Jotain minussa särkyi kun tuo Munamies on kasvattanut jalat ja esiintyi humalassa.
Kommentit (7)
Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.
vaan luopunut kauniisti. nyt siitä mukavasta hahmosta piti tehdä joku ihme narkkari :( ikävää
Siitä ois voitu tehdä munakas. Kato sunny side up ja silleen! LOL
Kaikki muut ratsastavat kaksimielisillä vitseillä ja/tai viinanjuonnilla. Kyllähän se naurattaa mutta kyllä mua järkytti kun pikkukoululaisetkin tajus sen "kyllä mulle kakkonenkin kelpaa"-vitsin ja hihittivät. Lapset ei tosiaankaan ole kovin viattomia eikä sitä viattomuutta halua kukaan enää suojella.
EIköhän tuo ollut Hirviniemeltä aika tietoinen veto.Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.
Riku Nieminen on munamies.
EIköhän tuo ollut Hirviniemeltä aika tietoinen veto.Sitä on todnäk vituttanu se munamieshomma jo aika kauan.
Riku Nieminen on munamies.
My bad.
Ensin näytetään lapsiriepuja, jotka haistelee liimaa. Ja sitten tehdään perään sketsiä siitä. Vaikka Putous onkin naurattanut, niin eilisessä kyllä hymyt hyyty pikkuhiljaa...
vaan luopunut kauniisti. nyt siitä mukavasta hahmosta piti tehdä joku ihme narkkari :( ikävää