Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tänäänkään osannut syödä kohtuudella :(

Vierailija
20.08.2011 |

Tänään aamulla oli hyvä fiilis, että pärjään vähällä ruoalla. No, sitten mies päätti tehdä aamiaisen. Lautasellinen puuroa ja kolme palaa tummaa leipää, joissa päällä makkaraa ja juustoa. Juomaksi kahvia ja mehua. OIi aika ähky olo.

Kaupungilla juotiin kahvilassa kaakaot kermavaahdolla ja palan painikkeeksi kinkkuaurajuusto-toast.

Tultiin kotiin. Söin 2 lautasellista makkarapataa, siis noin 6-8 kauhallista. Kamala ähky. Kello oli noin 12 tällöin.

Pian mies keitti kahvit. Niitten kanssa söin kaksi sokerikorppua.

Käytiin kaupassa. Ostettiin koko porukalle jäätelöt. Pienin ei jaksanut syödä omaansa, joten söin kaksi jäätelöä 10 minuutissa, eikä tehnyt tiukkaakaan.

Kun tultiin kotiin, huitaisin askin suklaarusinoita, Dumle-tikkarin ja puolen litran pullon limsaa.

Äsken söin askin Läkerol-salvia.

Illalla lasten mentyä nukkumaan jääkaapissa odottaa 3 siideritölkkiä. Niiden seuraksi laitamme nuudeleita ja salaattia, jossa on salaattia, fetaa, tomaattia, kurkkua ja salaatinkastiketta. Naposteltavaksi meillä on pussi nachoja sekä salsaa. Siinähän se.

Hävettää ihan tämä ruokamäärä!

Tämä on mulle ihan tyypillinen määrä ruokaa viikonloppuna, oli sitten lauantai tai sunnuntai.

En ymmärrä, miten tuota määrää saisi pienemmäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla melko läski!

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itse tänään kulhon jugurttia ja puolikkaan viilin, jossa puoli desiä mysliä, maustamatonta maitorahkaa purkin, palan ruisleipää, pienen lautasellisen lohikeittoa ja yhden lohimedaljongin sekä uunikasviksia kauhallisen + päälle herkkuja kourallisen pähkinöitä ja pari kourallista lakupaloja. Olen myös juossut tunnin ja siivonnut vauhdikkaasti kaksi ja olen tällä hetkellä niin täynnä etten usko jaksavani syödä enää mitään. Ja arkena siis syön ehkä puolet tästä. Mikään laiheliini en ole silti, BMI 21 huitteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästyisi, jos lopettaisit mässäämisen? Mä olen ja meillä olis varmaan uus auto pihassa, jos mä en olisi tälläinen suursyömäri. Ja vielä se, että mä opetan omat lapset syömään väärin. Se on pahin juttu ikinä.

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Miesten kanssa eläminen on vaikeeta painontarkkailun kannalta! Mullakin alkoi paino nousta kun menin vakituiseen parisuhteeseen. Ruumiillista työtä tekevä mieheni syö varmaan 4000 kaloria päivässä ja on ihan hoikka. Mutta mulle sellaiset ruokailutavat on tietty ihan vääränlaiset. Itse opin ruoan santsaamisenkin häneltä :(

Nykyään kun yritän laihduttaa, teen heti aamusta ihan valtavan sekasalaatin jääkaappiin, siihen kaikkea mistä tykkään, mutta kevyesti. Aina kun mies syö, ota sen salaatin esille ja syön siitä osan. Näin saan minäkin jotain, muttei se ole näitä kaloripommeja.

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellistä myöntää olevansa suursyöppö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi