Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tuntenut ainuttakaan homoa. Muita?

Vierailija
24.01.2012 |

Ei ole tullut vastaan missään vaiheessa ketään, joka olisi tunnustautunut tai josta muut olisivat tienneet, että se on homo.

Joten mulle homot on tosi marginaalinen ihmisryhmä. En edes pysty oikein pitämään niitä edes todellisina koska en ole koskaan ketään sellaista tuntenut edes etäältä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mulle homot on tosi marginaalinen ihmisryhmä. En edes pysty oikein pitämään niitä edes todellisina koska en ole koskaan ketään sellaista tuntenut edes etäältä.

Aika harva toitottaa ympärilleen homouttaan, vaikka ei sitä piilottelisikaan. Mulla on tykavereissa aksi homoseksuaalia ja molempien kanssa asia selvisi sattumalta, kun tuli puhe puolista nimeltää mainiten.

Yleensä näissä tulee sellainen ahaa-elämys, siis että enpä tullut ajatelleeksi, mutta kun sen tietää, ei ole yllätys. Mutta ei sillä sen suurempaa merkitystä ole.

Vierailija
22/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän heitä on jokapuolella ympärillämme. En minäkään heistä lukua pidä, mutta tunnen useita. Yleensä se ei tule puheeksi, eikä mua kiinnostakaan, mutta toki se joskus tulee esille. Esim edellisen pomoni kohdalla, silloin kun esitteli meillä tupareissaan puolisonsa. Olin varmaan ainua, joka sitä ei tiennyt:-). Mua vaan ei nyt niin kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen monta enkä ole itse mitenkään erityinen tai erikoinen tai liiku erikoisissa piireissä

Vierailija
24/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva toitottaa ympärilleen homouttaan, vaikka ei sitä piilottelisikaan. Mulla on tykavereissa aksi homoseksuaalia ja molempien kanssa asia selvisi sattumalta, kun tuli puhe puolista nimeltää mainiten.

Yleensä näissä tulee sellainen ahaa-elämys, siis että enpä tullut ajatelleeksi, mutta kun sen tietää, ei ole yllätys. Mutta ei sillä sen suurempaa merkitystä ole.

ettei ole mulle kukaan asiasta avautunut, eikä tuttutkaan mitään kenestäkään paljastaneet. Joten, mä en oikeasti todella usko, että mitään homoja onkaan. ;-)

Tai ainakin niitä on TOSI vähän ja asuvat Ruotsissa.

Vierailija
25/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä tosi kiva mies.

Vierailija
26/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne minäkään ketään homoja. Nyt asia on vaan muoti ilmiö ja kaikkien pitää sanoa, että oikein edistävät homoutta, muuten ovat vanhanaikaisia ja suvaitsemattomia ja aivan tyhmiä.

Tässä yhteiskunnassa pitäisi suvaita kaikki. Miksi ei suvaita niitä, jotka eivät ymmärrä homoutta.

Miten tällainen yhden suunnan korottaminen vaikuttaa nuoriin, jotka kamppailevat identiteettinsä kanssa. Jos joku nuori ihailee samaa sukupuolta olevaa ihmistä, niin tätä nykyä hänen ensimmäinen ajatuksensa on, että kai mä oon sitten homo.

Vierailija
27/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaveria jne. nyt heti vedetään siihen mukaan seksuaalisuus vaikka kyseessä ei olisi sellaista ollenkaan.

En tunne minäkään ketään homoja. Nyt asia on vaan muoti ilmiö ja kaikkien pitää sanoa, että oikein edistävät homoutta, muuten ovat vanhanaikaisia ja suvaitsemattomia ja aivan tyhmiä.

Tässä yhteiskunnassa pitäisi suvaita kaikki. Miksi ei suvaita niitä, jotka eivät ymmärrä homoutta.

Miten tällainen yhden suunnan korottaminen vaikuttaa nuoriin, jotka kamppailevat identiteettinsä kanssa. Jos joku nuori ihailee samaa sukupuolta olevaa ihmistä, niin tätä nykyä hänen ensimmäinen ajatuksensa on, että kai mä oon sitten homo.

Vierailija
28/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä kaikkein vihamielisimmiltä seuduilta nuoret homot lähtevät joko kaupunkiin tai tappavat itsensä ennenkun ympärillä olevat ehtivät mitään ymmärtää. Been there.

Vierailija
29/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tehdään vielä pieni yhteenveto.

- Jos kritisoit homoutta -> haluat, että ihmisiä syrjitään ja kohdellaan eriarvoisesti heidän synnynnäisen ominaisuutensa takia.

- Jos kritisoit homoutta vastustavia -> haluat, että ihmiset ovat tasavertaisia ja kaikkia kohdellaan samalla tavalla.

Comprendre?

Vierailija
30/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla sitä tyyppiä, joka tuo myös esille tuon homovastaisuuden. Luuletko, että ne homot sitten sinulle kovin mielellään yksityiselämästään edes kertovat, kun tajuavat mikä sinun asenteeseu heitä kohtaan on? Ehkäpä siksi et muka tunne yhtään homoa vaikka varmasti sinunkin tuttavapiiristä heitä löytyy. Pysyvät vain tiukasti kaapissa.

Vierailija
31/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ihmettelen. luultavasti on siis niin, että et vain ole tiennyt kaikkien todellista seksuaalista suuntausta, joka on täysin ympäristöstä riippumaton tekijä, eli homoja on yhtä paljon kaikissa suvuissa ja yhteiskuntaluokissa, kaikki eivät vain uskalla olla sitä mitä ovat. itselläni on äkkiä laskettuna noin kymmenkunta homoseksuaalista ystävää (tosin mulla onkin laaja ystäväpiiri enkä edes liiku "homopiireissä") ja parin ystävän keski-ikäinen isä on homo eli ei ole edes pelkkiä nuoria.

Vierailija
32/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tuttavapiiriini kuuluu homoja, vaikka tuttavapiiri on todella pieni. Teen kotona yksinäni töitä eli mitään työyhteisöä ei ole. Tuntemani homot ovat ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät vaan hirveäsi mainosta seksuaalisuuttaan.

Ja minä en usko, että alkoholisteja tai narkkareita on olemassa, koska en tunne yhtään.

Vierailija
33/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ihmettelen. luultavasti on siis niin, että et vain ole tiennyt kaikkien todellista seksuaalista suuntausta, joka on täysin ympäristöstä riippumaton tekijä, eli homoja on yhtä paljon kaikissa suvuissa ja yhteiskuntaluokissa, kaikki eivät vain uskalla olla sitä mitä ovat. itselläni on äkkiä laskettuna noin kymmenkunta homoseksuaalista ystävää (tosin mulla onkin laaja ystäväpiiri enkä edes liiku "homopiireissä") ja parin ystävän keski-ikäinen isä on homo eli ei ole edes pelkkiä nuoria.

ja suvun sinkut ovat niin nuoria, ettei niistä nyt vielä tiedä muutenkaan.

Kaveripiirissäni on pääasiassa lapsiperheitä ja muutamat sinkuiksi jääneet ovat todistettavasti olleet ainakin joskus heteroita. Työpaikkalla ei ole kukaan ikinä avautunut. Naapurustossa asuu pelkkiä heteroita.

Joten, ei niitä oikeassa elämässä juurikaan tapaa. Väittäisin oman kokemukseni perusteella, että homous on todella marginaalinen ongelma.

Vierailija
34/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisit tietää kaikkien tuttaviesi seksuaalisen suuntautumisen? Ja miksi siitä sinulle kerrottaisiin, jos joku jostakusta toisesta sellaisen asian olisi tullut tietämään?

Vähän samaa kuin jos sanoisin, että luultavasti tuttavapiirissäni kovinkaan moni ei harrasta seksiä. Ja ihan siitä syystä, että siitä kukaan harvoin puhuu ja nähnyt en ole koskaan. Luultavasti ne harjoittavat, jotka kulkevat käsi kädessä ja joskus suukottelevat julkisesti. Eikös näin?

Vierailija
35/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisit tietää kaikkien tuttaviesi seksuaalisen suuntautumisen? Ja miksi siitä sinulle kerrottaisiin, jos joku jostakusta toisesta sellaisen asian olisi tullut tietämään?

Vähän samaa kuin jos sanoisin, että luultavasti tuttavapiirissäni kovinkaan moni ei harrasta seksiä. Ja ihan siitä syystä, että siitä kukaan harvoin puhuu ja nähnyt en ole koskaan. Luultavasti ne harjoittavat, jotka kulkevat käsi kädessä ja joskus suukottelevat julkisesti. Eikös näin?

niin aika luultavaa on, että ne on heteroita, eikö vain?

Vierailija
36/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suvun sinkut ovat niin nuoria, ettei niistä nyt vielä tiedä muutenkaan.

Kaveripiirissäni on pääasiassa lapsiperheitä ja muutamat sinkuiksi jääneet ovat todistettavasti olleet ainakin joskus heteroita. Työpaikkalla ei ole kukaan ikinä avautunut. Naapurustossa asuu pelkkiä heteroita.

Joten, ei niitä oikeassa elämässä juurikaan tapaa. Väittäisin oman kokemukseni perusteella, että homous on todella marginaalinen ongelma.

ei kylläkään ole mikään ongelma, paitsi ilmeisesti sinulle.

Työpaikalla ei meilläkään kukaan ole mulle tullut avautumaan, mutta silti tiedän että ainakin kolme on homoja, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Kaksi näistä asuu miehensä kanssa yhdessä, yksi on sinkku. Lisäksi eräs nuoruuden kaverini on homo, asuu nykyään Helsingissä just siks kun täällä pienemmillä paikkakunnilla homous on joillekin ongelma, eikä ole mitään homobaareja tms. eli on vaikeampi löytää parisuhdetta. Helsingissä olen käynyt hänen kanssaan juhlimassa, ja voin kertoa että niitä homoja on kyllä iso ja mukava porukka :)

Vierailija
37/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään homoa paitsi julkkiksia olen tunnistanut kadulla. Ja olen sentään ikäni asunut Helsingissä.

Vierailija
38/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät koskaan asiasta ääneen puhuneet. Kaikki kuitenkin tiesi asiasta.

Vierailija
39/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään homoa paitsi julkkiksia olen tunnistanut kadulla. Ja olen sentään ikäni asunut Helsingissä.

että olisi joskus joku vastaan tullut, muttei ikinä.

Vierailija
40/42 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bi-seksuaalia opiskeluajoilta. Hui kamalaa, tytöt pussaili nenäni edessä! Saa liikkua aika konservatiivisissa piireissä, jos ei muka tunne ainuttakaan homoa. Varmasti siellä on joku edes bi, mutta sitä ei vain tuoda esille, koska se ei ole muka soveliasta.