Rupesi kusipäällä puntti tutisemaan, kun tajusi että päivähoitomaksu 450€ tulee sen maksettavaksi.
Pistin eilen tuulemaan ja hain itselleni yksiötä ja ilmoitin kusipäälle, että voi vaihtaa kakaroiden osoitteen luokseen vaikka samantien.
Ja samalla päivämäärällä kun pentujen osoite vaihtuu, vastaa kusipää myös lasten päivähoitomaksuista, jotka on sen tuloilla maksimi, 450€/kk.
Elareita kusipää ei tule kelalta saamaan ennenkuin se saa minut allekirjoittamaan elatussopparin ja sitähän mä en allekirjoita ennenkuin kusipää antaa kelalle selvityksen ettei vastusta sitä että lapsilisät maksetaan mulle.
Sen siitä saa kun uhoaa joka päivä vaihtavansa lasten osoitteen luokseen.
Tosipaikan tullen menee kuset housuun köyhältä luuserilta, joka on pa vaikka tekee kahta työtä.
Kommentit (65)
Eikös tämä mamma ole sanonut hyvästit niille lapsilleen jo lukemattomat kerrat - miten ihmeessä se niitten osoite onkin edelleen hänen luonaan? Ja tapaamiset ovat loppuneet jo moneen kertaan, kaikki yhteydenpito lopetettu, lasten hoitaminen lopetettu... Ja tavarat myyty kirpparilla varmaan sata kertaa.
Sama tuuba jatkuu ja jatkuu vaan, täyttä provoa koko PM.
Ostatko sä niillä lapsilisillä niille tavaraa vai itsekö meinasit omiin rojuihisi käyttää? Riiteletkö niistä ihan riitelemisen ilosta?
Eikös sun pitänyt muuttaa jo ajat sitten? Eikös ne pentujen romutkin pitänyt olla jo ajat sitten huutiksessa?
Voi Psykis, sä sitten olet tollanen että aina lupaat muttet mitään tee. Yleisö on pettynyt.
Voi Psykis, sä sitten olet tollanen että aina lupaat muttet mitään tee. Yleisö on pettynyt.
eikös jossain vaiheessa pitänyt kadota ihan pitemmäksi aikaa ja sekin kesti ehkä 2 vrk. Mistä sitä lapsien tavaraa tulee koko ajan lisää kun kellään ei ole rahaa ja kaikkea muka laitetaan kirpparille eikä kuitenkaan tehdä mitään. Booooooring.
en allekirjoita elatussopparia vapaaehtoisesti, vaan kusipää joutuu viemään asian käräjille ja siellä riitelen hamaan hautaan asti lasten asumisesta ja elatuksesta.
Vittu, mun kanssa ei leikitä eikä kusipäät hypi silmille.
Miksei KP,eellä ole ikinä rahaa vaikka tulot on hyvät?
Kaikki kortit tapissa ja palkasta menee henkilöstökassalle monta sataa velkoihin.
Tulee kusipää aikanaan perimään rahaa, mutta siihen voi mennä vielä kymmenenkin vuotta.
Ja kakaroiden tavarat lähtee nyt kirpparille, mun tulevassa 40 neliön keskustakämpässä ei ole tilaa leluja säilytellä.
Sossu saa järjestää lasten tapaamiset ihan missä tykkää, mä muutan sossulan naapuriin.
kun Kusipään kanssa meni tekemään lapset?
Mä muutan keskustaan kerrostaloon, palvelut lähellä ja homma toimii.
sääliks käy aloittajan lapsia jos tää nyt ei taas oo joku provo.
Mutta tiedän kyllä ihan irl äitejä jotka jättäneet lapsen isälle täysin.
Itse en pystyis olemaan KUSIPÄÄ äiti.
Eli aloittaja,sinä se kusipää taidat olla eikä eks miehes.
Kuulostaa tosi kipeeltä noi sun jutut. Sääliksi käy lapsiparat.
niitä tavaroita jäljellä, kun oot jo pannut ne niin moneen kertaan myyntiin?
Onks tääl pelkkii noviiseja palstalla.
Meillä miehen osaaminen lastenhoidossa alkoi lisääntymään vasta kun laitoin stopin paapomiselle. Piti vaan olla tyhmä ja tasotella tietä monta vuotta ja opettaa mies huonoille tavoille. Eli itsessänikin oli vikaa...
Taidat olla aika katkera, mitäköhän hän sinulle teki?
toivottovasti hän on susta samaa mieltä!
Ihmiset, olkaa aikuisia ja hoitakaa nämä asiat asiallisesti! Haukkuminen kuuluu koirille
Mä muutan keskustaan kerrostaloon, palvelut lähellä ja homma toimii.
Siellä sinun on sitten hyvä elää ja maksella, takautuvasti elatusmaksuja, kelan perimiä lapsilisiä, maksamatta jääneitä päivähoitomaksuja ja oikeudenkäyntikuluja yms...
Kotiäidin kasvattama lapamato-luuseri-pummi ja kaikenlisäksi vielä kusipääkin vaikka esittää kilttiä ja lapsirakasta tyyppiä.
Lapsilisiä ei voi periä takaisin, koska ne on käytetty siihen minne kuluukiin.
Päivähoitomaksu on 0€ mun tuloillani, eli niitäkään ei voi periä
Ja oikeuskulut menee siihen ulosottokasaan, josta eivät saa perittyä mitään, kun en koskaan mene töihin enkä tienaa suojaosuutta enemmän.
Saahan ne yrittää periä, mutta mitään en takaisin maksa.
Usein se on myös itsestään kiinni, miksi toinen tulee.
Jos minulle ollaan vittumaisia, olen takaisin. Mutta en jää sellaiseen suhteeseen missä ei ole kunnioitusta toista kohti, mielummin eriteille
haukut KPtä kotiädin kasvattamaksi lapamadoksi. olet itsekin ollut kotiäiti kun et käy työssä j aelät veronmaksajine rahoilla.