Seksiä lihavan kanssa.
Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että miehet jotka seurustelevat/tapailevat naista joka on lihava olisi jotenkin sairas tai perverssi?
Itse olen reilusti ylipainoinen ja kaikki miehet ovat järjestään olleet miehiä joittenka exät ovat olleet hoikkia ja näitten miesten "ihanne"nainen onkin hoikka/normaalipainoinen. He ovat silti löytäneet minusta mahtavaa seuraa ja hyvän parisuhteen. Itse olen irtisaunoutunut näistä suhteista kumminkin aikanaan syystä jos toisesta(ronkeli). Nykyään minulla on mies jolla on naisihanteena sellainen normaalivartaloinen, pienirintainen nainen. Silti pitää minua kovin kauniina ja haluttavana. Rakastaa minua siksi koska kemiat kohtaa. Voi olla kaunis miehen silmissä vaikkei vastaakkaan sitä unelmiennaista. Harva mies sellaista saakaan. Minä olen läskeistä huolimatta aina saanut komeita, urheilullisia miehiä. Valloitan rehellisella itseluottamusella ja sädehtivällä kauneudella, EN LÄSKEILLÄ.
Silti kukaan miehistäni ei ole koskaan vaatinut minua laihduttamaan, sanoneet kaikki että se on oma asiani, mutta terveyssyistä toki haluavat kannustaa minua kun jos siihen ryhdyn.
Lihava nainen seksikumppani voi olla loistava silloin kun naisella on itseluottamuskohdallaan ja miehellä on ITSELUOTTAMUSTA rakastaa naista joka ei vastaa yhteiskunnan määrittelemää ihannanaista. ;)
Kommentit (87)
Väitätkö, että itsensä kunnossa pitäminen ja terveelliset elämäntavat ovat epänormaaleja. Pukki-kaverisi nai mielummin normaalia(läskiä ja rumaa?) naista. Hoikan, urheilullisen ja terveellisesti+kevyesti syövän naisen vastakohta on normaali?
Kuvailemaasi epävarmaa käytöstä sängyssä esiintyy varsin yleisesti yhden illan jutuissa. Todella harva pystyy rentoutumaan ja vapautumaan estoista täysin sellaisessa tilanteessa. Yritätkö silti sanoa, että kaunis nainen ei kykene vapautuneeseen seksiin edes pitkässä suhteessa? Miksi hän olisi epävarma hiustensa asennosta tms. vaikkapa saunaseksistä nauttiessaan tutun ja turvallisen miehen kanssa?
joka on pannut satoja naisia... Komea, isomunainen mies.
Hän kertoi, että monesti liian hyvännäköiset ja hyväkroppaiset naiset ovat sängyssä niitä kaikkein huonoimpia. Heidän kun tulee hallita naamanilmeensäkin, etteivät vain näytä rumilta ja vähemmän haluttavilta. He eivät siis uskalla antautua seksiin tai ovat muuten vain lahnoja. Eli tämä mun kaverini nai mieluummin normaalia naista, joka ei ole liian tarkka ulkonäöstään. Siinä pääsee hyvä seksi pääosaan...
"Väitätkö, että itsensä kunnossa pitäminen ja terveelliset elämäntavat ovat epänormaaleja. Pukki-kaverisi nai mielummin normaalia(läskiä ja rumaa?)"
Enhän minä ole mitään väittänyt, vaam kerroin vain sen, mitä tämä ns. pukkiystäväni kertoi naiskokemuksistaan. Ja onkos sinun mielestäsi sitten hoikka nainen aina urheilullinen ja kaunis? Ja normaalipainoinen on ruma ja läski? Kova tarve sinulla on kategorisoida ihmisiä tiettyyn muottiin ja tuo normaalipaino/ylipaino tuntuu olevan sinulle kauhistus (oletan, että olet se tämän palstan "läskivihaaja").
kertoi näin käyttäen sanaa "normaali" nainen? Eikö itselläsi ole lainkaan mielipidettä siitä, voiko liikuntaa aktiivisesti harrastava olla "normaali"?
En ole missään vaiheessa antanut ymmärtää, että normaalipainoinen olisi läski. Läski on huomattavasti ylipainoinen. Ruma voi olla vaikka olisi fitness-ammattilainen tai missimitat täyttävä. Normaalipaino/ylipaino ei ole minulle kauhistus eikä oma vaimonikaan tällainen ole. Ärsyttää vain se, että joku läski tulee tänne hakemaan hyväksyntää, ja sitten kun palaute ei ole toivottua, niin aletaan puolustelemaan, että ylipainoisilla "tavallisilla" naisilla on jotain erityisominaisuuksia(sinut kilojensa kanssa? Oma rehevä itsensä, kurvikas ja muodokas naisellinen nainen?) paremman itsekurin omaaviin, hoikassa kehossa viihtyviin naisiin verrattuna. Loppupäätelmänä voisi kai sanoa, että jos kysytään "kelpaako tällainen 15 kg ylipainoinen mamma" niin ei kannata edes yrittää perustella, miksei kelpaa, koska se on väärä vastaus ja mamman on vain kelvattava.
Enhän minä ole mitään väittänyt, vaam kerroin vain sen, mitä tämä ns. pukkiystäväni kertoi naiskokemuksistaan. Ja onkos sinun mielestäsi sitten hoikka nainen aina urheilullinen ja kaunis? Ja normaalipainoinen on ruma ja läski? Kova tarve sinulla on kategorisoida ihmisiä tiettyyn muottiin ja tuo normaalipaino/ylipaino tuntuu olevan sinulle kauhistus (oletan, että olet se tämän palstan "läskivihaaja").
Sanoin, että lihavan kanssa seksi voi olla loistavaa, mutta normaalipainoisen kanssa se on vielä parempaa. Siis jos naiset muuten ovat samanlaisia.
Normaalipainoinen on kiihottavamman näköinen mielestäni ja se riittää perusteluksi minun puoleltani.
Ja ihan vinkiksi vaan. On hieman omituista jonkun miehen lähtee väittämään ettei seksi onnistu lihavan kanssa jos ei ole koskaan edes kokeillut. Kuvitella voi, mutta tuon yhden kuvitelmista kyllä huomasi että pahasti meni pieleen.
raa'asti mitä täällä moni tuntuu tuumaavaan ylipainoisista naisista.
tai onneksi ei ole ainakaan sanonut niin päin naamaa, se vasta söisikin minua.
minulla kun on valitettavasti sairaus joka aiheutti yllättäen hallitsemattoman painonnousun, kivempi kai kuitenkin kamppailla sitä vastaan jos toinenkin kannustaa hieman eritavalla kuin jatkuvasti tuomitsemalla minut sitten saamattomaksi laiskaksi sairauden takia...
Yhtä yleistä kuin liika syöminen. Tilastollisesti melko erikoista.
minulla kun on valitettavasti sairaus joka aiheutti yllättäen hallitsemattoman painonnousun,
"Tuntuu olevan melko yleistä täällä.
Yhtä yleistä kuin liika syöminen. Tilastollisesti melko erikoista"
Masennus on taas yksi yleisimmistä sairauksista. Ja se on ihan tottavie sairaus, ei mikään muoti-ilmiö.
Olisi ihanaa tavata kasvotusten nää läskin vihaajat jotka toitotavat miten ihania ovat urheilulliset ja kiinteät naiset. Miten joku voi olla niin sokea? Ei voi muuta sanoa.
Ensinnäkin te arvon herrat tai naiset jotka olette niitä kiinteitä ja jotka haluatte että naisenne ovat kiinteitä ja hyvännäköisiä/hoikkia. Niin teistä kun hoikkuus=kauneus. Koetteko te että jos lihotte +30kg kilpirauhasenvajaatoiminnan, cushinginoireyhtymän, kortisonieritysongelmien tai nainen pco:n takia yhtäkkiä yms. yms. yms. että teidän seksikkyys tai komeus katoaa kokonaan? Jos olet komea nyt kasvoiltasi niin komea olet varmasti vaikka lihoisitkin vai´(minne se komeus katoaa), ruma on aina ruma, mutta ei kilot kenestäkään rumaa tee, laiskuus sen sijaan tekee. Ei minun itsetuntoni kadonnut mihinkään kun sain yhtäkkiä sairauden takia kiloja paljon. Ihan sama ihminen olen kun silloin hoikkanakin. Kasvot ovat aivan yhtä kauniit kun silloinkin, rinnat yhtä kiinteät ja lihaksetkin ovat sen rasvakerroksen alla, pepussa on muotoja. Pitäisikö minun kärsiä huonosta itsetunnosta ja kuunnella kokoikäni paskaa teiltä jotka ette tajua oikeasti sitä että nainen runsain muodoin voi JOSTAKIN olla aivan yhtä haluttava kun kiinteä ja hoikka nainenkin. Ja se ettei mieheni oli mitenkään sairas että pitää minua haluttavana ja kauniina ihmisenä. En minä ole laiskistunut kilojen myötä, yhäkään en ylensyö. Kortisoniaineenvaihduntani ei toimi, sokeriaineenvaihduntani ei toimi, kilpirauhaseni ei toimi. Minulla on todella monta sairautta joka tekee sen että ajoittain painoni nousee hirveitä määriä lyhyessä ajassa vaikka päälläänseisoisi. Sitten kun se ei nouse niin aika meneekin hulluun treeniin ja jumalattomaan kalorivahtaamiseen(sillon kun paino nousee olen yleensä niin sairas että makaan vain sängyssä lääkityksen alaisena). Voisin sanoa että olen lihava syömishäiriöinen, vahtaan syömisiäni kuin haukka. Ja todentotta voin sanoa että ylensyönyt en ole ikinä. Aineenvaihduntani ei toimi normaalisti joten 1200kaloria saa minut lihomaan holtittomasti. Sen takia ruokavalioni koostuukin lähinnä pelkästään apteekin pussikeitoista. Voisin pitää pitkänkin puheen aiheesta ja tiedän että kohtalo tovereita on suomessakin satoja. Joten en halua edes painottaa sitä että on paljon SAIRAUKSIA JOTKA LIHOTTAA!! Vaikka kuinka treenaisi. Voitte lukea näistä sairauksista netistä. Kilpirauhasenvajaatoimintaakin sairastaa sadattuhannet ihmiset suomessa. Se yleensä alussa lihottaa salakavalasti ihmistä kymmeniäkiloja ennekun ihminen tajuaa hakeutua lääkäriin, sitten onkin se pulma että miten ne kilot saadaan pois kun ne on helvetin tiukassa(ei auta treeni ei ruokavalio kun aineenvaihdunta ei toimi ennenkuin lääkitys vaikuttaa).
Hirveää ajatella että miehet varsinkin ajattelet näin lihavista naisista. Pitävät heitä hyvin vastenmielisinä. Pidättekö vastenmielisinä lihavien kumppaneitakin? Minun mieheni treenaa ja on hyvin komea mies. Onneksi hän ei ole pinnallinen, hän rakastuu ihmiseen. Ei timmiin vartaloon.
Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä kiihotuksen kanssa.
Mies joka on ikänsä ihnonnut lihavuutta. Lihavuus kuvottaa häntä. Hän saa kyllä kalunsa pystyyn lihavaa naista katsellessa. Aivoihin menee viesti siitä että saa seksiä. Joten ei se timmeys kenenkään kalua pystyyn saa. ;)
vaimo jota haluan ja rakastan loputtomasti. En ole koskaan pyytänyt laihduttamaan, enkä sitä haluakkaan. olen läpeeni tyytyväinen.
Miehenä ja kymmeniä muita miehiä tuntevana tiedän, että hoikka nainen on heistä kiihottavampi kuin lihava. Miksi Fat Chicks-leffat ei ole yhtä suosittuja kuin Trained Teens?
Mies ei kiihotu ulkonäöstä vaan siitä ajatuksesta että saa seksiä.Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä kiihotuksen kanssa.
Mies joka on ikänsä ihnonnut lihavuutta. Lihavuus kuvottaa häntä. Hän saa kyllä kalunsa pystyyn lihavaa naista katsellessa. Aivoihin menee viesti siitä että saa seksiä. Joten ei se timmeys kenenkään kalua pystyyn saa. ;)
että sinä tiedät paremmin mikä minua vaivaa kuin minä itse ;)
Minä voisin kertoa myös sinulle muutaan sanan ihmisistä joita vaivaa jumalakompleksi, ylemmyydentunne, tietämättömyys ja vielä nolaavat itsenä avaamalla suuren suunsa väärissä paikoissa, mutta enpä taida uskoa sinun hyötyvän mitään siitäkään, joten annetaaan olla vain.
Mutta sitten kun sulla on ollut vuosia kilpirauhasen vajaatoiminta hoitamattomana, niin mä voin tulla sanomaan sulle kuinka etova tuollainen laiska ja saamaton ihminen on. Että kai sitä nyt saatana ihminen saa hormonitoimintansa ja kemallisen aineenviahduntansa kuntoon jos haluaa, ei siinä mitään lääkkeitä tarvita, ulos ja lenkille vaan, vika on korvien välissä!
Onneksi mieheni on kunnon mies kunnon munalla, eikä näe minua vain oksettavana ihrakasana, vaan yhä sinä samana sensuellina naisena johon rakastui tulisesti vuosia sitten,
minulla kun on yhä kauniit kurvini ja muotoni tallella, ja kasvoni ovat aina saaneet ihailevia kommentteja, yhä vieläkin.
Meillä on mieheni kanssa loistavaa seksiä, osaamme kumpikin täysin nauttia toisistamme ja tuotaa toisillemme nautintoa. Olemme kokeilunhaluisia ja monen mielestä varmaan kovinkin kinkyjä, ja meillä sitä seksiä tosiaan on päivittäin, viikonloppuisin useammankin kerran päivässä.
Ja en todellakaan pidä miestäni pervona tai mielenvikaisena koska haluaa yhä edelleenkin kanssani seksiä joka jumalan päivä!
Ehkä voit 19 hajota vaikka siihen?
t: 18 aiemmin
Yhtä yleistä kuin liika syöminen. Tilastollisesti melko erikoista.
joka kieltäisi seksin sellaisilta yli35bmi:n valailta. Se on epäesteettistä ja kuvottavaa.. hyi olkoon...
Missä on itsetunto kun ei voi rakastaa lihavaa ihmistä vaikka heistä usea on varmasti aivan yhtä hauska, eläväinen, kaunis, liikunnallinen jne. kun ihan kuka tahansa muukin suomalainen nainen. Niin missä on se itsetunto. No kun hävettää, miehiä hävettää. ne on niin hiton raukkoja. Miettii kuinka moni nainen häpeää läskiä miestään. Aika harva. Naisilla on itsetuntoa rakastaa rumia, pienimulkkuisia, ihramahaisia miehiään. Heitä ei paljoon heilauta ystävien paheksuvat kommentit. Mutta mitä tekee mies kun joku kaveri vihjasee että naisen peräsin on liian leveä!? NO JÄTTÄÄ NAISEN! Pitäähän naisen olla sellainen jonka kaveritkin hyväksyy. Ja nämä kaverithan hyväksyy vain yhteiskunnan hyväksyvän naismallin. Yleensä näitä raukkoja ovat juurikin itseään treenaavat jäpikät ja ammateistä voisin sanoa Poliisit, Palomiehet, Lääkärit... Poliisit varmasti yleensä ovat niitä pahimpia arvostelijoita. huh huh. Hävetkää.
Mistä te tiedätte että lihava nainen öllöttää teitä kun ette ole kokeilleet? Mistä tiedätte että kaikki lihavat syövät itsensä läskeiksi kun ette kaikkia tunne. Mistä te tiedätte että kaikki lihavat ovat laiskoja ja saamattomia... Miettikääpä kuinka moni hoikka nainen on laiska ja saamaton. Yllätytte. Ja miettikää jos nämä laiskat ja saamattomat hoikat naiset sairastuisivat.. Ne olisivat juuri niitä ihraisia, haisevia, likaisia läskejä. hyi!
Ja on epäeettisesti kuvottavaa että tuollainen ihmishirviö voi elää tällä planeetalla meidän kanssa ja saastuttaa ihmisten mieliä ja tartuttaa tuollainen sairas ajattelumaailma myös lapsiin. Toivon sydämestäni ettei sinulla on ole lapsia ja varsinkin ettei heistä tule lihavia koska joskus he kärsivät sitten siitä että sinä pilkkaat heitä ja kiellät heiltä seksin/rakkauden koska he ovat lihavia. Tule sanomaan tuo päin naamaa niin tiedät sanoneesi.
Miesten kaverit ovat lojaaleja. Ei kaverin muijaa arvostella.
Mutta mitä tekee mies kun joku kaveri vihjasee että naisen peräsin on liian leveä!? NO JÄTTÄÄ NAISEN! Pitäähän naisen olla sellainen jonka kaveritkin hyväksyy.
Mistä te tiedätte että lihava nainen öllöttää teitä kun ette ole kokeilleet?
En tosiaan ole kokeillut lihavaa naista, koska sellaiset eivät kiinnosta niin paljon, että olisin lähemmin tutustunut. Toki on sitten eri asia, kun lihoo pitkän parisuhteen aikana, ei puolisoa sen takia niin vain heivata. Silti sen puolison näkisi mieluummin hieman hoikempana. Sille ei vaan voi mitään. Olenko huono ihminen, kun ihailen ja arvostan terveen näköisiä, liikunnallisia, normaalipainoisia ihmisiä?
Miten voi sanoa, että on itsetunto kohdallaan, kun pitää täällä yrittää todistella omaa haluttavuuttaan ja kauneuttaan miehensä ja muiden silmissä? En pidä lihavista naisista pitäviä miehiä sairaina pervoina.
En pidä homojakaan pervoina. Ei kuulu minulle, eikä edes kiinnosta.
Miettikääpä nuoria, katsokaa miten he kärsivät kun me aikuiset ihmiset saastutamme heidän mielet jo lapsina. Ja tarkoitan nyt näitä miehiä ja naisia joilla on joku järkyttävä öllötys lihavia kohtaan. Teistäkin voi tulla lihavia, onko sitten kiva kun joku tulee haukkumaan teitä vähä älyisiksi laiskoiksi ihrakasoiksi vaikka todellinen syy on vaikka kortisonilääkitys urheiluvammaan? jep jep. Siinäpähän puolustelette. Eikä se älykkyyskään katoa lihomisen myötä. Ihan sama ällykkyysosamäärä minulla nyt on kun silloin hoikkanakin. Se on hoikkien tyhmyyttä kun usein kuulee että läski olisi tyhmä. Ei voi kun nauraa.
Kyllä ne on nää hirveen ankeat itseään yli ihmisinä pitävät miehet ja naiset joilla pikkasen viiraa päässä. Ja saastuttavat lapsiensakkin mielet. Sääli.
Vai on miesten kaverit lojaaleja. Minulla on ihan tilastotietoa siitä että usein miehet valitsevat kumppaninsa(varsinkin nuoret miehet) niitten normien mukaan mitkä kaverit asettavat.
Arvostat terveennäköisiä ja liikunnallisia ihmisiä. Noh, mitäs jos tälläinen terve nainen lihoaa syystä johon ei itse voi vaikuttaa. Miksi hän muuttuu sinun silmissäsi vähemmän arvostettavaksi? Eikös se ole aika sairasta sinulta? Sama kuin arvostelisit vammaista ihmistä ja heidän ongelmiaan, eivät he voi ulkonäölleen/ongelmilleen mitään. Mene itseesi ja mieti asioita. Toisekseen lihava ihminen on usein liikunnallinen, sori nyt vaan. :)
Kukaan ei täällä todistele haluttavuuttaan sen enempää kun kukaan muukaan. Tuon esiin asian joka on arkipäiväinen ja uskon että moni sai tästäkin jutusta uutta tietoa ja jos ei saanut niin voisi hieman oppia lukemaan rivien välistä.
Itsetunto rakentuu jo lapsena, siihen ei ulkoiset seikat vaikuta mitenkään. Etkö ole katsonut dr. philiä tai lukenut psykologiaa? Itsetunto ei lähde ulkonäöstä, siksi minun ei tarvitse todistella täällä mitään. Kerroin vain millainen olen ja tiedän olevani oikeassa.
Miesten kaverit ovat lojaaleja. Ei kaverin muijaa arvostella.
Mutta mitä tekee mies kun joku kaveri vihjasee että naisen peräsin on liian leveä!? NO JÄTTÄÄ NAISEN! Pitäähän naisen olla sellainen jonka kaveritkin hyväksyy.
Mistä te tiedätte että lihava nainen öllöttää teitä kun ette ole kokeilleet?
En tosiaan ole kokeillut lihavaa naista, koska sellaiset eivät kiinnosta niin paljon, että olisin lähemmin tutustunut. Toki on sitten eri asia, kun lihoo pitkän parisuhteen aikana, ei puolisoa sen takia niin vain heivata. Silti sen puolison näkisi mieluummin hieman hoikempana. Sille ei vaan voi mitään. Olenko huono ihminen, kun ihailen ja arvostan terveen näköisiä, liikunnallisia, normaalipainoisia ihmisiä?
Miten voi sanoa, että on itsetunto kohdallaan, kun pitää täällä yrittää todistella omaa haluttavuuttaan ja kauneuttaan miehensä ja muiden silmissä? En pidä lihavista naisista pitäviä miehiä sairaina pervoina.
En pidä homojakaan pervoina. Ei kuulu minulle, eikä edes kiinnosta.
Miksi sinulla näitä naisia niin monta on? Ei lihava nainen ole välttämättä laiska. Hän vain syö enemmän kuin kuluttaa. Se taas ei ole järkevän ja tasapainoisen ihmisen toimintaa ja syö lihavan naisen henkistä uskottavuutta entisestään.
Onhan niitä läskeille kevyitä asentoja aika paljon. Kovin pullukkana en esiintyisi julkisesti.
Samaten läski voi olla laiska ja saamaton sängyssä. Mikä tekee läskistä siis paremman hoikkaan, urheilulliseen naiseen verrattuna?
Jos hoitaisi ulkonäköään, ei olisi läski.
Ei itsensä hoitamattomana, lihavana pitäminen ja ylensyöminen ole millään tavalla kaunista. Takaapäin läskiperseeseen paukuttaminen ei todellakaan ole yhtä kiihottavan näköistä eikä edes -tuntuista kuin urheilullisen, kiinteän, normaalipainoisen takapuolen hyväily ja siihen painautuminen. Ei todellakaan.
Tarkoitit kai läskiä perseessä, koska liha on lihasta, ei ihraa. Kiinteään herkkupeppuun painaminen ei kolise yhtään, on kokemusta. Itselläkin rasvaprosentti melko alhaalla.
M30