Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te mammat roikotatte rumia harsoja vaunujen suojana kun on olemassa

Vierailija
16.04.2011 |

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.

Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.

Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mammalomallani olen nyt alkanut ommella vastaavia suojia itse. Tahtoisin tehdä näitä myytäväksikin, nyt olen muutamia laittanut huuto.nettiin..mutta olisiko kiinnostuneita jotka haluaisivat ostaa käsityönä valmistettuja suojia vaunuihin :)

Vierailija
2/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan ole käytetty pyykkitelineenä. miks pitäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mammalomallani olen nyt alkanut ommella vastaavia suojia itse. Tahtoisin tehdä näitä myytäväksikin, nyt olen muutamia laittanut huuto.nettiin..mutta olisiko kiinnostuneita jotka haluaisivat ostaa käsityönä valmistettuja suojia vaunuihin :)

Millä nimellä ne löytyy huutonetistä?

Vierailija
4/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi verho näyttää ihan yhtä typerältä kuin harsoviritelmäkin.

Vierailija
5/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vanhat ja käytetyt, joten ruma harso kelpasi aikoinaan ihan hyvin.

Vierailija
6/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain varmaan kiinnostaakin, mutta mun puolesta kukin saa pitää siinä näköesteenä mitä tykkää,

Siis meillä ainakin sitä harsoa on käytetty vain näkösuojana sitten kun lapsi on jo isompi kuin ihan vastasyntynyt. Että saa paremmin unen. Puolivuotiaskin jo tykkäis välillä päiväuniaikaan höpöptellä ja luurata vaunuista, ja kun laittoi harson puoliksi eteen niin nukahti saman tien.

Mutta oikeasti MITÄ VÄLIÄ?!

Vierailija
7/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutko sinä myymään tai tuomaan maahan noita mainostamiasi tyylikkäitä verhoja?

Vaikuttaa vain mainostamiselta tämä juttu. Välillä itse kyselee että mistä tuota mahtavaa tuotetta saa, hinnat ja kaikki on tuotu esille.

Vierailija
8/75 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotkut ylikierroksilla käyvät lapset kaipaavat nukahtaakseen jonkun pienen näköesteen sulkemaan liiat virikkeet pois näkökentästä. Ei siis tarvi viisastella, jos omat lapset ovat tyyliä 'nukkuu missä vaan milloin vaan', eikä tarvi rättejä käyttää.

Vierailija
9/75 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä aivan ihana tuulisuoja vaunuihin.

http://johannajajennycompany.blogspot.com/search/label/tyt%C3%B6t

Vierailija
10/75 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on aina pidetty harsoja ja rättejä vaunujen päällä miksi ei nytkin? se tuo sen tunnelman ja ovat tosiaan ilmaisia tai maksavat sen muutaman euron.. ja ovat vielä supi suomalaisia. en maksaisi lasten vaateistakaan tuollaista hintaa niin miksi jostain rätistä.

Vierailija
11/75 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpä monelle olevan pääasia se, että miltä joku rätti näyttää. Onko sen rätin tehtävä olla väline, jolla vanhemmat pönkittävät egoaan? "Meilläpä on tyylikkäämpi ja kalliimpi kun teillä!" Mulle tärkeintä on se, että vauvani voi hyvin ja hänellä on hyvä olla, ulkonäkö asiat hiiteen..

Vierailija
12/75 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa vaunuverhon jo parilla kympillä, ei kamalasti rasita kukkaroa ja toi dooky on ihan asiansa ajava. Itse tilasin täältä ja on joka päiväisessä käytössä: http://www.rokkibeibi.com/36-vaunuverhot

Vierailija
13/75 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin talviaikaan fleece peittoa tuon harson sijasta. Talvi oli kylmä ja tyttövauvani korvaongelmainen, mut ulkona oli pakko liikkua isoveljen menojen takia. Vähän väliä joku mummo tunsi tarvetta selvittää pääseekö lapsi hengittämään näissä raskaasti vuoratuissa rattaissa. Ja kesäaikaan samat mummot huolestuivat kantoliinassa nukkuvasta vauvasta - että pystyykö hänkin muka jotenkin hengittämään siellä. 

Vierailija
14/75 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 20:58"]

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.
Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.
Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

[/quote]

Ihan vaan sun kiusaksi! Itseä ei moinen asia häiritse, joten valitsen sen rumimman harsorätin vaunuihin, jotta kaltaisesi nipot sais kärsiä! Muah! :D

Vierailija
15/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsen vaunuissa tuo kyseinen verho.

Muistan, kun ostin sen, niin en oikein ollut varma, oliko hyvä ostos, vaikutti vähän "sellaselle, jolla on jo kaikkea", mutta nyt kun verho on ollut kaksi vuotta päivittäisessä käytössä, se on osoittautunut erittäin hyväksi ostokseksi.

Vauva-aikaan vaunuihin sai varjoa, suojaa ja valoa rajattua. Kankaassa on myös aurinkosuojakäsittely; vauvan sai auringolta suojaan.

Vaunuissa verkolla suojattu ilma-aukko ja tuon verhon kanssa ilma kiertää ihan hyvin, koska verhon reunoista jää aukot. 

Nyttemmin lapsi haluaa ulkona kulkiessamme katsella ympärilleen, mutta päiväuniaikaan verho on todella kätevä. Laitan hyttysverkon (integroitu) ensin ja sitten verhon; vaunuissa on mukava nukkua liialta valolta suojassa.

Suojaahan tuo tuulelta ja tihkultakin. Sadesuojan kanssa käytän myös.

Mielestäni peittoaa harsot siinä, ettei tarvitse viritellä harsoja ja aina muistaa erikseen ottaa mukaan harsoja ja pyykkipoikia; joskushan lapsi nukahtaa kuitenkin vaunuihin.

Mua ei kuitenkaan haittaa, vaikka muut käyttäisivät harsoja.

Vierailija
16/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:07"]

ja aivan loistava on ollut. Mutta tosiaan tänään näin varmaan 20 mammaa vaunuineen missä oli harso.
Ei 35e nyt niin iso summa ole.
ap

[/quote]

Itse olen ostanut vastaavan 20 eurolla, enempä en tosiaan olisi maksanut. Enkä ole kovin vakuuttunut että oliko ihan tarpeellinen ostos. 

Vierailija
17/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sun kiusaksi käytän sitä harsoa siinä suojana! En mä tiennyt, että se on sulta pois, että me kaikki muut käytetään sitä harsoa ja sä käytät sitä ylihinnoiteltua verhoa siinä edessä. anteeksi, nyt tiedän tämänkin mutta jatkan edelleen harsoilulinjalla! En mä muutenkaan tota muotia seuraa yhtä tiiviisti mitä sinä..

p.s saatko provikkaa mainostuksesta?

Vierailija
18/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Emmaljungan Classicat, niissä on onneksi söpöt pikkuverhot ihan omasta takaa.oli myös syy miksi ostin ne. 

Vierailija
19/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Inglesinat. t. edellinen (Nukun vielä)

Vierailija
20/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään ymmärrä miksi sitä vauvaa pitää tukahduttaa sinne vaunuihin niillä räteillä. Pahin minkä oon nähny on paksu fleece-peitto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän