Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Olen nuollut pillun puhtaaksi nussimisen jälkeen ja runkannut spermat kämmenelle ja lipaissut spermat suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Kampesin itseni sellaiseen asentoon, että lauetessa sperma tuli suoraan suuhuni. Siis masturboidessa. Ajatus omasta spermasta suussa on ihan mukava ennen laukeamista, mutta jos päästää spermat johonkin juomalasiin, niin laukeamisen jälkeen ei voisi vähempää kiinnostaa maistella sitä. Sperma ei maistunut yhtään yököttävältä. Suolaisen makealta.
Juu ihan sama vastaus ja olen tehnyt niin monesti ja tosiaan maku ei ole mitenkään niin vastenmielinen kuin ajatus juoda lasista. Voisin kyllä nuolla esim vaimon vatsan päältä tai mistä tahansa jos vaimoni käskisi mutta kun ei käske vaikka vihjailinkin sellaisesta.
Runkkasin joskus 10päivän lastit yskänlääkemittaan ja join ne! Hyvää oli ja varmasti terveellistä 20ml oli. Nam😀
Minä juon spermat lasista suoraan.
Olen. Muutama Domme käskenyt niin tekemään eri paikoista. Se on ällöttävää, meinaan oksentaa usein. Toisaalta on ihanaa antaa Dommelle nautintoa sitä kautta.
En enkä vaadi sitä naiseltakaan.
Monesti yhdynnän aikana mietin, että tänään nuolen kumppanini pimpsan puhtaaksi laukeamisen jälkeen. Ajatus kiihottaa valtavasti, ja nopeuttaa jopa laukeamista. Kuitenkin, kun tosipaikka tulee, ei ajatus spermaisen pillakan nuolemisesta enää tunnukaan niin hyvältä. Oikeastaan se tuntuu ällöttävältä. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Monesti yhdynnän aikana mietin, että tänään nuolen kumppanini pimpsan puhtaaksi laukeamisen jälkeen. Ajatus kiihottaa valtavasti, ja nopeuttaa jopa laukeamista. Kuitenkin, kun tosipaikka tulee, ei ajatus spermaisen pillakan nuolemisesta enää tunnukaan niin hyvältä. Oikeastaan se tuntuu ällöttävältä. Kumma juttu.
Sama juttu täällä. Tuntuu maailman parhaalta ajatukselta juuri siihen hetkeen asti kunnes roiskuu, mutta alkaa välittömästi orgasmin jälkeen ällöttämään. Toisaalta jos siinä makoilee vartin, niin nuolemalla spermaiset paikat puhtaaksi pääsee kivasti vauhtiin ja toiselle kierrokselle ;)
Nainen, oletko koskaan maistanut omia mehujasi, siis sieltä alhaalta ?
miks vtusta nuolette juokaa omasta putkestanne suoraan pajon enempi saa kiksejä?
Toimii, nahkarukkanen ja lasketteluhanskoista olen puuhtaaksi nuollut. Mitä enenmmän erilaisia rukkasia ja hanskoja, saa jokaisella uuden kokemuksen ; )
Olen...kun ruiskein käskystä Mamin rinnoille...ja jouduin putsaamaan sotkuni suullani....*lurps*
Onhan tuota tullut maisteltua - nykyisin tosin enää harvemmin. Teini-ikäisenä olin sen verran taipuisa, että pystyin ottamaan itseltä suihin (terskaa pystyi imemään), ja silloin tuli nieltyäkin spermaa. Se oli kyllä uskomattoman nautinnollista, ja tuli lauettua melkeinpä sekunneissa. Nykyisin reilu kolmekymppisenä pitkän venyttelyn jälkeen kielen- ja nenänpään saa vielä taivutettua kaluun kiinni, ja mukavaa on sekin. Melkeinpä enemmän nautin kuitenkin, kun on ollut pidempään todella kiihottuneessa tilassa, ja kalu alkaa erittää melko runsaastikin "touhutippoja", eli kirkasta nestettä, jonka lämmin, suolainen maku sekä tuoksu ovat itselleni todella kiihottavia (vaikka toki pimpsan tuoksu ja maku menevät edelle).
Nuorempana tuli myös joskus säilöttyä spermaa kortsuun, ja kun sitä sitten haisteli, maisteli, ja käytti liukasteena uudessa runkkaussessiossa, sai aika huikeita orgasmeja. Masturboidessa sperman haju ja maku suussa kiihottaa itseäni ennen laukeamista, mutta sen jälkeen siitä jää jopa vähän etova maku, joka ei meinaa lähteä vaikka kuinka vedellä huuhtelisi.
Vierailija kirjoitti:
minä nuolen usein vaimoni pillun jälkiruuaksi. Tämä juontaa juurensa jostain tapauksesta että laukesin ennen vaimoani ja hän oli niin kiimasta soikeena että pyysi nuolemaan hänelle orgasmin. No, ajatus tuntui jollainlailla vieraalta, mutta mitä mies ei tekisi naisensa tyydytyksen eteen. Minulla on nyt oma fetissi, haluan laueta joskus pakaroiden väliin ja nuolla siittiöt sieltä, aikas herkkua.
Ja pieni fantasia on että voisin nuolla jonkun toisen miehen nesteet vaimoni pillusta, häppäreiltä, karvoitukselta... aihe taitaa vain jäädä fantasia asteelle, mutta huikee runkkaus fantasia silti
Pepusta on upeaa nuolla peppuseksin jälkeen mällit.
Makealta maistuu ja moni nainen on ihmetellyt tätä. Eikä siinä mitään salaisuutta ole; en tupakoi, enkä juo kahvia enkä alkoholia sekä syön paljon hedelmiä. Voi olla kuulemma ihan hirveän makuista!
Olen maistanut. Nuorena kerran esimerkiksi roiskin desilitran mittaan ja join sen siitä. Omasta kädestä olen nuollut spermaa, kun olen masturboinut ja sitä on roiskunut.
Nyt aikuisena tykkään nuolla naisen pil lua, jos tuntuu, että meinaan saada siiemensyöksyn liian nopeasti ja kiimapisaroita purkautuu. Kiihottaa se tuoksu ja maku, kun omat ja naisen mehut sekoittuvat. Joskun en pysty koskemaan pe nikseen tai hieromaan sitä esim lakanaa vasten, kun pi llun nuoleminen tuossa tilassa kiihottaa niin paljon makuineen ja tuoksuineen.
Jokusen kerran olen antanut suuseksiä heti sisään laukeamisen jälkeen. Todella kiihottavaa.
Kannattaa kokeilla.
Mies38
En omaani mutta toisen miehen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
nuorena ja notkeana imin itselleni monta nautinnollista kertaa orkun. Oikein hyvältä maistui:)
Nuolen mielelläni naistani kun olen tullut, tästä on hyvä jatkaa toiselle...tai viidennelle kierrokselle...
t. mään
Pretty gay😉
Pari kertaa sisälle laukeamisen jälkeen. Todella kiihoittavaa, alkaa lähes heti seisomaan uusiksi. Joskus myös kortsusta pari tuntia seksin jälkeen, samantien lauennut uusiksi ja siintä mällit omaan suuhun.
Vaimoni ei kiinnostu sperman jakamisesta, harmi.