Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä lihavan kanssa.

Vierailija
07.10.2008 |

Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että miehet jotka seurustelevat/tapailevat naista joka on lihava olisi jotenkin sairas tai perverssi?

Itse olen reilusti ylipainoinen ja kaikki miehet ovat järjestään olleet miehiä joittenka exät ovat olleet hoikkia ja näitten miesten "ihanne"nainen onkin hoikka/normaalipainoinen. He ovat silti löytäneet minusta mahtavaa seuraa ja hyvän parisuhteen. Itse olen irtisaunoutunut näistä suhteista kumminkin aikanaan syystä jos toisesta(ronkeli). Nykyään minulla on mies jolla on naisihanteena sellainen normaalivartaloinen, pienirintainen nainen. Silti pitää minua kovin kauniina ja haluttavana. Rakastaa minua siksi koska kemiat kohtaa. Voi olla kaunis miehen silmissä vaikkei vastaakkaan sitä unelmiennaista. Harva mies sellaista saakaan. Minä olen läskeistä huolimatta aina saanut komeita, urheilullisia miehiä. Valloitan rehellisella itseluottamusella ja sädehtivällä kauneudella, EN LÄSKEILLÄ.

Silti kukaan miehistäni ei ole koskaan vaatinut minua laihduttamaan, sanoneet kaikki että se on oma asiani, mutta terveyssyistä toki haluavat kannustaa minua kun jos siihen ryhdyn.

Lihava nainen seksikumppani voi olla loistava silloin kun naisella on itseluottamuskohdallaan ja miehellä on ITSELUOTTAMUSTA rakastaa naista joka ei vastaa yhteiskunnan määrittelemää ihannanaista. ;)

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muodot ja ylipaino haittaa mutta sitten kun sitä on liikaa on se liikaa. Muistan seksikerran erään ison tyttösen kanssa jolla oli pillun ympärilläkin niin paljon ylimääräistä että suuseksiä antaessa oli vaikeuksia pitää klitoris hallinnassa ja aktissa löytää poimujen seasta oikea kolo ....

Vierailija
82/87 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdit naiset ovat kiihottavia,, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... sekin on kovin yksilöllistä, että miten ne kilot kuhunkin kasaantuu. Itsellä reilusti ylipainoinen kaveri ja hällä kilot tuntuneet erityisesti keskittyneen keskivartaloon: näyttää siltä kuin siellä olisi tynnyri poikittain ja sitten reisiin ja pohkeisiin, ovat varsin muhkeat (tai sitten pohkeet ja nilkat ovat vain turvonneet, en ole lääkäri, enkä niitä ole kopeiloinut, joten en tiedä kumpaa). ylävartalonsa on noin 3 numeroa alavartaloa pienempi.

Hän menee ihan helposti kuitenkin kyykkyyn vaikka onkin oikeasti tosi iso.

Itse olen paljon häntä pienempi, mutta kyykkyyn en pääse. Omalla kohdallani se ei johdu läskeistä, vaan polvivammasta.  Varmasti miehet saavat tuolta tutultani parempaa menoa sängyssä, kun hän pääsee ratsastamaan (seksielämästään en tiedä, mutta jos kyykkyyn pääsee, niin ratsastuskin onnistuu) ja aikalaila ärsyttää itseä se, etten pääse ratsastamaan, tuntuu joskus ihan vammaiselta selittää miehelle, että sori, mutta en voi tulla sun päälle, kun lääkäri on kieltänyt kaiken sellaisen missä polvi voi vaurioitua.

En usko, että miehet yleisesti puhuen lähestyvät lihavia vain siksi, että heillä on joku fetissi nimenomaan lihavuuteen. Eiköhän ne suhteet solmita kuitenkin rakkaudesta. Seksisuhteissa ehkä sitten toisin. Itselle ainakin olisi aikamoinen turn-off, jos joku mies olisi suhteessa kanssani vaikka vain siksi, että tykkää tukastani tai rinnoistani ja viis veisaisi sitten muusta minusta. Että ihan sama mitä oot, kunhan saan noita sun tissejä ...

Vierailija
84/87 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle pehmeät naiset ovat aina kelvanneet.   Tärkeintä on aina ollut naisen korvien väli. On niitä naisia vaikka on kauneutta en kyllä niihin koskisi kun luonne on huono. On myös naisia jotka ovat pehmeitä ja luonne on aivan kyseen alainen. Mutta välillä on kyllä mukava telmiä pehmenän naisen kanssa. Varata siihen koko viikonloppu ja nauttia kunnolla ja tuottaa nautintoa naiselle. 

Vierailija
85/87 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle pehmeät naiset ovat aina kelvanneet.   Tärkeintä on aina ollut naisen korvien väli. On niitä naisia vaikka on kauneutta en kyllä niihin koskisi kun luonne on huono. On myös naisia jotka ovat pehmeitä ja luonne on aivan kyseen alainen. Mutta välillä on kyllä mukava telmiä pehmenän naisen kanssa. Varata siihen koko viikonloppu ja nauttia kunnolla ja tuottaa nautintoa naiselle. 

Entä jos on pehmeä korvien välistä?

Vierailija
86/87 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot naiset kiihottaa.

Vierailija
87/87 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu tapahtumaan ikinä.