Treffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Kommentit (39)
Kaataisin "vahingossa" kuuman teen päälleni ja karkaisin.
Jos niiden alla olisi ollut miss Maailman kroppa ja naama niin et olisi valittanut yhtään.
Vau, ap kierrättää edelleen mun keksimää kuvausta DI:n pukeutumisesta. Olen otettu. Tuo on meinaan suora kopio omasta tekstistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vau, ap kierrättää edelleen mun keksimää kuvausta DI:n pukeutumisesta. Olen otettu. Tuo on meinaan suora kopio omasta tekstistäni.
Valehtelet
Pinnat tsirbulalle kun tuli omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Pinnat tsirbulalle kun tuli omana itsenään.
Bam Bam
Pullonpohjalaseja nähty 1980-luvulla
Tuskin treffit oli sellaisessa tilaisuudessa, että olisi pitänyt olla iltapuku päällä ja korkkarit
Vierailija kirjoitti:
Kaataisin "vahingossa" kuuman teen päälleni ja karkaisin.
Jos daamin pukeutuminen olisi ainut syy, paras olisikin kun häipyisit
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla oli, ap?
Kolids-puku.
-ap
Ei mitään väliä, kunhan ei ole lihava.
No mitä sillä treffikumppanilla piti olla päällä ja oliko samanlaiset vaatteet kuin profiilikuvassa?
Minusta kuulostaa vain hyvältä, jos tullaan treffeille rennosti oma itsenään ja vähän kulahtaneet farkut ja t-paita kuulostaa ihan kivalta nätin tyttösen päällä?
Ehkä ne pullonpohjalasit olisin vaihtanut piilareihin.
Taasko. Onks sulla näin spesifi maku, että joka päivä käyt samannäköisen naisen kanssa deiteillä?
Vierailija kirjoitti:
Ap-miehellä meni TUNTEISIIN 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla oli, ap?
Kolids-puku.
-ap
Ja aurinkolasit.😎
-ap
Mene miehen kanssa treffeille?