Rupesi kusipäällä puntti tutisemaan, kun tajusi että päivähoitomaksu 450€ tulee sen maksettavaksi.
Pistin eilen tuulemaan ja hain itselleni yksiötä ja ilmoitin kusipäälle, että voi vaihtaa kakaroiden osoitteen luokseen vaikka samantien.
Ja samalla päivämäärällä kun pentujen osoite vaihtuu, vastaa kusipää myös lasten päivähoitomaksuista, jotka on sen tuloilla maksimi, 450€/kk.
Elareita kusipää ei tule kelalta saamaan ennenkuin se saa minut allekirjoittamaan elatussopparin ja sitähän mä en allekirjoita ennenkuin kusipää antaa kelalle selvityksen ettei vastusta sitä että lapsilisät maksetaan mulle.
Sen siitä saa kun uhoaa joka päivä vaihtavansa lasten osoitteen luokseen.
Tosipaikan tullen menee kuset housuun köyhältä luuserilta, joka on pa vaikka tekee kahta työtä.
Kommentit (65)
Kolme vois olla, muttei onneksi ole. Sen ekan sikiön isä on ihan täys spurgu ja wt. Työtön juoppo silloin ja nykyään.
Onneksi meni raskaus kesken 18 vuotta sitten. Jotain hyvää sentään munkin elämässäni.
oljenkorsi suunpielessä ja pilke silmäkulmassa villin lännen malliin. Kp on kova pukki.
ja asuu omistusasunnossa, eli se ei tule saamaan asumistukea tai sossunrahaa euroakaan.
Mun kanssani jos kusipää alkaa rahasta riitelemään, niin häviölle jää.
Mulla ei ole mitään hävittävää, sossun normien mukaan saan rahaa nytkin, ulosotto ei toisi mun tuloihin minkäänlaista lovea.
Näyttää sillä olevan asiat paremmin kuin sulla. Ja ainakin hiukan enemmän älliä kun ihan työssäkin käy eikä maksata elämistään muilla.
kivoja puutalokämppiä Raksilassa ja Heinäpäässä, niissä yksiö maksaa alle 300€, omaa suihkua ei ole, mutta ihan mielelläni jaan suihkun naapurin spurgujengin tai linnanvenkulan kanssa jos saan keskustassa asua.
Kaikkea sitä oppiikin. Paitsi että Raksila ja Heinäpää ei ole keskustaa, kun ne on Raksila ja Heinäpää. Minä valitsisin noista Heinäpään. Siellä on mukavammat maastot. Haiseekin kyllä, mutta niin kai Oulussa anyway.
Missä päin Oulua sitten nyt asut?
Tai tunnustettuja kakaroita sillä on neljä, saattaa niitä kusipään rakkauden hetelmiä olla maailmassa enemmänkin, se ei oo niin turhantarkka geeneistään, jakaa kaikille auliisti.