dildo
Kommentit (11)
Kaikillahan se nyt nyt yleensä on. Tarvii olla aika juntti jos ei ole omaan seksuaalisuuteen tutustunut.
Montakin, olisko kolme tai neljä. En mä nyt tiedä, onko ne just mun. Mun ja mieheni yhteisiä. Joku on mieheni hankkima, joku mun ja joku ollaan tilattu yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:10"]Mulla on kolme eri tarkoituksiin. Ja lisää aion hankkia ;)
[/quote] saako udella käytrötarkoituksia
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:10"]Mulla on kolme eri tarkoituksiin. Ja lisää aion hankkia ;) [/quote] saako udella käytrötarkoituksia
[/quote]
Oliskohan itsetyydytykseen? Oletko jotain niinku 3-vuotias?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:10"]Mulla on kolme eri tarkoituksiin. Ja lisää aion hankkia ;) [/quote] saako udella käytrötarkoituksia
[/quote]
Oliskohan itsetyydytykseen? Oletko jotain niinku 3-vuotias?
[/quote] Eihän se ole itsetyydytystä, jos mies sillä lykkii vaimonsa pimppiin. Ainakin meillä se on mies joka niitä pääasiassa lykkii. Itse käytän Hitachi-hierojaa yksin ollessani.
Onha noita kertynny jotai.6 kpl mies ostaa aina välillä.esim seksihotelli viikonlopulle.yllättää mut niillä välillä.
Mulla on kaksi