Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteishuoltajuus/oheishuoltajuus kiistat...

21.02.2008 |

huomenta! kirjottelen tähän plastaan kun ajattelin että onko vastaavia äitejä/isiä... minä erosin avioliitostani 11kk jälkeen.. sairastuin vakavaan masennukseen ja päätin lasten hyvin voinnin mukaan että väliaikasesti asuvat isällään koska isälle jäi Omakotitalo ja lapset perhepäivähoidossa...no tapaamiset toimivat kuitenkin ihan hyvin ja olin tyytyväinen ja hoidin itseäni... nyt erostani kulunut pari vuotta ja ex:älläni ollut aika isoja muutoksia tämän parin vuoden aikana...kolme naista ja nyt mennyt kihloihin sen uuden kanssa ja vasta tutustuneet eli 7kk...ostamassa uutta omakotitaloa ja no kuulostaa katkeroituneelta koska...Mulle ei jäänyt erosta käteen kun vajaa pari tonnia... ja ostin autot ja kaikki mahd. ja äidin perintö meni siinä avioliitossa...no nyt kun olen yrittänyt tapaamisia tämän 7kk aikana niin aina " on jotain muuta menoa" eX:äni on jopa soittanu lastenvalvojalle ja kyselly neuvoja... ja jopa sinne valhedellu että mulla on alkoholi ongelma... Joka ei pidä paikkaansa! hyvä kun yhden siiderin juon kerran kolmessa kuukaudessa... en ole nähnyt lapsiani kun vajaan tunnin viikossa tai enemmän ja julkisella alueella vaikka on asunnot ja kaikki... en tiedä mitä tehdä... soitin yhteisen ajan lastenvalvojalle ja sekin meni vasta 11.3 asti....minun pitää sinnekin viedä lääkärin lausunto masennuksestani... Oheishuoltajuudesta... niin ja tämä isompi lapseni ei ole biologisesti edes ex:mieheni lapsi mutta eron " mustassa" sumussa menin sopimaan oheishuoltajuudesta voiko oheishuoltajuutta muuttaa niin että isompi 4v tyttäreni muuttaisi takaisin äitinsä luo... onko kokemuksia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa neuvoa asiassa, mutta kannattaa käydä sivulla www.eroperhe.net! Siellä on myös keskustelupalsta, itse olen saanut sieltä hyviä neuvoja esim.tapaamisiin liittyen...

Vierailija
2/2 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän yhteishuoltajuus/oheishuoltajuus vahvistettu käräjäoikeudessa? jos on niin varmaan sitten kannattaisi ottaa yhteyttä oikeusaputoimistoon ja sitä kautta lähteä hakemaan purkamista..(kokemusta näistä on..)

Toki siis paras vaihtoehto olisi että yhdessä voisitte asiasta sopia mutta mitä kertomustasi luin, ei se luultavasti ole vaihtoehto.

Suomessa äidillä aina on hyvät mahdollisuudet saada lapset takaisin!

Varsinkin kun elämä nyt kunnossa!? Niin paljon nykyään tapahtuu noita lasten surmaamisia masennuksen takia että osataan arvostaa sitä että äiti hoitaa itseään..

Itsellä varmaan suht samanlainen historia kuin sinulla..

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi