Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
07.08.2011 |

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Kommentit (277)

Vierailija
81/277 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut omaa spermaani. Se maistui vähän suolaiselta  toisinaan vähän makealta mutta ei ollut mitenkään pahanmakuista. Aion maistaa vielä uudelleen.

Toiveeni on että saisin maistaa jonkun muun spermoja niin että naista olisi pantu pimppiin ja ne spermat olisivat olleet pimpissä yön yli. Aamulla naisen seisomaan noustessa vanhat spermat ja pimppinesteet valuisivat suoraan suuhuni. Haluaisin siis tuntea vanhan sperman ja pimppinesteiden maun ja tuoksun panon jäljiltä.  Ne kiihoittavat minua.

Vierailija
82/277 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin tänään ensimmäistä kertaa, hyi hitto! En enää ikinä pyydä naista nielemään lastiani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/277 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat tullut maistettua, exä otti usein suihin ja suudellen lasti mun suuhun, huippu esileikki!

Yksi parhaista seksikerroista, exä ratsasti, kun laukesin, hyppäsi naaman päälle nuoltavaksi, nesteet valui pitkin naamaa ja kiima kasvoi kun hän samalla runkkasi mua. Kokeilkaa ja nauttikaa!

Vierailija
84/277 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, suoraan naisen pillusta. Nussittiin ja laukesin, mutta eihän se sille kiimaperseelle riittänyt vaan piti alkaa nuolemaan. Ei se siinä kiimassa miltään maistunut, nainen sai orgasmin ja mä kiihotuin niin paljon, että otin toisen kierroksen takaapäin aivan putkeen.

t.pervo-kake

Vierailija
85/277 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa niellyt oman spermani masturboidessani. Oman sperman nieleminen on kiihottavaa puuhaa. Olen myös käyttänyt isoa dildoa  jolla olen ratsastanut ja spermaa on valunut siittimestäni ilman että olen sitä edes koskettanut.

Vierailija
86/277 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käteeni olen ruiskinut ja siitä nuollut ei tuntunut kädessä hyvältä, seuraavan kerran laitan nahkarukkasen käteen ja ruikin siihen ja maistan siitä

Rukkaseen olen runkannut ja kuollut siitä. Paremmalta maistui kun kämmeneltä nuoltuna.

Vierailija
87/277 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ottanut suihin ja olen lauennut hänen suuhunsa, jonka jälkeen hän tulee ja suutelee kanssani intohimoisesti. Siinä on vaan jotain todella härskiä vetää kielareita sperman kera.

Vierailija
88/277 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoen mielelläni pillusta, omani ja kevereiden. nam

Vierailija
89/277 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman kokemukseni. Olen nyt kiihottunut kovasti oman sperman nielemisestä ja usein eturauhasta stimuloin jollain esineellä ja saa lastit valumaan suoraan suuhun. Nostan jalat ylös seinää tai muuta tukea vasten että kulli on suun yläpuolella. Eturauhasesta tulema sperma on makeampaa. Mutta eilen innostuin eturauhasen tyhjennyksen jälkeen ruiskimaan suuhuni ja lähes kaiken sain talteen. Ei paha kokemus. Taidan koittaa tänään uudelleen, kun kiihottaa taas niin ajatus omasta spermasta ja sen nielemisestä:D

Vierailija
90/277 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nuolla mällit tisseiltä samalla kun rouva tyydyttää itseään sauvalla... 

Vierailija
91/277 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:02"]

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

vatut on tosi....

Sinä kuka kommentoit että  ( `` vatut on tosi... ``) niin kiitos sinulle kommentistasi. Sinähän sen parhaiten tiedät mikä on on tosi ja mikä ei.

säälittävä olet. kaikkihan on totta mitä tunnistamattomana kirjoitetaan varsinkin vauvapalstalla jossa miehiä 95% jotka uskottelee kaikenlaista

Vierailija
92/277 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salihirmu kirjoitti:

Kerron oman kokemukseni. Olen nyt kiihottunut kovasti oman sperman nielemisestä ja usein eturauhasta stimuloin jollain esineellä ja saa lastit valumaan suoraan suuhun. Nostan jalat ylös seinää tai muuta tukea vasten että kulli on suun yläpuolella. Eturauhasesta tulema sperma on makeampaa. Mutta eilen innostuin eturauhasen tyhjennyksen jälkeen ruiskimaan suuhuni ja lähes kaiken sain talteen. Ei paha kokemus. Taidan koittaa tänään uudelleen, kun kiihottaa taas niin ajatus omasta spermasta ja sen nielemisestä:D

millä kepillä e-rauhasta tökit:)

Vierailija
93/277 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Mutta kun sooloon, ei soosien juomisessa oikeastaan ole mitään jännitävää, mutta vaimon kummulta tai pakaroiden väliin jos ruiskii, niin siitä nuolen useinkin

Vierailija
94/277 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkarukkaset kädessä ja porkkana anuksessa olen ruiskinut kämmenelle . Siitä nuollut , hyvän makuista on

Vierailija
95/277 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, niinä kertoina kun olen lauennut vaimon suuhun ja hän valuttaa sitä mun suuhun. Sairaan kiihottavaa. en tiedä miksi.

Ja kyllä en  voisi kuvitella nuolevani spermaista pillua tai etenkään pakaroiden välistä. =)

Vierailija
96/277 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän kun en osannu jatkaa tota edellistä kirjotustani. Eli millä kepillä tökin että saa eturauhasesta tulemaan tai valumaan spermat suuhun. Joku pyöreäpäinen esine on hyvä tietysti. Ite oon monesti käyttänyt talouspaperirullatelinettä kun siinä on sopiva puukeppi ja ihanan pyöreä pää:) kun sopivasti painaa sillä eturauhaseen eli työntää pikkusen sisään ja ulospäin edestakasin,niin alkaa kullissa tuntua kivalta kun lähtee spermaa valumaan sieltä. Monesti parhaiten valuu kun työntää niin syvälle että,tuntuu virtsarakossa painetta ja siitä vetää takasin ulospäin painaen lihaa sillä alueella.usein oon työntäny tosi isojakin esineitä sisään,niin sillon sperma valuu aivan kun itestään jo ulos vaikkei yritäkkään :D

Vierailija
97/277 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Väkisinkin jos nainen on hot. Laukeaa jo naidessa, minä myös. Nainen käskee nuole mun vittuani, minähän nuolen spermani ei ole pahanmakuista joten nuolen. Nainen saa taas orgasmin, ja käskee nai minua minähän nain. Kaikkea muutakin puuma haluaa ja toteutan hänen halujaan niin kauan kun jaksan. Voin sanoa että käy työstä. M

Vierailija
98/277 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:02"]

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

vatut on tosi....

Sinä kuka kommentoit että  ( `` vatut on tosi... ``) niin kiitos sinulle kommentistasi. Sinähän sen parhaiten tiedät mikä on on tosi ja mikä ei.

säälittävä olet. kaikkihan on totta mitä tunnistamattomana kirjoitetaan varsinkin vauvapalstalla jossa miehiä 95% jotka uskottelee kaikenlaista

Olen säälittävä, kaikki mitä olen tänne kirjoittanut on täyttä valhetta ja mielikuvitukseni  tuotetta, kun kirjoitan seuraavalla kerralla annan kaikki yhteystietoni tänne.  ONKO MIELESI NYT HYVÄ ?

Vierailija
99/277 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin kun harrastan sooloseksiä käytän Sultan Conture kondomeja, on paljon siistimpää laueta kondomiin ja ottaa siitä spermat suihinsa. Yleensä riittää kun asetan kondomin pippeliin niin minä tulen heti, en vedä edes esinahkaa taakse missään vaiheessa koska jo pelkän esinahan taakse vetäminen saa minut laukeamaan.

Sperma maistuu vähän suolaiselta mutta ei pahalta, kun ensimmäisen kerran uskoltaa sitä maistaa ja ottaa suihinsa kunnolla ja niellä sen kaiken niin kyllä sitä haluaa sitten jatkossakin ja siihen tulee oikeastaan himo.

Sperma sisältää joitain hivenaineita ynnä muuta sellaista ja on ihan terveellistä.

Jos harrastan sooloseksiä ilman kondomia niin silloin joudun laittamaan sängyssä pyyhkeen pyllyn alle, on se vain niin sotkuista puuhaa ja silloin ei oikein jää spermaa suihin otettavaksi.

Vierailija
100/277 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SafeSex kirjoitti:

Nykysin kun harrastan sooloseksiä käytän Sultan Conture kondomeja, on paljon siistimpää laueta kondomiin ja ottaa siitä spermat suihinsa. Yleensä riittää kun asetan kondomin pippeliin niin minä tulen heti, en vedä edes esinahkaa taakse missään vaiheessa koska jo pelkän esinahan taakse vetäminen saa minut laukeamaan.

Sperma maistuu vähän suolaiselta mutta ei pahalta, kun ensimmäisen kerran uskoltaa sitä maistaa ja ottaa suihinsa kunnolla ja niellä sen kaiken niin kyllä sitä haluaa sitten jatkossakin ja siihen tulee oikeastaan himo.

Sperma sisältää joitain hivenaineita ynnä muuta sellaista ja on ihan terveellistä.

Jos harrastan sooloseksiä ilman kondomia niin silloin joudun laittamaan sängyssä pyyhkeen pyllyn alle, on se vain niin sotkuista puuhaa ja silloin ei oikein jää spermaa suihin otettavaksi.

Ja kaikkeista parhaat suihinotot saa kun ensin pidättelee samoja spermoja sisällään ainakin kaksi viikkoa ja toivoo ettei yöllä nukkuessa tule housuihin tai päivällä jonkun tahattoman kiihoituksen ansiosta.