Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette voineet hankkia lapsia nuorempina? Olisi hauskempaa vanhempainilloissa.

Vierailija
06.09.2011 |

Olen 30v kolmen lapsen äiti (10v, 8v, ja 6v). Olen tietenkin nuorin joka ikisessä vanhempainillassa, koska asun tällaisella keskiluokkaisella asuinalueella, jossa lapsia saadaan reippaasti yli 30-vuotiaina.

Muut vanhemmat ovat todella pihalla kaikesta lapsiin liittyvästä. Omasta lapsuudesta on niin pitkä aika, ettei pysty vertailemaan omaa kouluaikaansa lapsen kouluaikaan. Ihan opetustavatkin ovat aivan erilaisia tietokoneineen ja smartboardeineen.

Vanhempainilloista tänä syksynä on puolet menneet siihen, että vanhat vanhemmat muistelevat omaa lapsuuttaan, jolloin vielä piti hiihtää 20km kouluun tai että opettajaa teititeltiin ja etteivät vanhemmat ja opettaja juurikaan olleet tekemisissä toistensa kanssa (nykyään wilmat ja reissarit yms.).

Tylsistyn kuoliaaksi.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt riittävästi hauskaa ennen sitä. Ettei tarvitse vanhempainilloista sitä hauskuutta hakea. Itse otin ilon irti nuoruudesta ja vapaudesta.

Hauskuus saa kestää vain 20 vuotiasta kolmekymppiseksi ja sen jälkeen naama norsunvitulla kuuskymppiseksi!! Älä välitä ap naa vanhat mursut saa toimia yllä mainitulla tavalla kunnes niiden ukot jättää ne koska kukaan ei jaksa tuollaisia hapannaamoja kun vanhempain illassakaan ei sais olla kivaa kun sitä kivaa piti olla silloin alle kolmekymppisenä... Ei juma, onneks en oo tollanen vanha kääkkä, tunnen myötähäpeää ton lastenkin puolesta " Äiti on hauskat päivänsä viettänyt jo" hahahahhahhaaaa

No onhan toi kieltämättä noloa mitä kuvailit. On se paljon parempi että sun lapsi voi ilman häpeää sanoa, "Äiti on vähän viihteellä just nyt, mutta ehkä se pääsee seuraavaan vanhempainiltaan. Se elää nyt uutta nuoruuttaan legginsit jalassa ja huulipunat poskella! "

Tuleeko sulle yllärinä että kaikilla ei ole ollut eikä tule tarvetta jakaa värkkiään ja bilettää kymmentä vuotta elämästään tai edes yhtä ainoaa vuotta!!

Kuule norsunvittu kokeile seuraavan kerran hymyillä siellä vanhempainillassa se ei tarkoita sitä että eletään uutta nuoruutta vaikka kuinka väität:DDDDD

Tsiisus mikä pelle sä oot:DDD

Vierailija
42/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata kotibileitä??? Meidän vanhempainilloissa ollaan keskusteltu koulutyöstä, syksyn ohjelmista, liikuntatuntien varustuksesta jne. Viiniä ja cocktail-paloja ei ole näkynyt kertaakaan. Eikä kukaan ole koskaan muistellut omia kouluaikojaan...

Nimim. esikoinen syntyi kun olin 27 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko olevani ihan vielä noin dementoitunut vaikka olenkin 36v. ekaluokkalaisen äiti. En ole koskaan hiihtänyt kouluun, enkä teititellyt opettajia.

Vierailija
44/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niiden miehet katsoo mun perään pili pystyssä kuolaten. Kuka niiden vanhojen akkojen haarojen väliin viittis ees pannakaan. Huvittaa tosiaan kun ne kääkät tohottaa niin innoissaan ekaluokkalaistensa kanssa ja niiden miehet tuijottaa mun terhakoita tisuja ja haaveilee, että pääsis mun kans sänkyyn.

Tosiasiassa ne ihmettelee kotona, etä toivottavasti meidän tyttö ei kulje tussu paljaana:)

Vierailija
45/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun parhaat vuodet on jo eletty ja hauskaakaan ei saa enää olla kun ne hauskuusvuodet oli sillon seitkyt luvulla. niih.

EN YHTÄÄ IHMETTELE ETTÄ UKOT KÄY VIERAISSA KUN MUMMOMAMMOJEN ASENNE ON TUO!!

Vierailija
46/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillassa ollutkaan komeita, nuoria yh-isukkeja sulle iskettäväksi? MIhinkäs se ihana teinirakkautesi ja lapsesi isä karkasi?

Vierailija
47/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt riittävästi hauskaa ennen sitä. Ettei tarvitse vanhempainilloista sitä hauskuutta hakea. Itse otin ilon irti nuoruudesta ja vapaudesta.

Hauskuus saa kestää vain 20 vuotiasta kolmekymppiseksi ja sen jälkeen naama norsunvitulla kuuskymppiseksi!! Älä välitä ap naa vanhat mursut saa toimia yllä mainitulla tavalla kunnes niiden ukot jättää ne koska kukaan ei jaksa tuollaisia hapannaamoja kun vanhempain illassakaan ei sais olla kivaa kun sitä kivaa piti olla silloin alle kolmekymppisenä... Ei juma, onneks en oo tollanen vanha kääkkä, tunnen myötähäpeää ton lastenkin puolesta " Äiti on hauskat päivänsä viettänyt jo" hahahahhahhaaaa

No onhan toi kieltämättä noloa mitä kuvailit. On se paljon parempi että sun lapsi voi ilman häpeää sanoa, "Äiti on vähän viihteellä just nyt, mutta ehkä se pääsee seuraavaan vanhempainiltaan. Se elää nyt uutta nuoruuttaan legginsit jalassa ja huulipunat poskella! "

Tuleeko sulle yllärinä että kaikilla ei ole ollut eikä tule tarvetta jakaa värkkiään ja bilettää kymmentä vuotta elämästään tai edes yhtä ainoaa vuotta!! Kuule norsunvittu kokeile seuraavan kerran hymyillä siellä vanhempainillassa se ei tarkoita sitä että eletään uutta nuoruutta vaikka kuinka väität:DDDDD Tsiisus mikä pelle sä oot:DDD

Pystyn tuon kirjoituksen perusteella lähes arvaamaan miltä näytät. Jotenkin tosi harmoninen ja fiksu kokonaisuus paistaa tuosta sun tyylistä läpi.

T.Pelle Tsiisus

Vierailija
48/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko olevani ihan vielä noin dementoitunut vaikka olenkin 36v. ekaluokkalaisen äiti. En ole koskaan hiihtänyt kouluun, enkä teititellyt opettajia.

Häm puhui mammoista, jotka ovat olleet koululaisia 60-luvulla. Sinä olet ollut koululainen ihan toisella vuosikymmenellä. Ap.n kohdalle on sattunut joku ihme paikkakunta. Sillä ne, jotka ovat olleet pikkukoululaisia 60-luvulla, on täytynyt syntyä vuosina50-62. Ja jos mietitään esimerkiksi 57 syntynyttä naista, joka ekaluokkalaisen äiti nyt, hänen on täytynyt synnyttää 47 vuotiaana.

Eli ymmärrän kyllä, että ap on hieman hämillään jos siellä ekaluokan vanhempainillalla kaikki äidit ovat päälle 50 vuotiaita.

Minä en ole kyllä ikinä sattunut tuollaiseen vanhempainiltaan ja minä olen syntynyt v. 64. Joten tilastollisesti aika harvinaisella paikkakunnalla ap asuu.

Vierailija
49/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon tuli nähtyä -paitsi Aasia- niin ei tarvitse nyt nyyhkiä!

Vierailija
50/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata kotibileitä??? Meidän vanhempainilloissa ollaan keskusteltu koulutyöstä, syksyn ohjelmista, liikuntatuntien varustuksesta jne. Viiniä ja cocktail-paloja ei ole näkynyt kertaakaan. Eikä kukaan ole koskaan muistellut omia kouluaikojaan... Nimim. esikoinen syntyi kun olin 27 v.

Eikö teillä muka ole edes pussikaljaa?

Vierailija
51/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua joka kerta naurattaa kun mun tyköä lähtee tollasen mamman mies.

kun parhaat vuodet on jo eletty ja hauskaakaan ei saa enää olla kun ne hauskuusvuodet oli sillon seitkyt luvulla. niih.

EN YHTÄÄ IHMETTELE ETTÄ UKOT KÄY VIERAISSA KUN MUMMOMAMMOJEN ASENNE ON TUO!!

Vierailija
52/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häm puhui mammoista, jotka ovat olleet koululaisia 60-luvulla. Sinä olet ollut koululainen ihan toisella vuosikymmenellä. Ap.n kohdalle on sattunut joku ihme paikkakunta. Sillä ne, jotka ovat olleet pikkukoululaisia 60-luvulla, on täytynyt syntyä vuosina50-62. Ja jos mietitään esimerkiksi 57 syntynyttä naista, joka ekaluokkalaisen äiti nyt, hänen on täytynyt synnyttää 47 vuotiaana. Eli ymmärrän kyllä, että ap on hieman hämillään jos siellä ekaluokan vanhempainillalla kaikki äidit ovat päälle 50 vuotiaita. Minä en ole kyllä ikinä sattunut tuollaiseen vanhempainiltaan ja minä olen syntynyt v. 64. Joten tilastollisesti aika harvinaisella paikkakunnalla ap asuu.

Ei mitenkään harvinaisella. Porvoossa ihan arkipäivää.

Vierailija
53/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies (34) hajoilee vanhempainilloissa ja no, lasten koulunkäynnin suhteen muutenkin. Hän on atk-hommissa, mutta VIHAA kaikkia noita smartboardeja ja Wilmoja jne juttuja.

Meillä noiden käyttö alkoi nyt kun lapsi meni kolmannelle ja suoraan sanottuna itsekin pidän niiden käyttöä saatanasta tulleena.

a) meidän muksu on niiiiin tohelo ettei pääse katsomaan kotitehtäviään sinne sivuille (joo kotitehtävät laitetaan johonkin opettajan blogin tyyliseen, eikä niitä kerrota tunneilla) ja siis siinäkin sitten tarvitaan meidän apua (autetaan kyllä lapsia mielellämme, mutta netistä haluaisimme pitää muksut mahd. pitkään erossa), koska lapsi on nyt kolme kertaa päätynyt erittäin kyseenalaisille sivuille.

b) noissa ei nyt vain ole mitään järkeä. Kohta meillä on käsissä nuoria jotka eivät tiedä mitä kynällä ja paperilla tehdään...

Joo oli ot, mutta huvitti vain tuo ap:n tietäväisyys ja hyväksyväisyys..

Vierailija
54/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on nää noin 45-vuotiaana ainokaisensa saaneet nyt päälle viiskymppiset, joille KAIKKI on vaikeaa. Wilma on vaikea, harrastuksiin meno on vaikeaa, koulunkäynti on lapselle vaikeaa, kaikki on aina vaikeaa. Varmaan se onkin jos on jo keski-iän ylittänyt ja edelleen pitäis olla aktiivisesti elämässä kiinni lapsen vuoksi.

Vierailija
55/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap:llä ei ollut kivaa vanhempainillassa. Muut vanhemmat varmaan istuivat mahdollisimman kauaksi tuollaisesta huorahtavasti riidankylväjästä. Niin minäkin olisin tehnyt vaikka ikää vain 32 v.

Vierailija
56/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni lasteni isän vasta kun olin "jo" 24vuotias. Avioiduttuamme halusimme olla muutaman vuoden kahdestaan (rakensimme taloa). Esikoinen syntyi samana vuona kun täytin 30v.

Mutta ainakin yhä samat opet on töissä, kuin omana kouluaikananikin, muutamat eläkkeellä, mutta kuitenkin.

Vierailija
57/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle yllärinä että kaikilla ei ole ollut eikä tule tarvetta jakaa värkkiään ja bilettää kymmentä vuotta elämästään tai edes yhtä ainoaa vuotta!! Kuule norsunvittu kokeile seuraavan kerran hymyillä siellä vanhempainillassa se ei tarkoita sitä että eletään uutta nuoruutta vaikka kuinka väität:DDDDD Tsiisus mikä pelle sä oot:DDD

Pystyn tuon kirjoituksen perusteella lähes arvaamaan miltä näytät. Jotenkin tosi harmoninen ja fiksu kokonaisuus paistaa tuosta sun tyylistä läpi.

T.Pelle Tsiisus

Itsehän sä tässä lähdit piruileen nuoruudesta ja vapaudesta oli ihan pakko tiputtaa sut takas maanpinalle

Vierailija
58/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa enää pitää hauskaa. Sitä sai pikkuisen kielellä lipaista silloin ennen lapsia. Nyt keskitytään vain siihen Nico-Petteriin.

Säälittävän näköisiä miehiä kun yrittävät kurkkia sieltä vaimonsa selän takaa kun meikäläinen suhahtaa ohi pikku hamosessa, korkkarit jalassa ja tiukat pohkeet viuhuen ohi.

Vierailija
59/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on meitä nuoria äitejä, joita näiden mummojen miehet saa panna. Kyllä mua joka kerta naurattaa kun mun tyköä lähtee tollasen mamman mies.

kun parhaat vuodet on jo eletty ja hauskaakaan ei saa enää olla kun ne hauskuusvuodet oli sillon seitkyt luvulla. niih. EN YHTÄÄ IHMETTELE ETTÄ UKOT KÄY VIERAISSA KUN MUMMOMAMMOJEN ASENNE ON TUO!!

Tässä on nyt käynyt niin, että siellä vanhempainillassa käy niiden vanhempien vanhemmat, eli mummot, jotkä kävi koulut 60-luvun alussa ja ovat sen jälkeen lisääntyneet Ap:n tavoin. Ja Ap nyt ei ole tätä ymmärtänyt ja ihmettelee kun vanhat miehet katselevat häntä ja lähtevät saatille. Voi Ap, sua on nyt huijattu. Kirjoita siihen reissariin, että ei noin saa tehdä!

Vierailija
60/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tehdä lapsia kenen kanssa hyvänsä. Piti käydä läpi kaksi pitkää suhdetta, ennenkuin löysin kolmanne, josta tuli lapseni isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi