Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Itsekin tulee nuoltua "kuorrutettua". Ei siinä paljon ehdi tappi laskemaan, kun kiimaisen tuoksuista paikkaa maistelee.
tuntuu kiihottavalta ajatukselta löytyykö mistään tuollaista videota? haluaisin tehdä vaimoni kanssa mutta olen hiukan ujo..:==)
Haaveissa kans joskus päästä nuolemaan vieraat spermat pillusta!!!
Olin aiemmin maistellut spermaani toisinaan itsetyydytyksen yhteydessä.Kaikista kiihottavimman tilanteen koin kuitenkin äskettäin ihan sattumalta: Rakastelin naisystäväni kanssa parin viikon tauon jälkeen ja kuinka ollakaan,laukesin aivan liian nopeasti. Hetken mielijohteesta pyysin häntä asettumaan hajareisin kasvojeni päälle ja aloin nuolemaan hänelle orgasmia. Tunne oli sanoin kuvaamattoman kiihottava kun nuolin naiseni posliiniksi sheivattua jalkoväliä lämpimän sperman valuessa suuhuni ja kasvoilleni!!! Tilanteen kiihottavuus sai saman tien aikaan uuden,mahtavan erektion ja pian jo annoin naiselleni takaapäin kunnon "pamputusta" molempien laukeamiseen saakka.
Tuosta em. kokemuksesta jäi mielettömän hyvä "fiilis", joten tuo kerta ei taatusti jää viimeiseksi.....
Joskus 11-12-vuotiaana maistoin silloin tällöin kun sai terskan vielä kivasti suuhun. Makeansuolaista, mutta ei ole tehnyt mieli myöhemmin maistella eli haluan kyllä että nainen pesee pillun tai käy hammaspesulla jos on spermat pillussa/suussa.
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Harvoinhan vaimoni jää orgasmitta, mutta kun laukean hänen sisäänsä ja huilimme vähän aikaa,
niin hän haluaa että fistaan kädelläni. samalla kun nuolen klitorista, spermani maistaminen tulee silloin kyseeseen kun olen nainut häntä takaapäin. Silloin on spermaa valunut klitoriksen päälle.
No en.. jotenkin ajatus sen syömisestä ei kiehdo. En kyllä ihmettele jos toiset naiset ei halua saada sitä suuhunsa suihinotossa. Tätä toivetta pitää kunnioittaa :) Itse kyllä tykkään jos nainen hoitaa homman loppuun saakka :)
Minulla on aika pitkä kalu ja olin "notkea" yliliikkuvien nivelten vuoksi. Spagaatti, spiraali, yms. menee vielä heittämällä, mutta taipuisan selkärankani operointi pilasi iloni, kun kaksi nikamaani jäykistettiin välilevyjen totaalikuluman vuoksi. Ennen sitä yletyin ottamaan itseltäni suihin, ja usein laukesin suuhuni ja nielin lastin. Joskus se oli hieman hapanta, mutta yleensä makeahkoa vaikkakin suht mautonta. Muutama ensimmäinen kerta yökötti, kun orgasmin jälkeen on sellainen olo, että seksi ja siihen liittyvät asiat menettää totaalisesti kiinnostuksensa. Jonkin aikaa meni, ennen kuin asiaan tottui.
Meillä on pitkään ollut aisurileikistä puhe ja tässä sitten kävi niin että kaverini tuli meille yöksi. Olimme baarissa käymässä vaimoni ja kaverini kanssa ja kotona jatkoimme jutustelua hetken. Menin nukkumaan kun jo väsytti ja vaimo jäi kaverini kanssa istumaan samalle sohvalle vierekkäin. Tiesin kaverini pitävän vaimoani pantavana tapauksena ja vaimokin tiesi että lupa on toimia. En kuullut makuuhuoneeseen juuri paljoakaan, vähän välillä kiihkeämpisävyistä puhetta. Minulla sydän hakkasi, seisoi kivikovana ja aivan tärisin. Vaimo tuli sitten nukkumaan. Luuli ensin että olen sammunut mutta sitten täristen halailin häntä ja suutelin kaulaa ja sanoin että rakastan häntä niin paljon ja kiitos että asia meni näin. En muista olleeni sellaisessa kiihkossa ikinä. Vaimolla oli pikkarit jalassa ja vedin ne pois haparoiden kuin teininä ekalla kerralla. Sain nuolla vaimoani kun toinen mies oli lauennut hänen sisäänsä. Muistan makusekoituksen vieläkin. Nousin hänen päälleen ja vaimoni oli kovassa tunneliikutuksessa myös ja rohkaisi minua jatkamaan kunnolla. Tulin samantien ja pian jo nukuimme. Aamulla kaveri heräili sohvalta ja oli nolona ja heti lähdössä mutta juttelimme rentoja ja söimme pitkään aamiaista. Vaimoa nolotti ja katseli kaveriani varovasti ja punastellen. Saatoin vielä kaverini junalle ja juttelimme vanhoja asioita niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.
Aivan mahtavaa, itse hyvän rakastelun jälkeen aloin ensin imemään vaimoni terhakoita nänninpäitä ja sitten siirryin kiihkossa nuolemaan spermani, vaimonikin tuntui paljon nauttivan kun tuli kolme orgasmia muutamassa minuutissa, jes..... maistelin huuliani koko päivän...
Vaimollani on suihinoton jälkeen usein tapana kurlata spermalla ja sanoa " rakas suudellaan" ennen kuin nielasee lastin, siis ihan läpällä tekee tuon. Tietää etten pystyis siihen. Pelkkä hajukin ällöttää, kovia tyttöjä ovat naiset ja miksei puppelitkin, kun sen nielee mukisematta
meillä on varsin usein tapana että tyydytän naiseni ensin ja sitten fiilistelen omat fiilistelyt =)... ja usein haluan laueta posliinille (tai karvoitukselle jos sellaista on) ja nuolen sitten soosit siitä. Ja molemmat tykkää
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:32"]
kyllä.
Nuolen itseasiassa varsin usein spermat karvoitukselta tai pakaroiden välistä.
Olen hurahtanut runkkaamaan pakaroiden väliiin, on niin kiihotavaa nuolla pillu takaa kun se on avoin, kuuma ja lämmin sekä kuorrutettu siittiöillä - aikas nam
[/quote]
kiihottava ajatus kyllä. Oma mies ei suostuisi ikimaailmassa tuohon, ei karvoilla tai ilman
kyllä, minäkin nuolen usein spermat karvoitukselta tai pillusta.
Olen tehnyt tätä varmaan parikymppisestä
Olen maistanut kädestä, en jäänyt makuun koukkuun. MUTTA, sperman tuoksuun jäin. Masturboin päivittäin, ja aina ruiskutan mällit nenäliinaan. Tuota spermasta litimärkää nenäliinaa haistelen tunteja, kunnes sperma on kuivunut ja tuoksu haihtunut. Jos lähden liikenteeseen heti runkun jälkeen, otan nenäliinan mukaan. Mukava esim. kaupassa olla niistävinään nenää jonkun upean naisen vieressä, ja todellisuudessa haistella tuota ihanaa tuoksua...
Olen maistanut spermaani monesti ja itse asiassa useimmiten itsetyydytyksen yhteydessä laukean suoraan omaan suuhuni. Maku ei ole paha ja siinä on jotakin todella kinkyä :) Sängylle vaan selälleen ja jalat pään yli seinää vasten. Maku vaihtelee neutraalista kitkerään, makeahkoja ja suolaisia vivahteita
Loistavaa settiä, luin koko keskustelun!
Muutaman kerran olen maistanut omaani. Laukeamisen jälkeen ei enää hirveästi tee mieli ja vaikka maku ei ole aivan kamalaa niin on se kuitenkin sen verran epämiellyttävää etten sitä kovin useasti maistele enkä myöskään kenenkään muunkaan vaadi sitä suuhunsa ottavan.
Maku ei ole hyvä eikä pahakaan. On kyllä suoranaista vittuilua jos nainen ei koskaan voi lastia niellä sillä tekee sitä itsekkin sellaisia asioita toisen eteen mistä ei niin paljon pidä ihan toisen nautinnon takia. Tässä nousee taas esille empaattisuus ja mielihyvän tuottamisen ilo
Illalla aion pakottaa poikaystävän ottamaan oman lastin suuhun. :)
myös tehnyt mieli heti tuoreeltaan, mutta vaimo ei innostunut ajatuksesta - on vähän ahdasmielinen.