Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkööt se Linne Laino johonkin somaliaan tai irakiin metsään samoilemaan, varmaan punaista mattoa hänen eteensä levittäisivät siellä miehet

Vierailija
22.06.2026 |

Vttu mikä ä mm ä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.

Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.

Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.

Ime tikkaria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää. 
 

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää. 
 

"Kilteillä ja turvallisilla" suomimiehillä ego on herkkä 🤣

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sitä nyt on jonkun näyttelijättären sanomisista vedetty kokonainen pussillinen herneitä nenään, syöty toinen samanmoinen satsi sitruunoita ja revitty itselleen uusi prsereikä.. Osuiko sanomisensa noin pahasti ja tunnistitte luonnehdistaan itsenne? Vaikea tuota ärinää on muuten selittää. 
 

"Kilteillä ja turvallisilla" suomimiehillä ego on herkkä 🤣

Siltä vaikuttaa. Sitten nämä samaiset ihmettelevät, miksi naiset eivät kiinnostu eivätkä halua heidän lähellekään. Onneksi kaikki suomalaiset kiltit ja kunnolliset eivät ole sentään noin huonoitsetuntoisia eivätkä mimosan hipiääkin herkemmällä egolla varustettuja ja näin ollen ymmärsivät, mistä Linnea puhui. 

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Ohitan. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas meillä täällä Suomessa huonoja miehiä, kun noin ottavat nokkiinsa Leinon sanoista.

Selvästi teillä on pahoja aikeita naisten suhteen, koska muuten ei kolahtaisi noin pahasti.

Ime tikkaria!

Ei kai sinulla muuta ole tarjotakaan?

Vierailija
8/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Linnea Leinon sanomiset nyt puhuttaa miehiä ja "miehiä." Miksi?

Miksi "miehet" haluavat heittää Linnean karhun käpäliin? Syöttää karhuille? Pelottaako naiset? Vai pelottaako oma reaktio aiheeseen?

Pelottaako oma käytös naisia kohtaan, vai reaktio omaa käytöstä naisia kohtaan?

 

Ottakaa nyt v*ttu kerrankin opiksenne, "miehet."