Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
07.08.2011 |

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Kommentit (277)

Vierailija
141/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä joskus kauan sitten, idea oli kiihottavampi ennen kuin tulin. Sen jälkeen se oli sellaista pakkoa, että ei oikein maistunut. Muutama nainen on ottanut suuhun lastin, mutta useimmat ovat sylkeneet pois. Eikä haittaa vaikka nainen ei sitä niele.

Vierailija
142/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkattua omasta kädestä sperman nieleminen oli teini-ikäisenä vakiomenettelyni lakanoiden tahrimisen välttämiseksi. Sitten uni tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos se on pahaa, v tuttaa ja jos hyvää, niin tunnen itseni pervoksi. Ei syytä maistaa. En tyrkytä myöskään naisille.

Vierailija
144/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, oletko koskaan maistanut omia mehujasi, siis sieltä alhaalta ?

Kyllä olen maistanut. Ja maistuuhan ne nesteet myös kun mies nuolemisen jälkeen suutelee mua antaumuksella. Nam.

Vierailija
145/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ensi kerran maistanut omalta kädeltä. Joskus 20v roiskin desin mittaan lastin ja join sen kokonaan. Sitten olen liponut omaa spermaani mm. naisen pillusta ja tyydyttänyt samalla naista.

Parhaalta maistuu naisen pillusta nuoltuna, koska naisen lemmenmehu sekoittuu kiihottavine tuoksuineen ja makuineen spermaan. Muuten kuvaisin spermani makua suolaiseksi, jossa on häivähdys metallia.

Vierailija
146/277 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut omiani, ei ole pahaa nyt ainakaan mutta ei ole mitään himoa siihen kylläkään.

Kerran olen myös runkannut omille kasvoilleni, aika nöyryyttävää ja kivaakin oikeastaan, pääsee ilman homostelua tuntemaan miltä se tuntuu kun spermaa sataa naamalle. Ja voi vähän tyttöilläkin tällä tavalla :) Se on vain aika hankala toteuttaa niin ei oikein jaksa yleensä.

Vierailija
147/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan usein vaimon kummulle ja huulille nuollen sitten pillun puhtaaksi

Vierailija
148/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkarukkasesta ja kumihanskasta olen nuollut sen jälkeen kun olen eunkannut ne kädessä.

Vierailija
149/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kokeilimme ekaa kertaa sellaista, että mieheni laukesi suuhuni ja minä annoin spermat hänen suuhunsa. Mieheni kertoi, että oli oikein kiihottavaa.

Se osaa olla ihan järkyttävän kiihottavaa, mutta ei varmasti kaikille. Osa naisista ei tykkää suuseksistä edes tai halua suuhunsa, niin ei taatusti kaikki miehetkään. Mutta. Toisille sitten ei ole pahasti ja moni tykkää ja suorastaan tosiaan kiihottuu.

Itse en halua maistella enkä sinänsä pidä erityisemmin, ei se nyt pahaa ole.

Mutta "joutua" maistelemaan juurikin noin, että nainen ottaa suihin ja lypsää kaiken sperman suuhunsa ja sitten "nielettää" ne miehelle takaisin niin.. voi jestas että se on hävyttömän kiihottavaa.

Itse aikanaan "jouduin" tähän silloisen hauskan naisystävän kanssa, hänen kanssaan oltiin hullunkurisia ja kiusoiteltiin toisiamme paljon aina, niin kerran sitten keksittiin kokeilla et hän sitoo minut tuoliin käsistä ja jaloista ja saa tehdä mitä huvittaa, ja hänpä sitten röyhkeän ilkikurisena virnisteli ja ilkkui heti kun oli saanut minut nalkkiin ja sidottua, et nytpä poika saat maistaa omaa spermaasi.. alkaen ottaa minulta suihin hihitellen et jos tuut ja kun auttamatta tulet et voi estää aion imeä sua niin kauan - niin saat itse niellä omat spermasi..

Ei jestas et se oli "nöyryyttävän" kiihottavaa kun millään ei ois kyllä halunnut mut minkään ei voinut suihinotto oli niin ihanaa ja tulin tietenkin väkisin ja sitten posket pullollaan virnistelevä vahingoniloinen nainen voittajan elkein vain nousi, kampesi syliini ja käsin päästä kiinni pidellen alkoi suudella minua ahnaasti ja siis nieletti kaiken oman spermani minulle..

Olin niin nopeasti niin kovana uudelleen ettei mitään tolkkua, ja sitten sai nainen kyytiä kun päästi minut irti :) Se on yksi eniten koskaan nautintoa ja kiihotusta aiheuttaneista tilanteista!

Vierailija
150/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, oletko koskaan maistanut omia mehujasi, siis sieltä alhaalta ?

Sormetuksen jälkeen olen nuollut sormiani

Vierailija
151/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermasta en pidä, mutta kiimalima on todella hyvää.

Vierailija
152/277 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tajuttoman kiihottavaa kun nainen ratsastaa päällä ja laukeaa sisään. Sen jälkeen pyytää istumaan kasvoille ja nuolee spermaisen pillun orgasmiin.

Vierailija
153/277 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut suudeltua vaimoa lauettuani suuhun ja myös annettua hänen nauttia suuseksiorgasmista jos olen tullut ennen häntä. Olen myös nuollut aluksi ymmärtämättäni, että joku oli ehtinyt yön pimeydessä erämääkämpillä ensin

Vierailija
154/277 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, sillä yletän ottamaan itseltäni suihin, awesome..

Vierailija
155/277 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa joo, kun maannut selällään ja vaimo runkannut niin että mälliä roiskunu kunnon paineella omalle naamalle ja suuhunkin.

Vierailija
156/277 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa joo, kun maannut selällään ja vaimo runkannut niin että mälliä roiskunu kunnon paineella omalle naamalle ja suuhunkin.

Jos oon viikon ilman laukeemista, niin lentää komeesta omalle naamalle asti. Omalla pervolla tavallaan kiihottavaa ja nauran yleensä ääneen, kun naama on omassa spermassa. 😂 Eikä se siinä mitenkään pahalta maistu, vähän suolaista.

Vierailija
157/277 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Niin että vaimo on ottanut suihin ja sitten suudeltu - superkiihottavaa ja sen jälkeen jatketaan kunnon panoilla. Myös toisen spermaa on tullut maistettua suudellessani vaimo sen jälkeen kun otti vieraalta suihin ensin. Seprmaista pillua on tullut myös kertaalleen nuoltua ja jotenkin kinkyn kiihottavaa.

Vierailija
158/277 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä laukesin tyttiksen suuhun ja sitten halusin suudella häntä. Tyttis piti hommaa todella outona mutta suostui siihen.

Jos olen nuollut vaimoa, niin vaimo ei enää anna edes pusuja. Jos vaimo on ottanut suihin, niin suutelen häntä normaalisti.

Vierailija
159/277 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttö ystävä on pakotanut vaikka en halunut . Olin siis sidotuna sänkyyn ja hän ratsasti minulle orgasmin jonka jälkeen naamalle ja valutti spermat kasvoille vastustelusta huolimatta.

Vierailija
160/277 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.36 kirjoitti:

Ex tyttö ystävä on pakotanut vaikka en halunut . Olin siis sidotuna sänkyyn ja hän ratsasti minulle orgasmin jonka jälkeen naamalle ja valutti spermat kasvoille vastustelusta huolimatta.

Oliko kyseessä sanna porista?