Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Osa on täysjärkisiä, osa ei..mm. seksiehdotuksia, sponsorointia ja muuta: "haluatko ansaita 5000-6000 euroa (aikuisviihdettä siis tekemällä!). Nuo kannattaa ilmoittaa tai blokata..jonkun verran on isiä ja itse en halua miestä, jolla on valmiita lapsia. Juuri valmistunut ja töissä käyvä nainen niin ei sitä arjessa jaksa toisen lapsia hoitaa..kylmästikään kun ei voi suhtautua. Silti nämä isät kirjoittavat, vaikka sinä sanot ilmoituksessa että eihän sulla ole lapsia. Kaikkeen saa varautua, mutta onneksi siellä voi blokata tuollaiset, jotka eivät natsaa tai ilmiantaa asiattomat..Itse haen ainakin ihan treffi-seuraa ja livenä tutustutaan jos tutustutaan..deittipalsta on vain alusta, jossa kohdataan jos muuten tiet ei ylity. No, sopii toivoa että siellä on noita "normaaleita 30-40 v.miehiä". Tuntuu että siellä osa on sellaisia, jotka muualta ei mitään tapaa.
Siis naiset on kranttuja, jos sille ei kelpaa: 1)pllunvonkuja 2)Mäntti 3) Pershäirikkö 4) Moi-mies, joka ei osaa vastata mihinkään kysymykseen tai lopettaa kirjoittamisen, kun nainen vastaankin viestiin.
Sovitaan sitten niin, että olen kranttu.Ei ole vielä täysjärkisiä miestä tullut 24:llä vastaan, ainakaan niistä joilta tuli minulle vastaus tai joille itse kirjoitin. Em. En laske " täysjärkisiä" - kuuluviksi.
En ymmärrä, että miksi miehet täällä pillastuu, kun naiset kertovat kokemuksistaan.Ilmeisesti itse ovat ko. palstalla. Kannattaisiko ottaa opiksi, saattaisi flaksi muuttua.Sen sijaan haukutaan naiset ja vähätellään naisten kokemuksia. Eli vika on naisissa, kun ei panoseuraa kelpaa tai pershäirikkö ei iske, tai Moi-viesteihin ei vastata.
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset on kranttuja, jos sille ei kelpaa: 1)pllunvonkuja 2)Mäntti 3) Pershäirikkö 4) Moi-mies, joka ei osaa vastata mihinkään kysymykseen tai lopettaa kirjoittamisen, kun nainen vastaankin viestiin.
Sovitaan sitten niin, että olen kranttu.Ei ole vielä täysjärkisiä miestä tullut 24:llä vastaan, ainakaan niistä joilta tuli minulle vastaus tai joille itse kirjoitin. Em. En laske " täysjärkisiä" - kuuluviksi.
En ymmärrä, että miksi miehet täällä pillastuu, kun naiset kertovat kokemuksistaan.Ilmeisesti itse ovat ko. palstalla. Kannattaisiko ottaa opiksi, saattaisi flaksi muuttua.Sen sijaan haukutaan naiset ja vähätellään naisten kokemuksia. Eli vika on naisissa, kun ei panoseuraa kelpaa tai pershäirikkö ei iske, tai Moi-viesteihin ei vastata.
Tässä mitään ole pillastuttu. Mutta kyllähän se huvittaa kun joku täällä kertoo, että ei saa mitään muuta kuin törkyviestejä. Kun itsekkin olen niitä asiallisia aloituksia laittanut aikoinaan vaikka kuinka monelle. Totuus nyt vaan on se, että jos ei mitään muuta tule kuin törkyä niin voi katsoa omaan peiliin ja siihen profiiliin.
Suomi24 -siellä on kaikkea joka lähtöön. On joku aika mennyt kun olen siellä hetken ollut, mutta silloin kyllä ääripäästä toiseen porukkaa.
Ihan tavallisia miehiä, reppanoita, ihan pimeitä tyyppejä ja varattuja, ihan tajuttomasti parisuhteessa olevia. Tämä varattujen määrä kyllä yllätti. Selkeästi esille nousi myös miehet jotka eivät saa naista ei juuri mitään kokemusta, aivan hukassa itsensä kanssa ja osa oli suorastaan agressiivisia ja hyvin alentuvasti suhtautuvat naisiin, jutut myös sellaisia kuin tietäisivät jostain jotain. Sitten nämä tyhjät profiilit ja yksinkertaiset tyypit..
Moni etsi myös ihan oikeasti parisuhdetta ja taattu toisen viestin kysymys "voitko muuttaa?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon, että siellä on juuri tuollaista porukkaa mitä sanot. Epäilen vain, että tuo aiheuttaa samalla myös sen ettei asiallisillekkaan miehille vastata.
Siis ilmeisesti "tavis-naisten" tavis-ilmotuksiin voi sitten miesten mielestä laittaa näitä törkyviestejä, kun itselle ja kaverille kävi näin.Eli kirjoitat olevasi tositarkoituksella liikkeellä ja kerrot itsestäsi asiallisesti, ja laitat normaalin kuvan tai et, ja et ole täpännyt seksiseuraa-kohtaa.Samantyyppisiä ilmoituksia palsta pullollaan. Ihan taitaa riittää se, että olet nainen ja ns. tavallinen siihen että panoseuraa ehdotellaan. Eipä huvittanut jäädä odottelemaan tai lähettelemään viestejä mahdollisille "normaaleille" miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mitään ole pillastuttu. Mutta kyllähän se huvittaa kun joku täällä kertoo, että ei saa mitään muuta kuin törkyviestejä. Kun itsekkin olen niitä asiallisia aloituksia laittanut aikoinaan vaikka kuinka monelle. Totuus nyt vaan on se, että jos ei mitään muuta tule kuin törkyä niin voi katsoa omaan peiliin ja siihen profiiliin.
Kun se ei mene näin.
Kyllä joukossa on takuulla kivojakin miehiä. Mutta kun se massapostituksen, törkyviestien ja muun kuran määrä on niin kauhea, että sitä suodattaessa ne pari hyvää yhteydenottoa hukkuvat sinne sekaan.
Ihan oikeesti, jos pläräisit ensin päiväkausia moisia itse, niin mitä luulet kuinka hyvä ja avoin fiilis sen jälkeen yleensäkään on jaksaa tutustua keneenkään?
Mulla oli aikoinaan siellä profiili. Koitin panostaa tekstiin aika paljonkin. Yritin vastailla niihin kymmeniin yhteydenottoihin. Kun sitten kerroin että kiitos mutta kiitos ei, yleensä vedoten esimerkiksi neutraalisti välimatkaan tms. vastaukset olivat tasoa miksi et saa ta nan akka sitten laittanut suoraan näitä vaatimuksiasi profiliin. Noh, kuten toivottiin lisäsin sitten profiilini mm. toiveen maksimivälimatkasta. Lopputulos mikäs hel ve tin hesalainen nirppanokka siellä on kun ei kunnon mies maalta kelpaa. Jos vastasit, jatkui pommitus. Jos et vastannut, tuli huo rit teluja vieraskirjaan. Jos blokka sit, ei muuta kuin ilmeisellä toisella profiililla sama hyökkäys.
Näitä kokemuksia kertyi kymmeniä.
Ei kukaan sellaista kestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmeisesti "tavis-naisten" tavis-ilmotuksiin voi sitten miesten mielestä laittaa näitä törkyviestejä, kun itselle ja kaverille kävi näin.Eli kirjoitat olevasi tositarkoituksella liikkeellä ja kerrot itsestäsi asiallisesti, ja laitat normaalin kuvan tai et, ja et ole täpännyt seksiseuraa-kohtaa.Samantyyppisiä ilmoituksia palsta pullollaan. Ihan taitaa riittää se, että olet nainen ja ns. tavallinen siihen että panoseuraa ehdotellaan. Eipä huvittanut jäädä odottelemaan tai lähettelemään viestejä mahdollisille "normaaleille" miehille.
Ihan hyvä vaan kaikkien kannalta että poistuit. Jos niin paljon ahdistaa törkyposti minkä voi nappia painamalla poistaa tai jättää lukematta. Veikkaan että aika vaikeaa ois sun kanssa kaikki ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan kaikkien kannalta että poistuit. Jos niin paljon ahdistaa törkyposti minkä voi nappia painamalla poistaa tai jättää lukematta. Veikkaan että aika vaikeaa ois sun kanssa kaikki ylipäätään.
Leimaat ihmisen sen perusteella hankalaksi, ettei hän halua vastaanottaa inboksiinsa eli menkuvia, huo ritteluja, kaikenlaisia muita syytöksiä ja törkeyksiä? Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leimaat ihmisen sen perusteella hankalaksi, ettei hän halua vastaanottaa inboksiinsa eli menkuvia, huo ritteluja, kaikenlaisia muita syytöksiä ja törkeyksiä? Aha.
Joo näin tein. Mutta nyt kun tuossa yläpuolella avattiin vähän enemmän asiaa ja se seikka, että kaikki eivät ole olleet internetissä suunnilleen alusta asti ja nähneet/kuulleet suunnilleen kaiken herjan mitä voi saada, niin olin ehkä vähän hätäinen tuon mielipiteen kanssa.
Kun asiaa ajattelee tarkemmin, niin ehkä se on aika normaalia lopettaa hommat jos se tuollaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: se naisvi ha, toisen sukupuolen alistaminen vain pelkäksi reiäksi jne. on siellä aidosti ihan pelottavaa. Näin vuosien jälkeenkin ihan ahdistaa pelkkä tietoisuus, että moisia miehiä on kymmeniä, ellei tuhansia. Vastaavia kokemuksia kun on myös muilta naisilta tässä ketjussa lukuisia.
Jos tässä jostain syyllistä haluaa hakea, niin kyllä se on tasan ne miehet, jotka kyseiseen käytökseen syyllistyvät, ja siten pilaavat homman myös niiltä normaaleilta miehiltä.
Lähinnä treffipalstojen Pirkka maatiaisille.
Eli siis nainen on hankala, kun se ei riemusta kilju, kun joku satunnainen heebo ehdottaa panemista nettideittipalstoilla?Joo, kyllä varmaan sille äijälle.Eli ilmeisesti tämä mies on se, joka näitä viestejä naisille lähettelee ja sitten voi, voi harmittaa, kun naiset asiasta täällä mainitsee.
Tätä asiaa on turha täällä jankata, ei mene miehille tajuntaan.En tiedä, että millä rautalangasta tuon vääntäisi. Todetaan sitten vain näin, että yhä vähemmän naiset teille lähettää viestejä, tai vastaa, tai edes vaivautua lukemaan ilmoituksianne, kun asenne on tämä.Omapa on häviönne.Ai niin - näitten miesten "arvoisia" eivät ole Salaiset tavis-naiset, kuin he itse ovat.
Kummasti tuntuu vain näillä miehillä olevan aikaa täällä naisten, "ala-arvoisella", mätökäs- keskustelupalla kommentoida näitä kirjoituksia!?;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näin tein. Mutta nyt kun tuossa yläpuolella avattiin vähän enemmän asiaa ja se seikka, että kaikki eivät ole olleet internetissä suunnilleen alusta asti ja nähneet/kuulleet suunnilleen kaiken herjan mitä voi saada, niin olin ehkä vähän hätäinen tuon mielipiteen kanssa.
Kun asiaa ajattelee tarkemmin, niin ehkä se on aika normaalia lopettaa hommat jos se tuollaista on.
Hyvä jos näin! :)
Itsekin internetissä sieltä suunnilleen alkuajoista olleena, kyllä kaikenmoista on tullut nähtyä, ja siihen on melko turtunut.
Mutta se ero näissä tälläisissä hyökkäyksissä on, että nämä ovat nimenomaan henkilökohtaista, omassa inboksissa.
Avauksia ei ehditä ikinä personalisoimaan, edes niin ettei siinä copypastessa lukisi keskellä talvea mukavaa kesän jatkoa. Mutta jälkimmäiseen kontaktointiin ja siinä kaikkien mahdollisten loukkausten ja jopa uhkausten muotoiluun sitten näköjään riittääkin aikaa ja energiaa. Ja kun siinä kohtaa pitää kuitenkin huomioida myös, että tämä henkilö tietää sinusta vähintäänkin ulkonäön ja asuinkaupungin. Joskus jopa enemmän. Niin kyllä se voi ihan aidosti ahdistaa.
Itse olen aikoinaan saanut jopa oman stalkkerin. Syystä ettei pakkeja vastaanotettu hyvillä mielin. Ei niitä viestejä olisi halunnut lukea, mutta tavallaan pakkohan se oli jo oman turvallisuuden takia seuratessa, ollaanko pian vaiheessa että pitää tehdä rikosilmoitus.
Eli niin, tästä syystä minua ei kyllä moisilla sivustoilla enää näy. Tiedän ettei sovi yleistää, mutta kun se mahdollinen haitta ja harmi on vaan liian suuressa suhteessa mihinkään hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on mm. miehiä jotka etsivät elättäjää itselleen, miehiä jotka ovat olleet sadan naisen kanssa, luonnevikaisia naisia vihaavia miehiä ja varattuja vapaina esiintyviä miehiä.
Tässä miehiä keitä tapasin sieltä:
-Yksi asui Lohjalla ja ilman että vihjasin sanallakaan mistään materiasta tuli melko nopeaa viestiä että exäni vaati mua oatamaan hänelle kaikkea mut sä saat äitini kirppikseltä kyllä vaatteita.Äidilläni on hyvä maku.
-Yksi muuten potentiialinen mutta pakonomaisesti oli juteltava muille naisille nimenomaan mm.koiraa kusettaessa ja perhettä ei ollut houkuttelevaa perustaa miehen kanssa kuka teki duunia ja ylitöitä 1v otti loparit ja eli hetken niillä rahoilla eikä aikonutkaan vakituista työtä tehdä. Selitti ujon ylpeästi olleensa pihtaavan venäläisnaisen kanssa (bensanhakumatkat usein Venäjän puolelle). Hakiko sieltä muutakin en tiedä.
-Mies jonka kyydissä olin kertoi olennollut töissä tuollatuollatuollatuollatuolla ylpeästi.Naureskeli narsistiseen sävyyn olevansa jotain ns.tärkeää sukua. Tosi outo kuva jäi. Ei kertonut mitään itsestään oikeastaan..
-yksi mies oli jännittyneen oloinen tavatessa ja vihaisin askelin mentiin eteenpäin.Pienintäkään kipinää ei ollut. Sänkyyn päästyämme myöhemmin piti kainalossa ja lesosi miten hänellä on ollut useampi kymmenen naista (osa maksullisia) vaikka tiesi ettei mulla melkein ketään.(avioliitto takana)
Mues paljastui narsistiseksi ääliöksi lopulta.Kun oli tottunut asumaan koko aikuisuuden yksin oli tietenkin myös pinttyneitä tapoja ja vaatimuksia kuten potää joka vuosi käydä poikaporukalla virossa ryyppäämässä (joskus myös huorissa käyneet ja moni naisystävä laittanut reissujen jälkeen välit poikki). Inisi omasta ajasta ja tilasta loputtomiin ja ne oli alleviivattuna tarkasti.Kävi siis harrastuksissa n.5-6 iltaa viikossa ja loppuaika piti tehdä ruokaa pestä pyykkiä ja siivota. Tai juhlia poikaporukassa.
Jokainen hellyydenosoitus päättyi seksiin ainakin hän yritti. Yhden ryyppyreissun jälkeen ylpeili miten naisten huomio on ihan erilaista kun hän kävi laulamassa karaokea ja samalla sanoi että elämä menee vielä viettien vallassa.Piti tärkeänä sanoa ettei voi luvata mitään koska jos rikkoo lupauksen tulee itselle myös morkkis.Itselle.
Jatkuvaa naisten vokottelemusta ravintoissa jne. En ole lapsista yjtään pahoillami päinvastoin.Perhe sinänsä rauhoitti tulannetta mutta koska ei voinut reissata mm.baareihin ryyppäämään jne.tuli ongelmia.Halveksui kun pidin yli 1.5v äitiysloman.Jatkuvaa pummaamista minulta.Asunto on pieni ja vituttaa mua kokonajan.Mitään ei voi tehdä kun hän ei ole valmis maksamaan mistään mitään.Kaikki on minun syytä kaikessa ja erohalut aina suuret hänellä. Kämpästäni saisin hyvöt rahat mutta hänellä ei peliriippuvuutensa ja ulosottohistoriansa takia olekkaan omaa kämppää myydä. Mikä merkkaa hänelle on raharaharaha ja omat moottoripyöräretket ties minne.Mitään ei osaa pyytää anteeksi. Lesoaa naiskontakteillaa jne.Pettäisi varmasti jos olisi mahdollisuus. Runkannut myös aina niin vimmatusti mm.alaston suomi sivuilla jossa naiset hakee seksiseuraa. Lukee sovinistipalstaa ylpeänä Iobbs/räpellys ja testaus )Varokaa muut sellaisia 30 kymppisiä miehiä ketkä ei asuneet kenenkäön kanssa ja jotka ovat ylpeitä. Itselläni ei nyt työtäkään ja haluan ydinpeeheen lapsille niin siedän häntä.Kaikki riippuu aina hänen mielialastaan. Luulen myös että hän olisi katunut eroa myöhemmällä iällään ja tajunnut olevansa äkkipikainen. Hahmotushäiriötä myös ja pää omassa perseessä todettu papereissa jo varhain jotka löysin.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on mm. miehiä jotka etsivät elättäjää itselleen, miehiä jotka ovat olleet sadan naisen kanssa, luonnevikaisia naisia vihaavia miehiä ja varattuja vapaina esiintyviä miehiä.
Tässä miehiä keitä tapasin sieltä:
-Yksi asui Lohjalla ja ilman että vihjasin sanallakaan mistään materiasta tuli melko nopeaa viestiä että exäni vaati mua oatamaan hänelle kaikkea mut sä saat äitini kirppikseltä kyllä vaatteita.Äidilläni on hyvä maku.
-Yksi muuten potentiialinen mutta pakonomaisesti oli juteltava muille naisille nimenomaan mm.koiraa kusettaessa ja perhettä ei ollut houkuttelevaa perustaa miehen kanssa kuka teki duunia ja ylitöitä 1v otti loparit ja eli hetken niillä rahoilla eikä aikonutkaan vakituista työtä tehdä. Selitti ujon ylpeästi olleensa pihtaavan venäläisnaisen kanssa (bensanhakumatkat usein Venäjän puolelle). Hakiko sieltä muutakin en tiedä.
-Mies jonka kyydissä olin kertoi olennollut töissä tuollatuollatuollatuollatuolla ylpeästi.Naureskeli narsistiseen sävyyn olevansa jotain ns.tärkeää sukua. Tosi outo kuva jäi. Ei kertonut mitään itsestään oikeastaan..
-yksi mies oli jännittyneen oloinen tavatessa ja vihaisin askelin mentiin eteenpäin.Pienintäkään kipinää ei ollut. Sänkyyn päästyämme myöhemmin piti kainalossa ja lesosi miten hänellä on ollut useampi kymmenen naista (osa maksullisia) vaikka tiesi ettei mulla melkein ketään.(avioliitto takana)
Mues paljastui narsistiseksi ääliöksi lopulta.Kun oli tottunut asumaan koko aikuisuuden yksin oli tietenkin myös pinttyneitä tapoja ja vaatimuksia kuten potää joka vuosi käydä poikaporukalla virossa ryyppäämässä (joskus myös huorissa käyneet ja moni naisystävä laittanut reissujen jälkeen välit poikki). Inisi omasta ajasta ja tilasta loputtomiin ja ne oli alleviivattuna tarkasti.Kävi siis harrastuksissa n.5-6 iltaa viikossa ja loppuaika piti tehdä ruokaa pestä pyykkiä ja siivota. Tai juhlia poikaporukassa.
Jokainen hellyydenosoitus päättyi seksiin ainakin hän yritti. Yhden ryyppyreissun jälkeen ylpeili miten naisten huomio on ihan erilaista kun hän kävi laulamassa karaokea ja samalla sanoi että elämä menee vielä viettien vallassa.Piti tärkeänä sanoa ettei voi luvata mitään koska jos rikkoo lupauksen tulee itselle myös morkkis.Itselle.
Jatkuvaa naisten vokottelemusta ravintoissa jne. En ole lapsista yjtään pahoillami päinvastoin.Perhe sinänsä rauhoitti tulannetta mutta koska ei voinut reissata mm.baareihin ryyppäämään jne.tuli ongelmia.Halveksui kun pidin yli 1.5v äitiysloman.Jatkuvaa pummaamista minulta.Asunto on pieni ja vituttaa mua kokonajan.Mitään ei voi tehdä kun hän ei ole valmis maksamaan mistään mitään.Kaikki on minun syytä kaikessa ja erohalut aina suuret hänellä. Kämpästäni saisin hyvöt rahat mutta hänellä ei peliriippuvuutensa ja ulosottohistoriansa takia olekkaan omaa kämppää myydä. Mikä merkkaa hänelle on raharaharaha ja omat moottoripyöräretket ties minne.Mitään ei osaa pyytää anteeksi. Lesoaa naiskontakteillaa jne.Pettäisi varmasti jos olisi mahdollisuus. Runkannut myös aina niin vimmatusti mm.alaston suomi sivuilla jossa naiset hakee seksiseuraa. Lukee sovinistipalstaa ylpeänä Iobbs/räpellys ja testaus )Varokaa muut sellaisia 30 kymppisiä miehiä ketkä ei asuneet kenenkäön kanssa ja jotka ovat ylpeitä. Itselläni ei nyt työtäkään ja haluan ydinpeeheen lapsille niin siedän häntä.Kaikki riippuu aina hänen mielialastaan. Luulen myös että hän olisi katunut eroa myöhemmällä iällään ja tajunnut olevansa äkkipikainen. Hahmotushäiriötä myös ja pää omassa perseessä todettu papereissa jo varhain jotka löysin.-
Tätä hommaa mä vaan en tajua. Olen lukenut kymmeniä kauhutarinoita treffeistä kauheista miehistä ja sitten niihin liittyy vielä toteamus, että seksikin oli surkeaa tms... En vaan ymmärrä.
Mielialalääkeresepti joskus määrätty impulsiivisuuden takia muttei syö niitä enää ainakaan perheensä vuoksi.
Niin kannattaa takertua yhteen sanaan. Me mentiin sänkyyn useamman viikon päästä treffailtua.
Miksi ihmeessä laittaisin nettideittipalstalle ilmoituksen,että tositarkoituksella liikkeellä,vaikka oikeasti etsisin panoseuraa?
Ja ei,se ei ole imartelevaa tai kivaa,että saat tälläisen vastauksen.
Ja kyllä,se vaikuttaa siihen miten naiset käyttäytyy nettideittipalstoilla= eivät vastaa,lähettele viestejä jne.Jos erehdyt laittamaan noille törkyviestittelijöille,että ei kiinnosta (kuten minä tein,kun ko. palstalla ekaa kertaa olin,enkä tiennyt "sääntöjä"), niin stalkkerin saat perääsi!
Te krantut ette osaa täysjärkistä miestä löytää, vaikka sellainen vastaan tulisi.