Seksiä lihavan kanssa.
Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että miehet jotka seurustelevat/tapailevat naista joka on lihava olisi jotenkin sairas tai perverssi?
Itse olen reilusti ylipainoinen ja kaikki miehet ovat järjestään olleet miehiä joittenka exät ovat olleet hoikkia ja näitten miesten "ihanne"nainen onkin hoikka/normaalipainoinen. He ovat silti löytäneet minusta mahtavaa seuraa ja hyvän parisuhteen. Itse olen irtisaunoutunut näistä suhteista kumminkin aikanaan syystä jos toisesta(ronkeli). Nykyään minulla on mies jolla on naisihanteena sellainen normaalivartaloinen, pienirintainen nainen. Silti pitää minua kovin kauniina ja haluttavana. Rakastaa minua siksi koska kemiat kohtaa. Voi olla kaunis miehen silmissä vaikkei vastaakkaan sitä unelmiennaista. Harva mies sellaista saakaan. Minä olen läskeistä huolimatta aina saanut komeita, urheilullisia miehiä. Valloitan rehellisella itseluottamusella ja sädehtivällä kauneudella, EN LÄSKEILLÄ.
Silti kukaan miehistäni ei ole koskaan vaatinut minua laihduttamaan, sanoneet kaikki että se on oma asiani, mutta terveyssyistä toki haluavat kannustaa minua kun jos siihen ryhdyn.
Lihava nainen seksikumppani voi olla loistava silloin kun naisella on itseluottamuskohdallaan ja miehellä on ITSELUOTTAMUSTA rakastaa naista joka ei vastaa yhteiskunnan määrittelemää ihannanaista. ;)
Kommentit (87)
Luulin että
lihavat on leppoisia
jep jep.
enpä minäkään valinnut sairastuvani tähän kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kyllä minä mieluummin olisin vaikka valinnut tällä palstallakin tiuhaan esiintyvän empatiakyvyttömyyden, tunnevammaisuuden tai muuten vain nestepäisyyden. mutta ei, kun en saanut sitä valita itse, niin tämä sairauden ja sen seurauksien kanssa on nyt taisteltava.
Olisi kai ollut niin paljon helpompaa ja hyväksyttävämpää elää tässä yhteiskunnassa yhä himoittavan ja esteettisyyden normit täyttävän vartalon kanssa vaikka päässä linkoisi ämpärillinen kusta ja paskaa.
Kovin tuntuu vaan olevan eritasoista erilaisten sairauksien ymmärtäminen. Toki saa ihannoida ja arvostaa terveen näköisiä, lkiikunnallisia ja normaalipainoisia ihmisiä, tämähän se on yleisin ajatusmalli, toki itsekin toivon taas saavani sairauteni nujerretuksi ja löytäväni ihannekroppani, aina sen saavuttaminen ei vain ole täysin itsestä kiinni.
Kurja lottovoitto vain sitten niile jotka sattuvat valitsemattaan sairastumaan esim. syöpään, hormonihäiriöihin tai vaikka pälvikaljuun tai psoriin. Ihmisarvo on auttamatta menetetty etkä ansaitse enää arjalaisten alfaurosten silmissä arvostusta. ÄO:kin laskee suoraan verrannollisesti painon nousun kanssa.
Kyllä olisi itsetunnolle musertavaa jos mieheni olisikin niin itsekäs että jättäisi minut sairastumiseni takia ja etsisi tilalle hoikemman, tai että toitottaisi kokoajan että laihduta laihduta helvetti soikoon, tajuamatta että tottakai itsekin haluan sitä jo pelkästään terveyssyistä, mutta kun en vain pysty siihen pelkällä tahdonvoimalla ja pyhällä hengellä ellei lääkitys ei ole kunnossa.
t: 18/25
Toki on sitten eri asia, kun lihoo pitkän parisuhteen aikana, ei puolisoa sen takia niin vain heivata. Silti sen puolison näkisi mieluummin hieman hoikempana. Sille ei vaan voi mitään. Olenko huono ihminen, kun ihailen ja arvostan terveen näköisiä, liikunnallisia, normaalipainoisia ihmisiä?
Kyseenalaistaa voi, onko järkevää toimintaa syödä enemmän kuin kuluttaa. Älykäskään ihminen ei aina toimi järkevästi.
Tässä menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Jokainen ymmärtää, että sairastunut ihminen ei ole valinnut lihavuutta. Tämä "sairastumisen takia lihava" on noussut argumentiksi useammin kuin kerran tai kaksi. Ihan turhaan.
ÄO:kin laskee suoraan verrannollisesti painon nousun kanssa.
Kyllä olisi itsetunnolle musertavaa jos mieheni olisikin niin itsekäs että jättäisi minut sairastumiseni takia ja etsisi tilalle hoikemman, tai että toitottaisi kokoajan että laihduta laihduta helvetti soikoon, tajuamatta että tottakai itsekin haluan sitä jo pelkästään terveyssyistä, mutta kun en vain pysty siihen pelkällä tahdonvoimalla ja pyhällä hengellä ellei lääkitys ei ole kunnossa.
t: 18/25
olla niinkin että sairauden takia lihonneita on ihan aikuisten oikeasti kuitenkin olemassa enemmänkin kuin se 1 tai 2.
Vai pystytkö sinä päältä katsomalla kertomaan onko ihmisen lihavuuden taustalla pullamössön puputus vai sairaus?
Ja aina ei kaikki edes tiedä sairastavansa jotain joka aiheuttaa painonnousua, enenkuin ollaan jo todella huonossa jamassa.
En minäkään kuitenkaan esittelisi itseäni että : "Moi, mun nimi on xxx, olen muuten ylipainoinen sen ja sen sairauden vuoksi. kiva tutustua"
tai että "Moi, mun nimi on Jorma ja mulla on muuten klamydia"
eipä näy sekään ulospäin, ja tuskin Jormakaan valitsi sitä saada itselleen...
että siinähän sitten kammoksutte jonkun ylipainoa tietämättä että taustalla on ihan oikeasti silloin tällöin sairaus.
Tämä "sairastumisen takia lihava" on noussut argumentiksi useammin kuin kerran tai kaksi. Ihan turhaan.
joku tietämätön mutu-tilastotieteilijä nyt ei todellakaan osaa pitää sitä suurta suutaan kiinni silloin kuin pitäisi :-D
jatkaa inttämistä sellaisten kanssa joilla se ÄO on selvästikin korkeampi (sekä BMI:n varmaankin) , ja jää nyt auttamatta jalkoihin 6-0 kun jaksaa vaan jankata tuosta kaikkien lihavien ihmisten järenvastaisesta syömisestä.
mutu-tilastotieteilijä "jyrän" alle. Faktahan on se, että paksut ihmiset syövät tosi vähän ja terveellisesti. Harrastavat liikuntaa keskivertoa huomattavasti enemmän. Pitävät itsestään hyvää huolta ja ovat älykkäämpiä kuin laiheliinit...
Kyllä ainakin tämän palstan tekstien mukaan lihavilla on huomattavasti korkeampi äo kun hoikilla. Lukekaan ihan itse. :)
yhtälailla täyttä faktaahan on myös se tunnettu tosiasia että isomunaiset miehet syövät tosi vähän ja terveellisesti.
He harrastavat seksiäkin keskivertoa huomattavasti enemmän.
He tuottavat myös paljon enemmän orgasmeja naiselle ja ovat älykkäämpiä ja paljon haluttavampia kuin pienimunaiset.
Siis yök, kuka viitsii alentua seksiin pienimunaisen kanssa, hankkikoon isomman jos haluaa seksiä saada ollenkaan.
Itseasiassa kaikilta joilla on alle 20cm ja kapea munat, tulisi ihan lailla kieltää sekisn harrastaminen!
onko muka jotain eettisesti arveluttavaa haluta vain isomunaista miestä???
katsos vaan kun tilastotieteillä voi halutessaan tosiaan todistaa mitä vaan kovaksi faktaksi, kätevää eikö totta?
Faktahan on se, että paksut ihmiset syövät tosi vähän ja terveellisesti. Harrastavat liikuntaa keskivertoa huomattavasti enemmän. Pitävät itsestään hyvää huolta ja ovat älykkäämpiä kuin laiheliinit...
Jokainen bmi yli 25 mies voisi kieltää lailla. Hyi helvetti mitä ihramunia.
Se sairaudesta johtuva lihavuus ei tee ihmisestä yhtään haluttavampaa tai vähemmän haluttavaa kuin liiasta syömisestä johtuva lihavuus Jos henkinen yhteys parisuhteessa on, niin silloin siihen ei vaikuta olennaisesti huomattavakaan ylipaino. Kuitenkin se vaikuttaa jonkin verran, joten ei voida sanoa, että lihavat ovat täysin samalla viivalla normaalipainoisten kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, mitä lihavuuden taustalla on. Säälipisteitä ei voi antaa siinä vaiheessa, kun ihmiseen tekee ensisilmäyksen. Lihavan kohdalla se ei johda kiinnostukseen. Enkä harrasta edes säälimulkun antamista.
olla niinkin että sairauden takia lihonneita on ihan aikuisten oikeasti kuitenkin olemassa enemmänkin kuin se 1 tai 2.
Vai pystytkö sinä päältä katsomalla kertomaan onko ihmisen lihavuuden taustalla pullamössön puputus vai sairaus?
ketjussa kukaan on niin koittanutkaan väittää, ei ainakaan mun silmään osu.
Se vaan on eri asia miten siihen suhtautuu ja miten sen mielipiteensä tuo julki. Joskus vaan on fiksun ihmisen merkki pitää suuremat mölyt mahassa.
J atarkoitan tässä nyt nimenomaan sellaisia fyysisiä ominaisuuksia joille ihminen ei juurikaan voi mitään itse.
Ei meinaan anna kovin järejenjättiläisen kuvaa ihmisestä, jos huutelee kovaan ääneen että "En sitten muuten harrastaisi seksiä mistään hinnasta kuuron, mustaihoisen, yli 30-kymppisen, pienimunaisen, sairauden takia ylipainoisen, alle 170-senttisen, halvaantuneen, sokeritautisen, allergisen enkä keliaakikon kanssa!!!"
toisaalta, harva noista tuskin kaipaakaan sitä sun säälimulkkua, joten ole huoleti ;-)
Se sairaudesta johtuva lihavuus ei tee ihmisestä yhtään haluttavampaa tai vähemmän haluttavaa kuin liiasta syömisestä johtuva lihavuus Jos henkinen yhteys parisuhteessa on, niin silloin siihen ei vaikuta olennaisesti huomattavakaan ylipaino. Kuitenkin se vaikuttaa jonkin verran, joten ei voida sanoa, että lihavat ovat täysin samalla viivalla normaalipainoisten kanssa.
Sillä ei ole merkitystä, mitä lihavuuden taustalla on. Säälipisteitä ei voi antaa siinä vaiheessa, kun ihmiseen tekee ensisilmäyksen. Lihavan kohdalla se ei johda kiinnostukseen. Enkä harrasta edes säälimulkun antamista.
Meidän miesten ei tarvitsisi tyytyä normaalipainoisiin naisiin, joita on nykyään yhä enemmän ja enemmän.
Meillä on terve suhde. En koe että olisin yhtään viehättävämpi hoikkana, enkä usko että kukaan muukaan kokisi niin.
Toota on että lihavat ovat leppoisia ja mukavia, siitä varmaan johtuukin että;
Olen pannut kaksi kertaa oikein tuhtia naista, nimittäin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kyllä vitutti kun siinä ei auttanut takaa, sivusta tai pohjoisesta. Häpykumpu oli kuin 5kg jauhelihaa paketissa. Mä sain hien ja nainen kyyneleet. Munan koosta ei ole tai siis oli tässä tapauksessa kun olisi pitänyt olla 50cm vartta ennen herkkumutteria.
Kyllä se on sellaista friikkihommaa, ei sovi mulle. Ehkä siksi synnyin lokakuussa ja sain horoskoopikseni merkin : Vaaka.
Laihikselle, niin homma toimii....
-Ystävä-
Meillä seksielämä heräsi kuolleista kun pudotin painoa 5kg ja BMI on nyt alle 25
Ei enää miestä väsytä pitkät työpäivät samaan malliin,
Väitti kyllä ennenkin että olen hyvä juuri sellaisena kuin olen,mutta näytti totuus olevan toista. Vielä on tavoitteena pudottaa toinen mokoma, saapa nähdä mikä vaikutus sillä on.
Sain eilen lihavaa naista ja vaikka ei mitään lihavia vastaan ole niin kyllä se vaan on normaalipainoisen kanssa mukavampaa. Lihavaa voi kyllä työnnellä takaapäin mutta kaikki muu onkin sitten haastavaa. Esim. nuoleminen on hankalaa kun pitää samalla pitää käsillä läskejä pois tieltä jne..
Vierailija kirjoitti:
Sain eilen lihavaa naista ja vaikka ei mitään lihavia vastaan ole niin kyllä se vaan on normaalipainoisen kanssa mukavampaa. Lihavaa voi kyllä työnnellä takaapäin mutta kaikki muu onkin sitten haastavaa. Esim. nuoleminen on hankalaa kun pitää samalla pitää käsillä läskejä pois tieltä jne..
Miten iso hän sitten oli? Kokemusta on reilusti yli sadan kilon keijukaisista, mutta kuvailemiasi ongelmia ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso hän sitten oli? Kokemusta on reilusti yli sadan kilon keijukaisista, mutta kuvailemiasi ongelmia ei ole ollut.
Yli 100 kg veiikkaisin. Ei se nuoleminenkaan tietystikään mahdotonta ole mutta vaikeampaa ja epämukavampaa kuin normaalipainoisen kanssa
Olen itse lihava mies (bmi 35) - panen vain hoikkia naisia, maksusta 2 krt/kk. Hoikka nainen on kätevä käsitellä.
Olen kasvoiltani ihan nätti nainen, jolla on miesten mielestä ilmeisen hurmaava luonne, kun sitä olen niiiin kovin kuullut kehuttavan.
Olin vuosia todella ylipainoinen, BMI 36-38 tietämillä ja joo, kyllä miehet ihastuivat minuun -sitten kun oppivat tuntemaan minut paremmin. Mutta kyllä ravintoloissa sai istua ihan rauhassa, ei ollu ketään tanssittamassa tai juttelemassa (paitsi ne tutut :)
Sitten laihdutin aika nopeassa ajassa ja olen nyt ollut pari vuotta normaalipainoinen suunnilleen, BMI 24-25,5. Ja jo riittää vientiä, meni minne meni. MUTTA, monesti se on hyvin pintapuolista. Ikäänkuin ei edes kiinnostais jutella tai keskustella, pääasia että saa puristella ja vongata mukaansa.
Paljon mielummin ottaisin sen yksin olon tai keskustelut jonkun kivan miehen kanssa.
Toisaalta, en halua enää ikinä lihoa entisenlaiseksi (mulla oli itsetunto nollissa ja oikeasti huono olla kropassani, toisin kuin nyt).
Ja mitä tulee seksiin. OIKEASTI, jos BMI on 50 luokkaa, ei TODELLAKAAN voi harrastaa kovin monipuolisesti seksiä. Kyllä sen kokoisella jo mahaläski roikkuu värkin päällä ja esim. ratsastaminen tuskin onnistuu ilman, että mies tukahtuu. Tai miten on seisaltaan sylikkäin? Ihan todellako miehesi kannattelee sinua? Meillä se ei ainakaan onnistunut, vaikka BMI:ni oli sentääs 15 vähemmän kuin ap:llä....