Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette voineet hankkia lapsia nuorempina? Olisi hauskempaa vanhempainilloissa.

Vierailija
06.09.2011 |

Olen 30v kolmen lapsen äiti (10v, 8v, ja 6v). Olen tietenkin nuorin joka ikisessä vanhempainillassa, koska asun tällaisella keskiluokkaisella asuinalueella, jossa lapsia saadaan reippaasti yli 30-vuotiaina.

Muut vanhemmat ovat todella pihalla kaikesta lapsiin liittyvästä. Omasta lapsuudesta on niin pitkä aika, ettei pysty vertailemaan omaa kouluaikaansa lapsen kouluaikaan. Ihan opetustavatkin ovat aivan erilaisia tietokoneineen ja smartboardeineen.

Vanhempainilloista tänä syksynä on puolet menneet siihen, että vanhat vanhemmat muistelevat omaa lapsuuttaan, jolloin vielä piti hiihtää 20km kouluun tai että opettajaa teititeltiin ja etteivät vanhemmat ja opettaja juurikaan olleet tekemisissä toistensa kanssa (nykyään wilmat ja reissarit yms.).

Tylsistyn kuoliaaksi.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartboard on aika kehittymätön tekniikka sen rinnalla mitä työkseni käytäm:-). Ja olen ihan yli 40 v.

Vierailija
22/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä äidillä ikää 45 v ja haskaa pidän ihan muualla kun vanhempainilloissa.

on hauskaa:DDD Sirkan ja Leenan kanssa nauretaan kuset tenoissa kun naapurin pentiltä näkyy persvako lapioidessa????

Hirveen hauskaa, varsinkin jos olsit ymmätänyt alkupeäisen tekstin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin 20v saanut lapsen, sen isä olisi alkkari ja pettänyt mua moneen kertaan ja olisin katkeroitunut ja itsekin kukaties alkkari.

Lisää kivoja kysymyksiä?

Vierailija
24/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole helppoa, kun samanikäiset ystävät viettää vapaata elämää ja itse on pallo jalassa kotona.

Vierailija
25/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tollasta se on kuin laittaa lapset nuorena, on taloudellisesti tiukkaa siwan kassana ja huvit pitää repiä mistä ilmaiseksi saa...

Vierailija
26/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt riittävästi hauskaa ennen sitä. Ettei tarvitse vanhempainilloista sitä hauskuutta hakea. Itse otin ilon irti nuoruudesta ja vapaudesta.

Hauskuus saa kestää vain 20 vuotiasta kolmekymppiseksi ja sen jälkeen naama norsunvitulla kuuskymppiseksi!!

Älä välitä ap naa vanhat mursut saa toimia yllä mainitulla tavalla kunnes niiden ukot jättää ne koska kukaan ei jaksa tuollaisia hapannaamoja kun vanhempain illassakaan ei sais olla kivaa kun sitä kivaa piti olla silloin alle kolmekymppisenä...

Ei juma, onneks en oo tollanen vanha kääkkä, tunnen myötähäpeää ton lastenkin puolesta " Äiti on hauskat päivänsä viettänyt jo" hahahahhahhaaaa

Vierailija
27/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läksyistä, mahdollisista retkistä yms. Läksyjen määrästä ja ihan käytännön asioista.

Vierailija
28/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vanhemmat ovat todella pihalla kaikesta lapsiin liittyvästä.

Reissari lienee reissuvihko, mullakin oli semmonen jo ja aloitin koulunkäynnin ennenkuin olit edes syntynyt. Ja Wilmaakin olen käyttänyt, omissa opinnoissani :D

Vierailija
29/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin katsella vähän elämää ja noita miehiäkin, ettei tarvi sitten erota lasten ollessa pieniä kun ylläripylläri, se yökerhon ihana make ei ollutkaan isäainesta.

Sitä kun on saanut bilettää oikein olantakaa nuorena ja lapsettomana niin ei tartte hakea virkistystä vanhempainilloista.

Vierailija
30/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen papin aamentahan meillä ei vällyjä heilutella.

Vierailija
31/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oletkin nuori, niin luulisi sinunkin jo tajuavan, että sinäkin vanhenet koko ajan. Se on kuule meillä kaikilla edessä. Ihan nuoret eivät vai näytä sitä tajuavan.

Ja toki on ihan eri juttu hauskanpito kaksikymppisenä ja nelikymppisenä,

Vierailija
32/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt riittävästi hauskaa ennen sitä. Ettei tarvitse vanhempainilloista sitä hauskuutta hakea. Itse otin ilon irti nuoruudesta ja vapaudesta.

Hauskuus saa kestää vain 20 vuotiasta kolmekymppiseksi ja sen jälkeen naama norsunvitulla kuuskymppiseksi!! Älä välitä ap naa vanhat mursut saa toimia yllä mainitulla tavalla kunnes niiden ukot jättää ne koska kukaan ei jaksa tuollaisia hapannaamoja kun vanhempain illassakaan ei sais olla kivaa kun sitä kivaa piti olla silloin alle kolmekymppisenä... Ei juma, onneks en oo tollanen vanha kääkkä, tunnen myötähäpeää ton lastenkin puolesta " Äiti on hauskat päivänsä viettänyt jo" hahahahhahhaaaa

No onhan toi kieltämättä noloa mitä kuvailit. On se paljon parempi että sun lapsi voi ilman häpeää sanoa, "Äiti on vähän viihteellä just nyt, mutta ehkä se pääsee seuraavaan vanhempainiltaan. Se elää nyt uutta nuoruuttaan legginsit jalassa ja huulipunat poskella! "

Vierailija
33/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ekaluokkalaisten äidit on syntyneet joskus 55-62. Itse nimittäin olen syntynyt v. 64 ja minä aloitin ekaluokan 70-luvulla. Eli nää ekaluokkalaisten vanhemmat täytyy olla sitten muakin vanhempia.

Hassua, että tosiaan niin paljon on sattunut samalle luokalle sellaisia lapsia, joiden äidit on olleet n. 45 vuotiaita kun he ovat syntyneet.

Ei ihme, että sua ahistaa niin paljon ap.

esim. just tuo kouluun omin voimin meneminen, nykylapset kun sinne kuljetetaan moottorivoimin.

myöskään hyvissä käytöstavoissa ei ole mitään erikoisen naurettavaa tai tylsistyttävää.

arvelenpa vain, että tuollainen ap:n kaltainen kouluttamaton/melko alhaisen koulutustason (?) teiniäiti ei taida oikein älyllisesti pärjätä hieman vanhempana lastensa saaneiden kanssa samassa keskustelussa ja siksi alkaa tylsistyttämään.

t. akateeminen mummoäiti vuosimallia 1975

koulutustaso (minulla korkeakoulututkinto) ja millä laskukaavalla 20-24v on teini?

Kykenen kaikenlaiseen keskuteluun, mutten jaksa päivitellä, miten elämä oli pienenä koululaisena paljon hauskempaa 60-luvulla.

ap

Vierailija
34/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks ekaluokkalaisen vanhempainkokouksessa meinasin sano ett taisin tulla väärään paikkaan. Ne ihmiset ois sopineet paremmin eläkeläisten kokoukseen.

Vierailija
35/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ei juma, onneks en oo tollanen vanha kääkkä, tunnen myötähäpeää ton lastenkin puolesta " Äiti on hauskat päivänsä viettänyt jo" hahahahhahhaaaa

sellanen sinustakin tulee joku päivä :-)

Vierailija
36/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20,30 ja 40 vuotiaana...pysyy hyvin ajanhermolla:)

Vierailija
37/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 24 ja ensimmäinen lapsi tulossa. Olen lukion käynyt ja muutaman vuoden ammattikorkeaa mutta ammatti on vielä hakusessa. En kadu yhtään tekemisiäni ja lapsi on todella toivottu. Bilettää olen saanut tähänkin mennessä jo aivan tarpeeksi ja olen aina tiennyt että haluan lapsia kohtalaisen nuorena. En ikinä jaksaisi odottaa kolmekymppiseksi saati sen päälle. Se, että lapsia saa nuorena, ei millään tavalla poissulje sitä että voi vielä hommata hyvän ammatin ja työpaikan. Vaikkei minulla vielä ole ammattia, tulotaso on meillä ihan kohtuullinen, me ei tarvita mitään niin hienoa mitä meidän tuloilla ei nyt hommattaisi. Mulla vaan tärkeysjärjestys on eri. Lisäksi asun hieman pohjoisempana, missä asunnotkaan ei ole niin kalliita eikä mua yhtään kiinnosta muuttaa minnekkään pääkaupunkiseudulle, ei todennäköisesti koskaan. Täällä me ollaan onnellisia ja meillä on hyvä olla just näin. Parnkymmenen vuoden päästä on ihanaa viettää aikaa miehen kanssa kaksin kun lapset on jo isoja ja vaikka matkustella ym kun ei mikään ikäloppu vielä ole. Ja vielä sekin että lapsenlapsillekin jää enemmän aikaa :) Jokainen saa tehdä kuten haluaa eikä ole yhtä oikeaa tapaa tai aikaa lapsen saamiselle. Täälläkin porukka tarvis vähän vaan nimenomaan sitä avarakatseisuutta ja ymmärrystä, että kaikki on erilaisia.

Vierailija
38/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun oli 1km, käytössä reissuvihko -80 kun aloitin koulun.

Missä sä asut jos vanhemmat on 50-60 vuotiaita??

Vanhempainilloissa ei ole hauskaa, varsinkaan sitten kun joku idiootti haluaa leikkiä fucking tutustumisleikkiä ja pitkittää tuskaa.

Sinne mennään kuuntelemaan infi ja katsomaan miltä oman lapsen kavereitten vanhemmat näyttä.piste.

Vierailija
39/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niiden miehet katsoo mun perään pili pystyssä kuolaten. Kuka niiden vanhojen akkojen haarojen väliin viittis ees pannakaan.

Huvittaa tosiaan kun ne kääkät tohottaa niin innoissaan ekaluokkalaistensa kanssa ja niiden miehet tuijottaa mun terhakoita tisuja ja haaveilee, että pääsis mun kans sänkyyn.

Vierailija
40/87 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vanhat akat täällä hokevat, kuinka piti 20-30 -vuotiaina hauskaa, niin ei tarvitse enää vanhempainillassa olla mitään hauskaa, eikä varmaan missään muuallakaan. Miehelle ei anneta, ei voi käyttää mielikuvitusti sitten vingutaan kun úkko lähtikin nuoremman mamman matkaan. Ehkä se nuorempi äiti osaa ottaa ilon irti elämästä vaikka onkin lapsia ;)

Mutta ei siinä rouvat voivat jatkossakin kulkeä naama mutrussa, kukaan ei kysy miksi olet nyrpeä kun kaikki tietävät, että ole viettänyt jo parhaat ilon vuotesi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä