Menkööt se Linne Laino johonkin somaliaan tai irakiin metsään samoilemaan, varmaan punaista mattoa hänen eteensä levittäisivät siellä miehet
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.
Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.
Ime tikkaria!
Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää.
"Kilteillä ja turvallisilla" suomimiehillä ego on herkkä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää.
"Kilteillä ja turvallisilla" suomimiehillä ego on herkkä 🤣
Siltä vaikuttaa. Sitten nämä samaiset ihmettelevät, miksi naiset eivät kiinnostu eivätkä halua heidän lähellekään. Onneksi kaikki suomalaiset kiltit ja kunnolliset eivät ole sentään noin huonoitsetuntoisia eivätkä mimosan hipiääkin herkemmällä egolla varustettuja ja näin ollen ymmärsivät, mistä Linnea puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.
Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.
Ime tikkaria!
Ei kai sinulla muuta ole tarjotakaan?
Kyllä Linnea Leinon sanomiset nyt puhuttaa miehiä ja "miehiä." Miksi?
Miksi "miehet" haluavat heittää Linnean karhun käpäliin? Syöttää karhuille? Pelottaako naiset? Vai pelottaako oma reaktio aiheeseen?
Pelottaako oma käytös naisia kohtaan, vai reaktio omaa käytöstä naisia kohtaan?
Ottakaa nyt v*ttu kerrankin opiksenne, "miehet."
Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.
Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.