulossa silloin-ja-silloin ja että haluaisiko tavata. Tapasimme ja hyvin meni kaikin puolin.
Missään vaiheessa en kokenut olevani epätoivoinen reppana, mutta ehkä sitten sellainen olen. => Suuntaan jatkossakin huomioni nimenomaan ulkomaalaisiin naisiin, koskapa kotimaisille olen epätoivoinen reppana.
"Muutenkin Suomi24:n naistarjonta tarjonta koostuu 30-40 vuotiaitten ikäluokassa yli-ikäisistä baariprinsessoista, YH-äideistä, suohirviöistä, siidervalaista, luonnevikaisista vanhoista piioista, mielenterveysongelmaisista ym. jakojäännöksistä saavin pohjalta."
:O No just joo...yksinhuoltajat (en ole itse) ovat "jakojäännöksiä"? Yleensähän nämä naiset ovat ainoita, jotka ovat ottaneet lapsista vastuun; mies on juossut karkuun ja jättänyt heidät yksin!
Onko sille yläikärajaa, milloin saa käydä baarissa? Enpä tiennytkään. Onko "siiderivalas" ylipainoinen nainen, joka tykkää siideristä? Mikäs sitten miehelle vastaava nimitys on, heistä iso osa on lihonut kaljan lipittelyn vuoksi?
Mikä on "suohirviö"? Nainen, joka ei näytä nelikymppisenä kaksikymppiseltä? Vaiko suomalainen nainen maatiaispiirteineen, joka on liikaa maatiaismiehen silmille? Minua on haukuttu rumaksi, mutta näytän kovin tavalliselta. Huoh.
Kyllä alle 30-vuotiaissakin on ihan samaan tapaan näitä mielestäsi "epäkelpoja" naisia, ei nuoruus tasoita kaikkea kuitenkaan. Aika naiivi saa olla, jos kuvittelee että suurin osa naisista olisi vielä 40-vuotiaana lapsettomia, laihoja missejä. :D
On järkeviä, mutta minun mies ystäväni on ihan seko laittelee ilmoituksia nimissäni ja vastailee niihin kirjoittelee ihan sekavia, siaraita juttuja
Kirjoittelee, miehille, että älkää vastako minulle laittako viestejä.. mustasukkainen
sairas mies tekee tuollaista
En pääsee eroon hänestä, jos en vastaa puhelimeen hän tulee ja teippailee lappuja kotitaloni kerrostalon oviin seiniin, joissa lukee isoilla tikkukirjaimilla nimeni ja huora yms. hän soittelee laittelee viestejä läpi yön ..yms.josku hän on potkaissut ikkunankin rikki porras käytävästä, kun ei laskenut häntä sisälle sikakännissä
missäs minä tervejärkinen mies; viime kesänä petetty, saan sen tervejärkisen naisen? Nyt on pian puoli vuotta huoran asunnossa sinnitelty ku kuukausia koitin korjata suhdetta, vaan daami ilmoittaa ettei enää halua ja nyt mun pitää itelleni kämppä etsiä. Sääliksi käy lapsiamme! Vaan nyt en välitä kuin lapsistani, ja toivon että löytyy se terve nainen elämään vielä!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:55"]
missäs minä tervejärkinen mies; viime kesänä petetty, saan sen tervejärkisen naisen? Nyt on pian puoli vuotta huoran asunnossa sinnitelty ku kuukausia koitin korjata suhdetta, vaan daami ilmoittaa ettei enää halua ja nyt mun pitää itelleni kämppä etsiä. Sääliksi käy lapsiamme! Vaan nyt en välitä kuin lapsistani, ja toivon että löytyy se terve nainen elämään vielä!
[/quote]
Ja sun kaltaiset miehet pitää itseään henkisesti terveinä...
Eipä 40v miehen kannata alle 30v daamia ottaa vakavaan suhteeseen. Sitten vois 55v olla ikävä huomata että daamilla on 40v villitys ja ite ei enää niin helpolla löydäkään mukavaa.
Seksiin varmaan sitten käy nuoretkin, useimmat on jo 22v aika kokeneita tai ainakin halukkaita oppimaan.
Pitäiskö jokaisesta hörhöstä sitten olla kiinnostunut, ettei vain loukkaisi miehiä? Minä tapasin netissä kirjoitellessa ihan mukavalta ja järkevältä vaikuttaneen, 38 vuotiaan, kahden lapsen isän. Sovittiin että tutustutaan ensin rauhassa ja edetään hitaasti.
Tavattiin. Oltiin sovittu että mennään lounaalle, mutta heti tervehdykset vaihdettuamme mies ehdottikin seksiä lähimmässä hotellissa. En ollut pukeutunut tyrkysti tai käyttäytynyt siten, ehdotus tuli täysin yllätyksenä.
Pahastuin ja sanoin että haluan lähteä kotiin. Deitti ei luovuttanut vielä siitäkään, vaan pyysi että mentäisiin johonkin sivummalle ja edes katsoisin kun hän vetää käteen ja sitten voisin poistua.
Tämä jäi mulle ainoaksi nettideittikokemukseksi.
Mun tekisi mieli varoittaa eräästä Suomi24:lla kumppania tosimielellä hakevasta vähän alle 40 v miehestä, mutta en voi :/
Jouduin hankkimaan lähestymiskiellon ja kävi myöhemmin ilmi hän oli aiemminkin häiriköinyt deittejään. On korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Väkivaltaisuus ja mielenterveysongelmat ei käy profiilista mitenkään ilmi.
Näin 35v miehenä tuo S24:n olen huomannut että tuo naistarjonta on aivan karseaa.
70% yh:tä joilla on jotain mt ongelmia ja päivääkään ei ole töissä käyty. Loput 30% on ikiteinejä baariprinsessoja. Lisäksi oikeinkirjoitus on pahasti hakusessa 95% käyttäjistä joille on tuolla kirjoitellut.
Kuinkakohan tarkkoja naiset on miesten pituuden suhteen? Mua kun on siunattu vaan 165 cm ja lähes kaikki mukavan/järkevän oloisen naiset ovat laittaneet pituuden suhteen minimivaatimukseksi 170 cm, jollei jopa 180 cm. Mua ei haittais, vaikka elämäni nainen olisi mua 20 cm pidempi, kunhan muuten luonteet natsaa hyvin yhteen jne.
Täytynee silti kokeilla kepillä jäätä, jos sitä kelpais tällaisena lyhyenä versiona jollekin naiselle :D
Onpa kiva kun täällä on edes muutama positiivinen kokemus ollut! Ahdistavaa luettavaa nuo monien kommentit omista kokemuksistaan tai kommentit "tarjonnasta". Tiedän kyllä, että netissä liikkuu kaikenmaailman hihhuleita, mutta jotenkin olen toivonut hihhuleiden vielä olevan vähemmistö! Ehkä en uskallakaan tehdä profiilia treffeihin vielä, josko jostain "oikeasta maailmasta" löytyisi joku jonka kanssa natsaa.
Onkohan Tinder vienyt Suomi24:lta käyttäjiä, sillä en löytänyt sieltä juurikaan ikäisiä 30-35-vuotiaita miehiä? Vai onko nyt tullut jotain uusia treffipalveluita, joista en ole kuullut? Liityin Suomi24 treffipalstalle noin viikko sitten. Aika vähän on tullut kontakteja.
Just sunlaisia tyyppejä kannattaa varoa, ketkä kirjottaa yhellä lauseella.
miehistä en tiedä kun niitä en ole katsellut (olen itse mies). naisista kokemuksia ja ikävä kyllä todella huonoja sellaisia.. itse en tue netti deittailua ollenkaan kokemusteni jälkeen.. oikee kyllä löytyy ihan ilman mitään internettejä...
On todellakin mutta kelleppä itsetunnonsa kadottaneelle naaraalle moinen kunnon mies kelpaisi, tuskin kenellekkään! Näin se vaan on, ikävä kyllä -rentut kelpaa halki historian eikä käy kateeksi. Sitä saa mitä pyytää.
Ihan tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, että kyllä siellä "kaksijalkaisten" joukossa on ihan yhtä "ihania" persoonia. Lähinnä onnen onkijoita: "Omakotitalossa olis kiva asua...viihdyn kesämökillä ja veneilykin on kivaa"..jne.
Että ihan suotta vaahtoatte.
Se oikea voi löytyä vaikka abceen vessan edestä, jos kemialliset prosessit on vain oikeita.