vanhempi nainen
Olen 3-kymppinen mies ja olen tavannut 5-kymppisen naisen. Molemmat olemme lapsettomia eikä kumpikaan ole ollut naimisissa. Hän on aivan ihana ihminen, mutta hän ei osaa rakastella yhtään. Hän makaa sängyllä jalat levällään ja siinä kaikki. Olen yrittänyt vaikka millä tavalla jutella, mutta ei käy suuseksi eikä takaapäin eikä ratsastus. Haluaisin olla hänen kanssaan loppuikäni, mutta kyllä seksikin pitäisi sujua paremmin. Mikä neuvoksi??
Kommentit (17)
opiskelkaa niistä... Tai sit sanot muijalle byebye ja vaihdat sellaiseen joka osaa
kun löytyy lahnoja 2-kymppisiäkin, joista voi vielä kasvaa melkoisia seksipetoja?
jolla pyritään mollaamaan vanhempia naisia, kuule on niissä nuorissakin lahnoja ihan niinkuin on sellaisia hätäisesti kertatyönnöllä laukeavia nuoriamiehiä, että revi siitä
No ei oo provo. Eikä oo tarkoitus vanhempia naisia mollata. Olen ollut muutaman yli 5-kymppisen kanssa ja voin sanoa, että kyyti voi olla kovaa. Ei ole iästä kiinni jos tykkää seksistä.
syötte vaikka hyvin, hiukan viiniä kyytipojaksi. Hiljaa hyvä tulee, älä luovuta, ehkä häntä kainostuttaa tai jotain sellaista, ja jospa hänellä on ollut niin kehnoja rakastajia, että hän ei ole oppinut mitään. Yritä sinä nyt saada hänestä se kukkanen esille ja nautitte lopulta kumpikin ! Kerro hänelle kuinka hyvältä tuntuu esim. takaapäin sekä näytä hänelle että haluat todella antaa suuseksiä hänelle, yritä saada hänet tuntemaan itsensä halutuksi ! Että olet kiihottunut juuri HÄNEN vuokseen !!
Muista olla kärsivällinen ja pitkämielinen, hätäilemällähän ei tule kuin....no, tiedäthän sinä.
Onnea yritykseen !
" Kerro hänelle kuinka hyvältä tuntuu takaa päin..." No ei kai hän voi tietää miltä naisesta tuntuu, mies on tietty hulluna kun pääsee takaa antamaan...
viiskymppinen osaa jo irstailla big time, eikä mieti riippuvia rintojaan. Meisseliä reikään vaan!
Niinpä
Ei sen mies ole siltä vaatinut muuta kuin seksiä lähetyssaarnaaja asennossa.
Itsekin olen tavannut pari yli 50v naista
ja kumpikaan ei ollut ottanut koskaan suihin
Mutta kumpikin sitten otti ja nieli kaiken
Ja mikä ihmeellistä niin toiselle nuolin sen ENSIMMÄISEN orgasmin.
Ei ollut koskaan saanut, koska eivät olleet harrastanut mitään esileikkejä. Miesa oli vaan työntynyt sisään ja . . . .
M35
Vierailija:
hätäilemällähän ei tule kuin....no, tiedäthän sinä.
Vierailija:
" Kerro hänelle kuinka hyvältä tuntuu takaa päin..." No ei kai hän voi tietää miltä naisesta tuntuu, mies on tietty hulluna kun pääsee takaa antamaan...
Oletin kyllä tässä että mies on saanut kommenttia ja kokemusta MUISTA naisista elämänsä varrella, ja on saanut huomata että suurin osa naisista nauttii takaapäin asennosta !
Mutta ainahan teitä saivartelijoita löytyy...h
Vierailija:
Vierailija:
Näyte siitä mitä hätäilemällä tulee.
" Joopa joo, 5-kymppiselle? Tuskin..."
Mistä kohtaa tuntuu hyvälle kun pitää olla tollanen pilkunnussija ?
Vierailija:
Ei vanha koira uusia temppuja opi!....
Joten suosittelen että kiität ja pokkaat jonka jälkeen herrasmiehenä toivotat hyvää loppuelämää ja lupaat hymyillä kun tapaatte.
Seksuaalisuus on ihmisen sisällä opittuna vuosien varrella, osa personaa...
Ja jos sitä ei ole,... sitä ei tule.........
Aina ei vaan osu ja uppoa.... Eli maalia vaihda.....
olis yks nelikakkonen, joka kyllä tekis muutakin kuin lahnailis :)
Oikeasti, tuon ikäisenä pitäisi jo osata temput. Sano sille että pyllistä, mummo!
Mites kädenvääntö muuten sujuu vanhemman kanssa?