Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi, olen 8kk raskaana

Vierailija
22.07.2009 |

Vielä muutama pvä sitten kaikki oli kuin unelmaa. Eilen illalla tuli riitaa ja sama meno jatkui aamulla. Yllättäen mieheni löi minua niin, että toinen puoli naamastani on nyt turvoksissa ja todella kipeä, vertan syljin 2h suustani ja olin juuri 6h sairaalassa paikkailtavana (sisäpuoli suusta aukesi 10cm matkalta).

Nyt tulin kotiin ja mies on kuin ei mitään olisi tapahtunut? Ei pyytänyt anteeksi, kysynyt vointiani..ei mitään, on vain hyväntuulinen?

Olen ollut koko raskauden onnellinen,hyväntuulinen ja helppo, leppoisampi kuin normaalisti, olen edelleen pieni ja huolehdin ulkonäöstäni, seksielämä on sujunut ja kaikki ollut ok, mutta nyt tämä! Olen todella mieli maassa ja mikään ei tunnu hyvältä. Olivat sairaalassa aivan kauhuissaan ja minua painostettiin rikosilmoituksen tekoon, kuitenkaan en sitä voi/halua tehdä.

Meillä on kaikki hyvin ja isoon, uuteen omaan taloon pitäisi muuttaa vkon kuluttua, sekään ei tunnu miltään.

Nyt pelottaaa jatkuuko lyöminen, lyökö mies vauvaakin?

Meille tuli riita siitä, että hänen ex-avovaimonsa soittelee alituiseen ja laittelee viestejä, mies ei ole kertonut minusta ja vauvasta hänelle mitään, kuulemma ettei loukkaisi naista, koska hän olisi halunnut vauvan, mieheni ei, vaikka nyt tätä vauvaa odottaakin innolla.. katsoin hänen puhelimestaan, kun nainen oli taas joku ilta soittanut koko ajan ja hän ei voinut vastata, koska olimme yhdessä kotona, hän oli laittanut viestiä, että olen golfaamassa, soitellaan huomenna?

Kysyin ensin tästä, hän sanoi, että ei ole kuukausiin kuullut koko naisesta, eikä kiinnosta. Kun kerroin katsoneeni asian ja hän sai raivarin ja löi. On ihan sekava olo.. :/

Suhteemme alkoi, ennen kuin he olivat eronneet - en aluksi tiennyt tätä.

Ai niin ja ikäeroa meillä on miltei 20vuotta, itse olen hieman alle 30v, meillä ei käytetä alkoholia, olen hyvässä ammatissa ja mieheni korkeassa asemassa, mitään ongelmia ei siis ole muuten.

Mitä tehdä..lähteäkö vai jäädä, en tiedä mitä edes ajatella on niin loukattu, kamala olo?

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka lyö kerran lyö toisen kerran!

Ei siihen katso se onko lapsi paikalla vai ei..

En välttämättä usko että lapselle tekisi jotain mutta voi lapsen läsnäollessa koskeakin sinuun.

Tasan tarkkaan älä mieti nyt mitään sääli juttuja vaan lähdet pois tuollaisesta suhteesta.

Nimimerkillä kokemusta muutaman kertaa niin voin sanoa ettei tuo jää tuohon

Vierailija
162/168 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten KUKAAN voi ottaa sitä riskiä, että seuraavaksi mies pahoinpitelee lasta!??

voin jotenkin ymmärtää sen, että nainen jää väkivaltaisen miehen luokse, mutta että jää LAPSEN kanssa... en voi ymmärtää. jos ette välitä itsestänne, niin välittäkää edes niistä viattomista lapsista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vielä hengissä.

Vierailija
164/168 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin yleistä että perheväkivalta alkaa vasta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, eli jos ei ala silloin niin siltä ongelmalta voi säästyä. Naisten kannalta harmillista, sillä monet ei viitsi lapsen takia lähteä.

Sinä voit nyt varautua, lyö taatusti toisenkin kerran jos ja kun jäät

Vierailija
165/168 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
166/168 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kun olet vielä hengissä, seuraavalla kerralla mies potkii sinulta keuhkot kasaan. Teillä ei ole "kaikki hyvin" niinkuin luulet, se on vain harhaa. Miehesi on henkisesti sairas, ja nyt tiedät sen. Mikään riita ei oikeuta toisen pahoinpitelyä, kukaan normaali ihminen ei lyö toista päähän riitelyn päätteeksi. Suhteenne on ohitse.

Jotain outoa hänessä on ja pahasti.  Eihän kukaan voi tuyollaisen jälkeen olla kuin ei mitään olisi tapahtunut ja mainitset vielä että hyväntuulinen oli.

Ilmeisesti jotakin on pahasti vialla.  Jos hän on jo viiskymppinen, onko hänellä muita lapsia? Oletko naimisissa hänen kanssaan?  Kuinka kauan ole tuntenut hänet, kun exäkin siellä vielä soittelee.  Pitäisikäö sinun nyt puhua jollekin.  Onko sinulla äitiä tai muita  esim. sisaruksia  tai  ystäviä joille puhuisit.  Joka tapauksessa tulet aina pelkäämään häntä ja et uskalla jättää lasta kahden hänen kansaan yms.  Entä kun lapsi ottaa häntä päähän, esim. riehuu????

Vierailija
167/168 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet nyt heti turvakotiin etkä enää palaa tuon miehen luo takaisin. Ja todellakin teet rikosilmoituksen. Tuo mies on hullu ja lisäksi hänellä on vieläkin suhde exänsä kanssa. Terve elämä ilman hakkaavaa miestä on mahtavaa. Siinä talot yms on kaukana tärkeysjärjestyksessä. Ikävää että teit hänelle lapsen.

Vierailija
168/168 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala olo sinulla varmasti.

Miehesi on tehnyt kauheita. Älä ala itse vähättelemään tapahtunutta tai syyttämään itseäsi.

Sanoit, että suhteenne on ollut unelmaa tähän asti. Onko miehesi osannut aikaisemmin katua ja pyytää anteeksi, jos on sinua esim. loukannut jotenkin, vai onko se anteeksipyytäjä yleensä ollut sinä? Todella kummallista käytöstä mieheltäsi myös tuo ex-nais juttu. Miksi ei voi sanoa hänelle sinusta ja raskaudesta. Tuntuu, ettei todellakaan ole päässyt edellisestä suhteesta terveellä tavalla ylitse. Ja miksi hän valehtelee sinulle, ettei ole yhteydessä, vaikka onkin. Tämä asia teidän kyllä täytyy selvittää perinpohjin, jotta luottamus palautuisi.

Kamalinta tietenkin on tuo väkivalta ja uskomatonta, jos hän ei kadu syvästi ja pyydä anteeksi. Vähintäänkin vaatisin keskustelua yhdessä ammattiauttajan kanssa, jos aikoisin jäädä suhteeseen. Älä missään tapauksessa jätä asiaa tähän.

Pel

Tosiaan ei pidä vähätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi