Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat estävät 13-vuotiaan pääsyn transhoitoihin

Vierailija
07.10.2026 |

Joka tuon ikäisen kohdalla käytännössä tarkoittaa esim. hormoniblokkereita. Nyt vanhemmat pakottavat nuoren käymään läpi tytön murrosiän väkisin. 

Voiko tuollaisesta tehdä lastensuojeluilmoituksen? Miten voi olla ettei hoitoja ole laillistettu alaikäisille Suomessa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa vois tämän sairaan pelleilyn lopettaa.

Vierailija
2/6 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana eli täysikäisenä saa itse päättää, sitä ennen ei. Nuori on kuitenkin päästään aina muuttuvainen niin parempikin ettei tee moista nuoruuden hormonihöyryissään. Jos vielä täysikäisenä samaa mieltä niin antaa palaa jos on varaa, sitä ennen en antaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat vanhemmat, täysi-ikäisenä päättää itse (jos vielä on samaa mieltä). 

Vierailija
4/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana eli täysikäisenä saa itse päättää, sitä ennen ei. Nuori on kuitenkin päästään aina muuttuvainen niin parempikin ettei tee moista nuoruuden hormonihöyryissään. Jos vielä täysikäisenä samaa mieltä niin antaa palaa jos on varaa, sitä ennen en antaisi.

Jos tarkkoja ollaan, niin aivot kehittyy ja vasta joskus 25+ jälkeen aletaan olla niin kypsiä että tajutaan että mitä ollaan ja voidaan tehdä päätöksiä sen suhteen mitä halutaan. 

Vierailija
5/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo. 

Vierailija
6/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä provo. Mut  varmaan noin aloituksen mukaisesti ajattelevia ihmisiä on oikeastikin olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi