Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Minä olen pakottanut useamman miehen maistamaan itseään . Stumalla sidotun miehen kasvoille ratsastuksen jälkeen.
Itse kiihotaa valtavasti vallan tunne asiasta ja miesten vastusteli .
N.32
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:32"]
kyllä.Nuolen itseasiassa varsin usein spermat karvoitukselta tai pakaroiden välistä.
Olen hurahtanut runkkaamaan pakaroiden väliiin, on niin kiihotavaa nuolla pillu takaa kun se on avoin, kuuma ja lämmin sekä kuorrutettu siittiöillä - aikas nam
kiihottava ajatus kyllä. Oma mies ei suostuisi ikimaailmassa tuohon, ei karvoilla tai ilman
Meilläkin mies tekee tuota varsin usein, haluaa laueta kummulle tai pakaroiden väliin ja nuolle ne sieltä. Uskon että häntä kiihottaa kokonaisuus, visuaalinen kiihoke, ja pikkutuhmaa nuolla spermaa valuva pakaroidenväli.
SafeSex kirjoitti:
SafeSex kirjoitti:
Nykysin kun harrastan sooloseksiä käytän Sultan Conture kondomeja, on paljon siistimpää laueta kondomiin ja ottaa siitä spermat suihinsa. Yleensä riittää kun asetan kondomin pippeliin niin minä tulen heti, en vedä edes esinahkaa taakse missään vaiheessa koska jo pelkän esinahan taakse vetäminen saa minut laukeamaan.
Sperma maistuu vähän suolaiselta mutta ei pahalta, kun ensimmäisen kerran uskoltaa sitä maistaa ja ottaa suihinsa kunnolla ja niellä sen kaiken niin kyllä sitä haluaa sitten jatkossakin ja siihen tulee oikeastaan himo.
Sperma sisältää joitain hivenaineita ynnä muuta sellaista ja on ihan terveellistä.
Jos harrastan sooloseksiä ilman kondomia niin silloin joudun laittamaan sängyssä pyyhkeen pyllyn alle, on se vain niin sotkuista puuhaa ja silloin ei oikein jää spermaa suihin otettavaksi.
Ja kaikkeista parhaat suihinotot saa kun ensin pidättelee samoja spermoja sisällään ainakin kaksi viikkoa ja toivoo ettei yöllä nukkuessa tule housuihin tai päivällä jonkun tahattoman kiihoituksen ansiosta.
Minua myöskin kiihoittaa jos olen selälläni vuoteessa ja nainen ottaa minulta koko spermalastin suuhunsa ja sen jälkeen tulee päälleni ja alkaa suudella minua valuttaen kaiken sperman suihini, nielisin kyllä sen kaiken.
Myöskin on tosi kiihoittavaa kun on ollut naisen kanssa yhdynnässä ja on lauennut useamman viikon spermalastin naisen pimppiin ja sen jälkeen nuolee naisen pimpin siintä ulos valuvasta pimppi ja sperma nesteestä
SafeSex kirjoitti:
SafeSex kirjoitti:
SafeSex kirjoitti:
Nykysin kun harrastan sooloseksiä käytän Sultan Conture kondomeja, on paljon siistimpää laueta kondomiin ja ottaa siitä spermat suihinsa. Yleensä riittää kun asetan kondomin pippeliin niin minä tulen heti, en vedä edes esinahkaa taakse missään vaiheessa koska jo pelkän esinahan taakse vetäminen saa minut laukeamaan.
Sperma maistuu vähän suolaiselta mutta ei pahalta, kun ensimmäisen kerran uskoltaa sitä maistaa ja ottaa suihinsa kunnolla ja niellä sen kaiken niin kyllä sitä haluaa sitten jatkossakin ja siihen tulee oikeastaan himo.
Sperma sisältää joitain hivenaineita ynnä muuta sellaista ja on ihan terveellistä.
Jos harrastan sooloseksiä ilman kondomia niin silloin joudun laittamaan sängyssä pyyhkeen pyllyn alle, on se vain niin sotkuista puuhaa ja silloin ei oikein jää spermaa suihin otettavaksi.
Ja kaikkeista parhaat suihinotot saa kun ensin pidättelee samoja spermoja sisällään ainakin kaksi viikkoa ja toivoo ettei yöllä nukkuessa tule housuihin tai päivällä jonkun tahattoman kiihoituksen ansiosta.
Minua myöskin kiihoittaa jos olen selälläni vuoteessa ja nainen ottaa minulta koko spermalastin suuhunsa ja sen jälkeen tulee päälleni ja alkaa suudella minua valuttaen kaiken sperman suihini, nielisin kyllä sen kaiken.
Myöskin on tosi kiihoittavaa kun on ollut naisen kanssa yhdynnässä ja on lauennut useamman viikon spermalastin naisen pimppiin ja sen jälkeen nuolee naisen pimpin siintä ulos valuvasta pimppi ja sperma nesteestä
Alkuperäinen kysymyshän oli että " Oletko maistanut spermaasi " , olen maistanut ja nykyään en pelkästään maista vaan otan kondomista koko oman sperma lastini suihini ja nielen sen kaiken.
Olen kokeillut ja menee omasta spermasta vatsa todella sekaisin, ihan vesiripulille parin tunnin ajaksi joten ei pysty. Erikoinen ilmiö kyllä että miksi oma tuotanto aiheuttaa tuollaisen reaktion..?
kyllä minäkin.
Joskus hamassa teini-iässä pystyin jopa laueta suoraan suuhun, nyt näin viiskymppisenä ei toivoakaan =).
Kyllä satunnaisesti sooloseksin jälkeen "juon" omat nesteet ja vaimon kanssa rakastellessa satunnasesti nuolen siemenet kummulta. Joskus on vain erittäin kiihottavaa laueta karvoitukselle ja nuolla sitten puhtaaksi.
Täällä joku kertoi laukeavansa takaapäin vaimonsa pakaroiden väliin, joka muuten on myös erittäin kiihottavaa katseltavaa ja ajatus siitä että voisi nuolla spermaa valuvan pillun takaa saa melkoisia fiboja täällä
Kyllä olen. Monesti on tullut lauettua ihaniin mirreihin, joita tämän jälkeen olen nuollut niin, että
daami saa värisyttävän/värisyttäviä orgasmeja.
Pelkkä ajatuskin tästä saa puntin kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut ja menee omasta spermasta vatsa todella sekaisin, ihan vesiripulille parin tunnin ajaksi joten ei pysty. Erikoinen ilmiö kyllä että miksi oma tuotanto aiheuttaa tuollaisen reaktion..?
Siis tuohan on aivan selvä etkös ymmärrä?
Tarkoitus on että nainen niele ett sinä.
Olen. Omasta kädestä tai sitten suuhun / naamalle laukeamisen jälkeen suudellessa.
Maku ei paha, mutta tarkertuu kurkkuun....
Ensin vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Joo, olen maistanut omaa spermaani. Sitten hiukan aiheeseen liittyvää juttua. Täällä ja muilla palstoilla on moni kirjoittanut samasta oireesta, mikä minullakin on. Olen halunnut maistella ja niellä spermaani mutta aina käy niin, että heti laukeamisen jälkeen kiinnostus loppuu välittömästi ja lasti meneekin tavasta riippuen viemäriin, roskikseen tai luontoon. Nuorempana ja notkeampana oli vielä mahdollista saada itsensä sellaiseen asentoon, että pystyi laukeamaan suoraan suuhun mutta se ei ole ollut mahdollista enää pitkiin aikoihin. Kerran sain ajatuksen ja kokeilin erästä keinoa. Oli taas maisteleminen ja nieleminen mielessä ja rupesin masturboimaan. Laukesin tällä kerralla 4 cl shottilasiin. Innostus suuhun kaatamisesta loppui taas heti laukeamisen jälkeen mutta jätinkin lasin pesemättä ja vedin tuorekelmun sen päälle ja laitoin jääkaappiin. Voi varmaan myös pakastaa. Sitten seuraavalla kerralla, kun teki taas mieli saada oma lasti suuhun, otin shottilasin jääkaapista ja lämmitin sitä hetken aikaa vesihauteessa. En ruvennut runkkaamaan vielä, koska en pysty lopettamaan sitä kesken. Sen sijaan hieroin ja hyväilin penistäni saadakseni kiihotuksen nousemaan. Kun penikseni oli kovana ja terskan reiästä tuli touhutippaa valumalla, otin sitä sormenpäihini ja nuolin. Jatkoin tätä jonkun aikaa ja se kiihotti minua entisestään. Sitten alkoi vihdoin tuntua siltä, että oli aika ryhtyä runkkaamaan. Otin shottilasin päältä kelmun pois ja kulautin vesihauteessa lämminneen sperman suuhuni. Maistelin sitä samalla, kun runkkasin. Maku oli mielestäni kiihottava. Laukesin hetken kuluttua (taas shottilasiin) ja samalla nielaisin suussani olleen lastin. Näin olen nyt tehnyt kymmeniä kertoja. Toimii ja on mielestäni maukasta.
Olen kerran saanut osan lastistani ja suoraan kullista suuhuni.
Olin sohvalla puoli istuvassa asennossa, kun vaimo hieroi kulliani tissien väliin polvillaan maasa. Sinne tissien väliin se lasti on pääasiassa yleensä jäänyt. Nyt kuitenkin monen päivän lasti lähtikin paineella ja ensimmäinen syöksy rintojen välistä suoraan omaan huohottavaan suuhuni PRKL! No, eipä tuo miltään kyllä maistunut, enkä sitä niellyt sentään.
Itsetyydytyksen yhteydessä nielen omat spermani lähes aina. Siitä on tullut tapa
Olen maistanut omaani pillusta, mutta sperman maistamiseen liittyvä toinen kokemus. Olin risteilyllä, ja tutustuin baarissa vähän vanhempaan pariskuntaan. He kutsuivat minut hyttiin jatkoille, ja jonkin ajan kuluttua pariskunnan mies sammui sängylle. Tämän jälkeen nainen alkoi lähennellä minua, avasi housuni ja otti suihin. Hän otti suihin ihan loppuun asti miehen tuhistessa viereisellä sängyllä. Sen sijaan, että nainen olisi niellyt lastini, tai sylkäissyt sen pois, hän meni miehensä luokse, ja laittoi suunsa hänen suulleen valuttaen lastini miehensä suuhun. Tämän jälkeen nainen alkoi kikattamaan, mihin mies havahtui. Mies nieleskeli, ja silti spermaa valui hänen suupielistään. Ilmeisesti mieskin oli joskus maistanut spermaa, kun selvästi maistoi ja ymmärsi mitä hänen suussaan oli. Näin, kuinka mies alkoi herätä raivoon, missä vaiheessa päätin poistua hytistä varsin pikaisesti jättäen pariskunnan selvittämään varsin erikoisen episodin keskenään. Kenkäni jäi sinne, ja ei muuten tullut mieleenkään mennä hakemaan niitä.
Vaimo ratsastaa ja sitten siirtyy minun naaman päälle josta nuolen sperman vaosta
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut omaani pillusta, mutta sperman maistamiseen liittyvä toinen kokemus. Olin risteilyllä, ja tutustuin baarissa vähän vanhempaan pariskuntaan. He kutsuivat minut hyttiin jatkoille, ja jonkin ajan kuluttua pariskunnan mies sammui sängylle. Tämän jälkeen nainen alkoi lähennellä minua, avasi housuni ja otti suihin. Hän otti suihin ihan loppuun asti miehen tuhistessa viereisellä sängyllä. Sen sijaan, että nainen olisi niellyt lastini, tai sylkäissyt sen pois, hän meni miehensä luokse, ja laittoi suunsa hänen suulleen valuttaen lastini miehensä suuhun. Tämän jälkeen nainen alkoi kikattamaan, mihin mies havahtui. Mies nieleskeli, ja silti spermaa valui hänen suupielistään. Ilmeisesti mieskin oli joskus maistanut spermaa, kun selvästi maistoi ja ymmärsi mitä hänen suussaan oli. Näin, kuinka mies alkoi herätä raivoon, missä vaiheessa päätin poistua hytistä varsin pikaisesti jättäen pariskunnan selvittämään varsin erikoisen episodin keskenään. Kenkäni jäi sinne, ja ei muuten tullut mieleenkään mennä hakemaan niitä.
Mitä mielessäsi liikkui kun nainen sylki spermasi miehensä suuhun? Ällöttikö, kiihottiko vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessäsi liikkui kun nainen sylki spermasi miehensä suuhun? Ällöttikö, kiihottiko vai jotain muuta?
Heh. Sillä hetkellä se ällötti, mutta myöhemmin ehkä kiihottikin, kun ajattelin, että toisen miehen nainen halusi ottaa multa suihin ja antaa mun suihkuta spermat suuhunsa, ja tämän jälkeen siirtää ne aisankannattajamiehensä suuhun nieltäväksi.
Nielen omat ja kumppanin spermat aina kun vaan mahdollista.
Ap
Vaimo runkkasi kädellä minulta spermat isoon ruiskuun josta ruiskutti lastin suuhuni.
Ei ollut pahan makuista,
Hän lavasti kuinka,lasti tulee suuhun
Toki. Nuorena laukesin saunassa suuhuni, kun onnistuin pitkään harjoittelemalla ottamaan terskani omaan suuhuni. Nykyään maistan kun suutelen naistasi suuhun laukeamisen jälkeen. Kiihottava ajatus mut ilman kiihotttumista ei kyllä maistu millään :D