Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
07.08.2011 |

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Kommentit (277)

Vierailija
61/277 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
62/277 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet  ja vääriin asioihin perustuvat naiset, ette tiedä itseasiassa yhtään mitään. Sperma maistuu hyvin miedosti happamalle viilille ja kauan miedosti kypsytetylle juustolle, kermalle ja on aavistuksen makeaa, suolaisuutta en oo maistanut vielä, mut ehkä runsaasti hikoileva yksilö onnistuisi siinäkin. Iha oikeesti hyvää. Maistakaa ja keskittykää ja sen jälkeen olkaa vaan hiljaa ja keskittykää makuelämykseen. Mä tykkään ja toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/277 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa joskus kampean itseni niin seinää vasten kippuraan että saan runkattua ison lastin suoraan kasvoilleni ja suuhuni. Maistuu siinä hetkessä ihan ok. 

Vierailija
64/277 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin kun harrastan omaa kivaa, ja oman lastin nieleminen alkaa kiihottaa. Lämmitän lasia lämpimässä vedessä ja juuri kun olen tulossa, lopetan runkkaamisen ja lasken vain spermat lasiin ja nielen, en siis saa itse orgasmia vielä, koska sen jälkeen ei se asia niinkään enää kiinnosta. Näin voi tehdä (jos osaa) useammankin kerran, jos kestää odottaa lopullista laukeamista. :) Lastin pitää olla lämmintä! Arvatenkin arvostan sitä aika paljon kun nainen nielee. Mulla on terveelliset elämäntavat joten se maistu yleensä hyvältä.

Vierailija
65/277 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut omaa spermaani. Läpällä/shokeeratakseni maistoin kielellä myös kaverini spermaa, kun hän oli ensin roiskinut avovaimoni alaselän ja pakaroiden päälle lastinsa kimppapanon yhteydessä. Sen jälkeen jatkoin panemista ja levitin samalla loput kaverini roiskimat spermat avovaimoni alaselän ja pakaroiden päälle. Voin sanoa, että tulin nopeasti ja perkeleen rajusti. :D

Vierailija
66/277 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:02"]

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

[/quote]

vatut on tosi....

Vierailija
67/277 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan imukupillisella 8 tuuman dildolla ja laukean suoraan suuhuni. Aion tänäänkin niellä oman spermani anaalimasturbaation yhteydessä.

Vierailija
68/277 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2012 klo 11:24"]

joo olen

joskus 13-14 veenä olin niin "notkea" että sain oman peniksen suuhun, joten kyllä muutaman kerran laukesin suoraan suuhun

sitten joskus parikymppisenä mulla oli tyttöystävä joka halusi valuttaa siittiöt mun suuhun suusta

nyt nelikymppisenä nuolen usein vaimon vitun jälkihoidoksi

että näin...

[/quote]

vähän tähän tyyliin minäkin. poikkeuksena että usein laukean vaimon pakaroiden väliin ja nuolen ne sitten sieltä. Se on älyttömän kiihottavaa kyllä.

Vaimon pillu "horottaa" avoimena reikänä kauniina ja kiihottavana - kuinka ihanaa onkaan nuolla tavaraa jota "tyrkytetään" jälkihoitoon

tää on sellainen win win juttu

Vierailija
69/277 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan aika paljon runkkaamista ihan orgasmin partaalle mut en siemensyöksyyn asti, monesti ihan siinä rajoilla tulee kuitenkin pieni määrä spermaa ja se maistuu todella hyvältä ja kiihottavalta. Orgasmi tuntuu hurjan paljon voimakkaammalta ja spermaa tulee paljon enemmän kun malttaa useimmiten keskeyttää rajoilla ja ehkä kerran viikossa päästää loppuun asti.

Vierailija
70/277 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut, aika miedon makuista, vähän suolaista eikä juuri muuta makua.

Vierailija
71/277 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas makealta maistuu mulla, tietty vaan oma mielipide..

Vierailija
72/277 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:07"]

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

[/quote]

vatut on tosi....

[/quote]

Sinä kuka kommentoit että  ( `` vatut on tosi... ``) niin kiitos sinulle kommentistasi. Sinähän sen parhaiten tiedät mikä on on tosi ja mikä ei.

Vierailija
73/277 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:08"]

Meillä on pitkään ollut aisurileikistä puhe ja tässä sitten kävi niin että kaverini tuli meille yöksi. Olimme baarissa käymässä vaimoni ja kaverini kanssa ja kotona jatkoimme jutustelua hetken. Menin nukkumaan kun jo väsytti ja vaimo jäi kaverini kanssa istumaan samalle sohvalle vierekkäin. Tiesin kaverini pitävän vaimoani pantavana tapauksena ja vaimokin tiesi että lupa on toimia. En kuullut makuuhuoneeseen juuri paljoakaan, vähän välillä kiihkeämpisävyistä puhetta. Minulla sydän hakkasi, seisoi kivikovana ja aivan tärisin. Vaimo tuli sitten nukkumaan. Luuli ensin että olen sammunut mutta sitten täristen halailin häntä ja suutelin kaulaa ja sanoin että rakastan häntä niin paljon ja kiitos että asia meni näin. En muista olleeni sellaisessa kiihkossa ikinä. Vaimolla oli pikkarit jalassa ja vedin ne pois haparoiden kuin teininä ekalla kerralla. Sain nuolla vaimoani kun toinen mies oli lauennut hänen sisäänsä. Muistan makusekoituksen vieläkin. Nousin hänen päälleen ja vaimoni oli kovassa tunneliikutuksessa myös ja rohkaisi minua jatkamaan kunnolla. Tulin samantien ja pian jo nukuimme. Aamulla kaveri heräili sohvalta ja oli nolona ja heti lähdössä mutta juttelimme rentoja ja söimme pitkään aamiaista. Vaimoa nolotti ja katseli kaveriani varovasti ja punastellen. Saatoin vielä kaverini junalle ja juttelimme vanhoja asioita niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.

[/quote]

teile airsuripelleille pitäs järjestää varsinainen tilaisuus niin että ottaisin vaimosi pariks viikoks käyttöön mahtaas tulla ikävä? sen jälkeen vaimoasi ei halutakaan enää palata.

Vierailija
74/277 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:07"]

[/quote]

vatut on tosi....

[/quote]

Sinä kuka kommentoit että  ( `` vatut on tosi... ``) niin kiitos sinulle kommentistasi. Sinähän sen parhaiten tiedät mikä on on tosi ja mikä ei.

[/quote]

näkeehän tuon minuakin tyhmempi mikä on tosi..sinä taidat olla todella tyhmä.

Vierailija
75/277 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelen lähes päivittäin omaa spermaani, siinähän on sinkkiä joka on tarpeellista testosteronin tuotannolle. Ei sitä hukkaan kannata ruikkia...

Vierailija
76/277 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

13.09.2015 klo 12:40

Vierailija

28.08.2015 klo 23:07

Vierailija

09.07.2015 klo 16:02

vatut on tosi....

näkeehän tuon minuakin tyhmempi mikä on tosi..sinä taidat olla todella tyhmä.

Kiitos sinulle vastauksestasi. Niin minähän olen todella tyhmä. Kiitos sinulle vielä kerran.

Kerroppa vielä mikä kohta jäi sinulle epäselväksi ?

Vierailija
77/277 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma maistuu hyvin miedosti happamalle viilille ja kauan miedosti kypsytetylle juustolle, kermalle ja on aavistuksen makeaa, suolaisuutta en oo maistanut vielä, 

Vai niin. Hyi helvetti!

Vierailija
78/277 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteeni olen ruiskinut ja siitä nuollut ei tuntunut kädessä hyvältä, seuraavan kerran laitan nahkarukkasen käteen ja ruikin siihen ja maistan siitä

Vierailija
79/277 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ruikin naisen sisään sitten runkkasin kädellä hänelle orkun jonka jälkeen nuolin sormeni puhtaaksi . Aika erikoinen maku yhdistelmä oli

Vierailija
80/277 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kun emäntä meni saunaan niin menin ja nuuskuttelin emännän alkkareita  veskissä ja laskin lastin omaan hammasmukiin,eipä toi nyt kummoselta maistunu :-)