Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupesi kusipäällä puntti tutisemaan, kun tajusi että päivähoitomaksu 450€ tulee sen maksettavaksi.

Vierailija
06.03.2012 |

Pistin eilen tuulemaan ja hain itselleni yksiötä ja ilmoitin kusipäälle, että voi vaihtaa kakaroiden osoitteen luokseen vaikka samantien.

Ja samalla päivämäärällä kun pentujen osoite vaihtuu, vastaa kusipää myös lasten päivähoitomaksuista, jotka on sen tuloilla maksimi, 450€/kk.

Elareita kusipää ei tule kelalta saamaan ennenkuin se saa minut allekirjoittamaan elatussopparin ja sitähän mä en allekirjoita ennenkuin kusipää antaa kelalle selvityksen ettei vastusta sitä että lapsilisät maksetaan mulle.

Sen siitä saa kun uhoaa joka päivä vaihtavansa lasten osoitteen luokseen.

Tosipaikan tullen menee kuset housuun köyhältä luuserilta, joka on pa vaikka tekee kahta työtä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka ei olisi ikinä pitänyt lisääntyä. Juuri tuollaisten ääliöiden kakarat sitten pilaavat muiden elämän. Että kiitos sinulle.

samaa mieltä. Vituttaa herätä joka päivä seitsemältä tietäen, että joka vitun päivästä melkein puolet menee veroihin, joilla elätetään näitä idiootteja.

Vierailija
42/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IME MUNAA NIIN EI TARVI TÄÄLLÄ JANKUTTAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit, että KP:lle tapahtuisi? Tai pitäiskö sen ns. tajuta jotain, että sä olisit tyytyväinen? Mitä?

minkä voi lapsilleen saada, vaikka se onkin mallia perseelle potkittava ja äitinsä passaama lapamato.

Huonomminkin olis voinu valita vaikka jonku linnanvenkulan tai kulttuurinrikastajan.

Mut ei se sitä tarkota että mä parisuhteessa kusipään kaltaisen kanssa olla tahtoisin, en tosiaankaan.

Vierailija
44/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman perseellepotkimista ja ihan oma-aloitteisesti.

Siis tekis jotain ilman pakottamista ja haukkumista, mutta liikaa vaadittu.

Mutta ei vanha koira enää uusia temppuja opi, kotiäidin kasvattama lapamato, jonka jostain syystä aina joku nainen pelastaa pulasta.

Mulle riittää ettei mun tartte kusipään kanssa elää, muuta en pyydä.

Ja onneks mun ei tartte herätä seiskalta enää ikinä.

Vierailija
45/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kakkoseksi. Ei siis mitään ryhtiä eikä tarmoa mihinkään suuntaan paitsi paskalta haisemiseen ja perseen kaivamiseen.

Vierailija
46/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tulee olemaan perse kipeänä, kun kusipää jälleen koeajaa ap:n perseen oljenkorsi suunpielessä ylimielinen hymy huulillaan, kuten kusipäällä on aina tapana " ratsastaessaan" villillä tammallaan.

Palaatte aina yhteen. Sinä ja kusipää.

Vierailija
47/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaan panacodin naamariin ja lähden päiväunille. ÖITÄ!

Vierailija
48/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun persettäni. Ei jää kp henkiin jos näpilläänkään koskee minuun seksuaalisissa aikeissa ja kaksi lasta jää sit puoliorvoiksi...

Vierailija
49/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun persettäni. Ei jää kp henkiin jos näpilläänkään koskee minuun seksuaalisissa aikeissa ja kaksi lasta jää sit puoliorvoiksi...

Ja uhkasi viedä lapset hop loppyyn. Ei vienyt, koska oli niin krapulassa.

Sun on lopetettava suhde ajoissa. Tarvitset tukea ja perheneuvontaa. Käyt niin kuumana KP:hen että ilman tukiverkostoa et kykene eroamaan siitä narisistista.

Vierailija
50/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaisi sit lapset?

Vierailija
51/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tämä omaosoite nro kaksi? ja oikeastaan ihan turha tieto tässä kohtaa.

että vain toi, lasten osoitteen muuttaminen on se pointti koko asiassa?

Vierailija
52/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paniikkia muuttaa, eläkkeensaajan asumistuki juoksee vaikka asuisin yksin kaksiossa. Oon vaan kyllästynyt nukkumalähiöelämään kusipään naapurissa.

Joo, yksiöön muuttaa minä ja mun tavarat, eivät lapset eikä niiden tavarat.

Eihän mulle edes asumistukea makseta niistä neliöistä, mitkä kakaroiden lelut ja tavarat tarttis.

Mullon varaa ottaa vaan 40 neliöö vuokralle jos haluan asua keskustassa, ei isompaa, ehkä jopa pienempi, kun sossun normivuokra yksinasuvalle on vaan 450€.

Mut yhdelle ihmiselle 37 neliön kämppä on ihan passeli.

Vierailija
53/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka paikkaan pääsee kävelemällä ja jos kauemmaksi tarttee lähtä, ni ambulanssi vie Piirille Peltolaan halvalla.

Vierailija
54/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja puutalokämppiä Raksilassa ja Heinäpäässä, niissä yksiö maksaa alle 300€, omaa suihkua ei ole, mutta ihan mielelläni jaan suihkun naapurin spurgujengin tai linnanvenkulan kanssa jos saan keskustassa asua.

Vierailija
55/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä. Kun lähi saa ne tuet, kun etä reilusti hoitaa hommat, niin miks ei tekis sitä lasten vuoksi?

T. Etävanhempi

Vierailija
56/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksista?

Siksi en tekisi, miksi tekisin mitään mistä en saa vastineeksi muuta kuin velvoitteita ilman oikeuksia.

Eipä kiinnosta tehdä kakaroiden eteen mitään jos ei ole edes oikeuksia päättää kakaroiden asioista.

Vierailija
57/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken se on saanut heittäytymällä avuttomaksi. Jonkun on syytä vähän kouluttaa kusipäätä, muuten se ei opi ikinä.

Vierailija
58/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että AP:n kaltainen roskasakki lisääntyy helpoiten.

Vierailija
59/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole niin vitun sekaisin ettei tajua mitä on tekemässä ja erehtyy paksuksi pamahtamaan.

Ei pitäis olla pelkoo, mä oon niin läski että en ehkäisyä tarvitse, ei näin läskit raskaaksi tule.

Ja sitä paitsi mä tykkään naisista nykyään että aika iso ihme olisi jos lesboseksistä raskaaksi tulisin.

Vierailija
60/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole niin vitun sekaisin ettei tajua mitä on tekemässä ja erehtyy paksuksi pamahtamaan.

Ei pitäis olla pelkoo, mä oon niin läski että en ehkäisyä tarvitse, ei näin läskit raskaaksi tule.

Ja sitä paitsi mä tykkään naisista nykyään että aika iso ihme olisi jos lesboseksistä raskaaksi tulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan