Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako sinua oma saamattomuutesi käyttää rahaa? Vaikka sitä rahaa olisikin ja ikää alkaa olla?

Vierailija
27.10.2024 |

Minulla olisi parin tonnin hankinta edessä mutta en saa ostettua vaan vetkuttelen ja vetkuttelen:( Hankinta toisi minulle iloa ja laajentaisi mahdollisuuksiani harrastaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään turhaa. Säästän kaiken, olen pihi.

Vierailija
2/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia on vähän, jos rahaa on ja hankinnasta on itselle hyötyä. Tietenkään rahaa ei tarvitse käyttää vain käyttämisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään turhaa. Säästän kaiken, olen pihi.

Oikea periaate.

Jos tarvitset veneen ja trailerin niin kuitenkin ostat ne? Tai jos haluat pelata tietokonepelejä niin ostat 1400 e tietokoneen tätä varten, koska saat niin paljon hyvää oloa tällä hankinnalla?

ap

Vierailija
4/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Tarpeetonta rahaa olisi yli 100 000 e verran (osa toki rahastoissa) eli aika monta eri asiaa voisi tehdä, mutta ei, pihistelen ja käytän kuukaudessa max 400 e ruokaan, vaatteisiin, autoon, vakuutuksiin jne.

Vierailija
5/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen laiska ja huono ostamaan mitään tai vaikka järjestelemään ja varaamaan matkoja. Harmillista. Pitäis olla assari joka hoitais nää mutta kun en saa sellaista hommattua.

Vierailija
6/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tarvitsee tai haluaa, ja se ostos tuottaa jotain hyötyä tai iloa elämään, niin tietenkin kannattaa käyttää niitä rahojansa.

Me hankittiin uusi lattia kulahtaneen muovimaton tilalle, ja kyllä siitä on iloa sekä silmälle, että siivoamisen helppoutta ja koirakin on onnellinen, kun ei liukastele enää, eikä kopise.

Vierailija
7/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että ostokset toisivat onnea mutta ei ne kovin paljoa tuo. Ei ole helppo palata siihen lapsuuden joulun tunnelmaan kun oikeasti oli jotain mitä odottaa.

Vierailija
8/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ymmärtää, että rahansa kannattaa käyttää tämän elämän aikana.

Vierailija
9/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin murheet. Tämä viestiketju on hyvä esimerkki siitä, että piheys on sairaus.

Itellä ei koskaan ole ollut tuollaista tilannetta.

T: Tuntematon 

Vierailija
10/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Tarpeetonta rahaa olisi yli 100 000 e verran (osa toki rahastoissa) eli aika monta eri asiaa voisi tehdä, mutta ei, pihistelen ja käytän kuukaudessa max 400 e ruokaan, vaatteisiin, autoon, vakuutuksiin jne.

Minulla vajaa 300 000 e ja nyt sitten ei saa ostettua parin tonnin juttua. Lisäksi lapsille olen ilman kipuja jakanut n. 60 000 vuosikymmen aikana. Itselle ei mitään kykene hankkimaan:(

Jos hyvin menee niin elän vielä parikymmentä vuotta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan