Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t! Paljonko teillä jää rahaa elämiseen ja montako lasta

Vierailija
12.03.2012 |

Siis ihan mielenkiinnolla kysyisin, paljonko jää rahaa vuokran, sähkön ja veden (siis asumiskulujen jälkeen) käyttöön.



Minulla jää 2000€, lapsia kolme.



Jos tuosta vähentää vielä hoitomaksut ja työmatkakulut, niin käyttörahaa ruokaan yms. jää n. 1600€.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki tulot yhteensä noin 2200e ja siitä vuokra, sähköt, netti, päivähoitomaksut, puhelin, auto, lehdet pois, niin jää siitä vielä kuitenkin melkein 1000e ruokaan ja muihin menoihin. Joskus vaan 800e. Riippuu kuukaudesta. Paremmin me nyt pärjätään kun avioliitossa ollessa, kun mies tuhlasi kaikki rahat peleihin, juomiseen, tupakkaan.

Vierailija
22/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sulle ton lisäksi tulee lapsilisät ja elarit?

porvoosta en tod ole ja eipä meillä ongelmiakaan mielestäni ole, mutta rahaa ei silti jää tuon enempää, maksan vuokraa 1100kk, sähköä n.120, vesimaksut 75 ja vakuutukset, puhelinlaskut ym, niin ruokaan jää ton verran kuin kerroin. Olen työttömänä ja vanhimman lapsen tulot 250kk, vähennetään minun asumistuestani, joten maksan hänen koulumaksunsa :/ , sossusta emme saa mitään, näin ollaan menty erosta lähtien muutama vuosi. Töissä ollessani jää se vähemmän käteen, koska asumistuki pienenee ,mutta matkakustannukset kasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jää palkasta verojen jälkeen käteen 3500/kk, asumiseen menee 300/kk (velaton rivari). Lapsia on 2, joista toinen jo omillaan, lukiolainen vielä kotona. Ex osallistuu lasten menoihin ihan ok. Ei kaikki yh:t ole huonosti koulutettuja pienipalkkasia, kyllä se mies voi nuoremman matkaan lähteä "hyvästäkin" perheestä. Onneks oli kuitenkin lainat maksettu jo silloin pois ja saatiin hyvät rahat talostamme.

Vierailija
24/24 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autoa, ei työmatkakuluja, 1 lapsi. Not bad...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi