Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät palstahullut

Vierailija
28.06.2026 |

Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä, aineissa, paha dementia tai kaikkia noita.

Vierailija
2/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toisten elämään puuttuminen ja ilmiantaminen tuki asioissa, ei ne niin isot ole että kannattaa vaivautua. Kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
4/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOUSTA 

 

 

Saatana 📢📢📢📢📢📢

Vierailija
5/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh

hyh hyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru

Vierailija
8/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelihullulla oli tänään kierroksia normaaliakin enemmän.

Vierailija
10/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista Ap paska!!

Oho! Oho!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaita, joille ei ole sopivaa lääkitystä

Vierailija
12/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tääl oo muuta ärsyttävää kun joku trollaa.Teinien kesäloma aikaan näkee muutenkin kaikkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna jaksaa jankuttaa aamusta iltaan. Aina kun käväisee palstalla, sen trollaukset on etusivulla.

Vierailija
14/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista Ap paska!!

Sanoo palstahullu joka on näiden takana :D

Vierailija
16/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.

Vierailija
17/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen tyydytyksen, että teit aloituksen, ap.

Vierailija
18/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.

Esimerkithän tuli jo aloituksessa eli nämä samat vakiojankkaajat pupat, perat, työttömät-kelahullut, pushimuushi emännät sun muut en ymmärrä ihmisjoukkoja jne jne Sitä kyllä täällä tehdään ihan tahallaan että ilmiannellaan aloituksia ja liekö syy siinä että porukka kyrpiintynyt koko palstaan 

Vierailija
19/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.

Esimerkithän tuli jo aloituksessa eli nämä samat vakiojankkaajat pupat, perat, työttömät-kelahullut, pushimuushi emännät sun muut en ymmärrä ihmisjoukkoja jne jne Sitä kyllä täällä tehdään ihan tahallaan että ilmiannellaan aloituksia ja liekö syy siinä että porukka kyrpiintynyt koko palstaan 

Nuo nimittelyt tulevat femakkojen taistelupoteroista, minusta ne on helppo sivuuttaa.  
"En ymmärrä..." avaukset ovat palstan piilosiemennystä, niillä palstan omistaja, wanharouva Tyhjäpää pyrkii lietsomaan vastakkainasettelua saadakseen palstan viestien lukumäärän kasvamaan, tämä lukumäärä on tärkeä koska mainostajat maksavat palstatilasta viestinen määrän perusteella (tosin hassua, kun mitään mainoksia ei koskaan näy kunhan viitsii asentaa DuckDuckGo lisäosan). En siis koskaan avaa näitä "En ymmärrä..." -ulosteita.

Vierailija
20/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kyselee tyttöilevien PS-miesten perään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi