Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Kokemuksia linkin alla, toki siellä pari normaaliakin oli :D
http://lahiomuija.blogspot.fi/2014/04/suomi24-treffit-ja-muita.html
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:24"]
Pitäiskö jokaisesta hörhöstä sitten olla kiinnostunut, ettei vain loukkaisi miehiä? Minä tapasin netissä kirjoitellessa ihan mukavalta ja järkevältä vaikuttaneen, 38 vuotiaan, kahden lapsen isän. Sovittiin että tutustutaan ensin rauhassa ja edetään hitaasti.
Tavattiin. Oltiin sovittu että mennään lounaalle, mutta heti tervehdykset vaihdettuamme mies ehdottikin seksiä lähimmässä hotellissa. En ollut pukeutunut tyrkysti tai käyttäytynyt siten, ehdotus tuli täysin yllätyksenä.
Pahastuin ja sanoin että haluan lähteä kotiin. Deitti ei luovuttanut vielä siitäkään, vaan pyysi että mentäisiin johonkin sivummalle ja edes katsoisin kun hän vetää käteen ja sitten voisin poistua.
Tämä jäi mulle ainoaksi nettideittikokemukseksi.
[/quote]
Mikset voinut suostua tähän? Sinulta se ei olisi ollut mitenkään pois, ja mies olisi saanut hyvän mielen.
Ja oon myös kuullut, että Alaston Suomessa on normaalimpaa jengiä kuin Suomi24:ssä.
Siellä pyörii mies joka kokeilee löytyisikö vaimoa parempaa naista. Ei uskalla jättää ennenkuin löytyy parempi. On heti rynnimässä jo suhteeseen ilman että edes tutustuu. Varokaa. Nimimerkki J.R.
Kävin kerran treffeillä Suomi24:sessa tapaamani miehen kanssa.Juttelimme hetken kahvilassa ja mies vaikutti ihan mukavalta ja täysijärkiseltä ihmiseltä. Piti lapsista ja elämän arvot muutenkin kohdillaan. Menimme kahvittelun jälkeen elokuviin ja mies yritti suudella jokaisen herkemmän kohtauksen aikana. Seksikohtaukset vaikuttivat kiihottavan häntä kovasti. Minua tilanne karmi, sillä olimme tunteneet toisemme vasta puoli tuntia, jos netissä käymiä keskusteluja ei lasketa. Jouduin karkaamaan paikalta tekosyyn varjolla ja poistin profiilini välittömästi. Mies yritti vongata myöhemminkin, kunnes lopetti, kun kerroin olevani "naimisissa".
On siellä täysjärkisiä miehiä vähintään yhtä paljon (ellei enemmän) kuin täysjärkisiä naisia.
Oletko vieläkin sitä mieltä että se on kultakimpale? Hah...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 01:28"]
käy noilla sivuilla ja sillä victoria milan tai joku sellainen.
Aina nauraa, kuinka tyhmiä akat on, varattuja naisia käy panemassa vähän väliä kun tarjoavat itseään, hän käyttää siis nettiä vain ilmaiseen pilluun...
joka ei edes itse tajua olevansa pelkkä yleinen mulkku on todellakin miesten alinta pohjasakkaa.
Kommentoija oli 100%:sesti nainen :) Yleinen mulkku ei todellakaan ole pohjasakkaa se katsos ei mene samoin kun naisilla, jotka pitävät paljon nussivia lajikumppaneitaan huono,pina.
Löysin sieltä miehen, joka osasi kirjoittaa ihanasti ja oli aluksi todella huomaavainen ja romanttinen. Melko pian kuitenkin selvisi että hän halusi vain elättäjän, kodinhoitajan ja lapsenvahdin, joka mahdollisti hänen harrastuksissa ja kännäämässä käymiset. Kannattaa katsoa tarkkaan kenen kanssa alkaa suhteeseen, siellä on todella taitavia ihmissuhdehuijareita liikkeellä!
Minä olen kyllä löytänyt sieltä paljon 28-35 vuotiaita miehiä jotka hakevat yli 50-vuotiaan seuraa...
Mulla oli profiili Suomi24:ssä 3 kk:n ajan joitain vuosia sitten. Tapasin sieltä noin kymmenen miestä. Kirjoittelin pari päivää tai maksimissaan pari viikkoa ennen treffien tekemistä. Kirjoittelin samanaikaisesti useiden kanssa. Yleensä riitti yksi tapaaminen, sen jälkeen tiesi, natsasiko vai ei. Tapaamiset olivat esim. lenkkeilyä tai kahvittelua.
Yhdessä jo ehdin ihastuakin pinnallisesti siihen, että antoi aluks vaikutelman maailmanmiehestä. No, hän olikin sitten kuitenkin kovin ujo ja pian jo tuli ilmi ongelmia (en viitsi kertoa tarkemmin). Kun halusin katkaista yhteydenpidon, hän häiriköi joitain viikkoja. Ennen häiriköinnin alkua hieman säälitti, että oli alamäkeen menossa niin totaalisesti. Etsi itselleen huolenpitäjää, kai. Itse olin - ja olen - enemmänkin semmoinen vauhdikkaampi luonne, joten ei kiinnostanut ryhtyä aikuiselle miehelle "äidiksi". Olimme kyllä kuitenkin niin eri maailmoista, että näin jälkikäteen voin sanoa, että merkit olivat ilmassa alusta alkaen. :)
Nooh, otin siis kolhuja, mutta jatkoin kuitenkin sinnikkäästi, tosin loin uuden profiilin tuon deittiseurasta häiriköksi muuttuneen henkilön takia. Ja siihen uuteen profiiliin määrittelinkin tiukemmin, millaisella taustalla olevia tyyppejä halusin tavata. Muokkasin esittelytekstini uusiksi: lisäsin huumoria jne. ajattelin, että se karsii tosikot tai muuten vain liian erilaiset. Vaihdoin myös kuvani. Nyt laitoin au naturel- eli meikittömän kuvan. Otin siis opikseni, miten välttää pinnalliset tyypit myös. No, näillä tiukoilla kriteereillä ja "ei-niin-glamoröösilla" kuvalla sainkin tasokkaampia yhteydenottoja, mutta toisaalta niitä tuli myös vähemmän.
Mutta eipä se haittaa, sillä juuri kun olin jo toivosta luopumassa ja kesäkin kääntymässä syksyyn, tapasin Suomi24:stä sen oikean. En olisi uskonut voivan niin käydä, ja toki siinä oli hyvää onneakin matkassa. Niin, hyvää onnea, sinnikkyyttä ja reipasta kokeilumieltä se vaati, ihan kuten elämä muutenkin. Kyllä aika nopeasti oppii huomaamaan kirjoituksista, millaisista tyypeistä on kyse. Ja kun itsetuntemus lisääntyi, helpotti sekin hommaa. Kannattaa miettiä, mitkä kriteerit ovat ehdottomat, ja mitkä eivät. Hankalinta on erottaa kuitenkin sitä, että ketkä ovat tosimielellä mukana ja ketkä vain ns. kohottamassa omaa itsetuntoaan.
Tsemppiä deittailijoille!
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 09:55"]
Voisiko joku selvittää mitä vikaa noissa ilmoituksissa on? Itse en löydä ainuttakaan. Ja jos hakee seksiseuraa tai pelkkä sellainenkin kelpaa, niin miksi siitä ei saisi mainita? Mikä teitä naisia vaivaa?
En ymmärrä mitä vikaa noissa ilmoituksissa on paitsi se että mahdollisesti lähetetään kaikille sama. Tämän karsimiseksi minulla oli aina oma ilmoitus sekä toinen hämäysilmoitus niin karsiutui nämä spämmääjät pois.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 18:23"]
--
Pidän aivan tavallisesta seksistä, joskin monipuolisissa asennoissa, mutta ilman
rekvisiittaa tai erikoisuuksia.
Mulla ei ole mitään syytä uskoa, ettenkö voisi tarjota miellyttäviä kokemuksia naiselle,
perustuen jo siihen, että olen halunnut oppia tuntemaan sen, mistä naiset pitävät. Tällä
en tietenkään voi luvata, että nauttisit seksistä kanssani - mutta en epäilekään sitä
yhtään sen perustella mitä itsestäni tiedän. Ethän paheksu tätä?
Näissä asioissa on oltava tahdikas, kohtelias ja maltillinen. Tapaisin sut erittäin
mielelläni pitäen vaihtoehdot auki. Itselleni kuva ei merkitse niin paljon, mutta hyvä
vartalo enemmänkin. Olen itse erittäin urheilullinen, ja päättelen, että säkin pidät
itsesi kunnossa - sehän riittää. Korostan ehdottomasti nyt sitä, ettei seksi tässä
ystävyyskokonaisuudessa olisi kuin kuorrutus, joskin makea :) Tähän asiaan luottaminen on
tärkeä.
Omasta puolestani olen valmis treffeille avoimin mielin... jo pian, koska luotan
tuntemukseeni.
Mietipä tätä, ja kerro sitten mielipiteistäsi ja tapaamishaluistasi. Kysy mitä haluat.
Ota yhteyttä, koetetaan sopia tapaaminen vaikka Mannerheimintien loppupään seudulle,
jossa asun. Olisi kiinnostavaa kuulla susta!
--
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa, etkö tosiaan näe mitään outoa tuossa viestissä? Että ihanko on normaalia tekstiä ensikontaktiksi? Tsiisös.
Mun entinen on siellä. Paukkas treffeille heti eron jälkeen. Vinkuu silti mua takas. En voi suositella tuota miestä kenellekään..
95- Laitappa tuntomerkkejä peliin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:44"]
Mun entinen on siellä. Paukkas treffeille heti eron jälkeen. Vinkuu silti mua takas. En voi suositella tuota miestä kenellekään..
[/quote]
Mistä tiiät, vai onko sullakin siellä profiili?
Teillä on väärä lähestymistapa. Ette tiedä itsekään mitä vielä haluat. Mietikää sen kautta, millainen nainen/mies sopii sulle. Yleensä auttaa, jos hakee samoja asioita mitä itsellään on, esim. samoja harrastuksia tai samoja ajatuksia. Jompaa kumpaa voi painottaa.
Olen huomannut, että ihan turhaan lähetätte niitä tuhansia massapostiviestejä. Ette lue ilmoituksia ja ette tiedä mitä haluatte. Miehen kuin naisten on tunnettava itsensä ja mietittävä mitä haluavat arjeltansa ja mitä voivat tarjota toisellensa. On huomattava, että jotkut tosiaan ovat niitä sarjadeittailijoita ja toiset ovat niitä, jotka punnitsevat deittikumppaniansa.
Olen aina ollut punnitsija eikä minulla ole koskaan tehnyt mieli mennä tapamaan miestä extemporella. Sellainen on ajanhukkaa. Jos sopivaa ei heti tule vastaan, niin sitten odotetaan. En ole koskaan ollut niin epätoivoinen.
t: sain 2 oikeasti mielenkiintoista viestiä 4 kk:n sisällä ja vain yhden lopulta treffasin. Tähän mennessä elämäni mies.
On siellä ihan täyspäisiäkin miehiä. Todistettavasti ainakin yksi, sillä olen itse sellaisen omituisuuden tavannut...
kannattaa varoa koko suoli24 treffipalstaa