Lue keskustelun säännöt.
Kun teette lihakeiton niin laitatteko sian- vai naudanlihaa?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nautaa tietenkin, sika haisee ja maistuu oksettavalta.🤢
J0el Hokan lihaa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Kyllä laitan.