Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä suomalaiset ostavat vaatteensa: Prisma, Tokmanni, Citymarket

Vierailija
25.06.2026 |

Kaupan liiton uusi tutkimus. Ei yllätä kyllä yhtään, kun katsoo ympärilleen. Huonosti istuvia, löysiä, huonolaatuisia ryysyjä. Pääasia, että ovat mukavia päällä. Mutta kauniitkin vaatteet voivat olla mukavia päällä, kunhan ostaa oikeaa kokoa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa oltiin huolissaan että ostavat Temusta ja muista vastaavista.

Vierailija
2/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan cellbesistä koska kokoja enemmän pulskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Vierailija
4/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muita ongelmia, ap?

Vierailija
5/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍

 

M39

Vierailija
6/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍

 

M39

Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa. 

Vierailija
8/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.

Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍

 

M39

Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa. 

Olen kyllä ostanut Halpa-Hallista Iittalan astioita. Mutta ei niistä kauniita vaatteita löydä. Tilaan yleensä vaatteet Zalandosta tai käytettyjä hyväkuntoisia Sellpystä. 

Vierailija
10/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei kyllä varmaan ole nettikauppoja ollenkaan mukana laskuissa. Minä ja monet tuttuni tilaamme vaatteet Zalando, Boozt, Bonprix, Bohoo, Cellbrs ym kaupoista. En ole noista jutun marketeista ostanut yhtäkään vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMP

Vierailija
12/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.

Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa

Onneksi sä et lukeudu edellämainittuihin Ja parasta huviahan on arvostella muita? Mä ostan vaatteeni halpapaikoista (en verkkokaupoista) koska muuhun ei oo varaa. Haluan myös työpaikkojen pysyvän täällä siksi en tilaa verkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍

 

M39

Useimmiten ostan vaatteeni hyväntekeväsiyyskirppareilta.

Vierailija
14/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein vaatteeni halpa-hallista 👍

 

M39

Halpa-Hallit ovat ihania kauppoja. Lähinnä olen käynyt Ylivieskan Halpa-Hallissa. 

Olen kyllä ostanut Halpa-Hallista Iittalan astioita. Mutta ei niistä kauniita vaatteita löydä. Tilaan yleensä vaatteet Zalandosta tai käytettyjä hyväkuntoisia Sellpystä. 

Tosiaan paljon astioita tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.

Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa

Miten sinä pukeudut? Onko mt-ongelmaiselle joku muu kauppa olemassa, esim kirpparit?

Vierailija
16/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ostan usein Cittarista. Rintaliivit New Yorkerista. Muuten vaatteet ovat milloin mistäkin, paljon on lidlistä paljon ulkomailta ja netistä tilattuja, jotkut on Seppälästä, jotkut Anttilasta, Lindexistä, H&M jne. Joitain olen tehnyt itse ja osa on kirpparilta ja osa tuttujen vanhoja vaatteita. 

Vierailija
17/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni, niin ei tarvitse katsoa meitä Suomi-tallukoita.

Vierailija
18/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EMP

Mä tilaan miehelle vaatteet EMPistä. Siellä on tarpeeksi isoja kokoja, tavallisista kaupoista ei sille meinaa löytyä mitään. Muuten sille ostetaan vaatteita ulkomaan reissuilla.

Vierailija
19/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi meillä ei olekaan mitään muuta vaatekauppoja olemassa. Eiku...

Vierailija
20/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sä ap erotut paremmin joukosta gucceineen, chanelineen ja diorineen kun muilla on tokmanni/prisma/cittari-vaatteet 🤭

Ja mitään välimuotojahan ei ole? Kaikki markettien ulkopuolella on Chanelia. Jep.

Ei suomalaisille ainakaan, sen takia ei tiedetäkään omien markettirytkyjen ulkopuolelta mitään muita merkkejä 🤣 ja katukuva onkin sen näköinen, sukupuolettomia aikuisia muumeja taapertamassa

Onneksi sä et lukeudu edellämainittuihin Ja parasta huviahan on arvostella muita? Mä ostan vaatteeni halpapaikoista (en verkkokaupoista) koska muuhun ei oo varaa. Haluan myös työpaikkojen pysyvän täällä siksi en tilaa verkosta.

Suomalaisiakin verkkokauppoja on vaikka kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän