Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te mammat roikotatte rumia harsoja vaunujen suojana kun on olemassa

Vierailija
16.04.2011 |

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.

Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.

Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin laitoin vaunun eteen aina harson kun täällä kaupungin pölyssä liikuttiin.

Tulee myös hämärämpää, eikä aurinko häikäise pikkuisen silmiä.

Kevätvauvana aivan ehdoton olla joku suoja ettei katupöly ja muut roskat pääse vaunuun.

Halooo.

Meillä kylläkin vaunun pohjassa ilmastointiaukot ja kuomussa takana tuuletusaukko, et ei kyllä ainakaan liian kuuma tule tai ilma pääse kiertämään.

Ostin myös tosi nättejä Name itin värikkäitä ja kuvioituja harsoja ja kovin olivat näppäriä.

Vaikkakin kuomun saa kyllä vedettyä tosi alaskin asti.

Vierailija
42/75 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on burberryn puklurätti siin roikkumassa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ap. Kärsitkö yhtä paljon myös tyylittömästi pukeutuvista kanssaihmisistä, huonokuntoisista autoista, kaupunkikuvaa rumentavista rakennuksista, lapsista, jotka eivät ole ihan yhtä kauniita kuin omasi ym.?

Maailmahan on täynnä visuaalista saastetta, kun sillä silmällä katsoo. Miksi, oi miksi, juuri nuo pienet, viattomat harsot ovat vihasi kohteena?

Vierailija
44/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harso on siinä mm. aurinkosuojana (kaikissa vaunuissa ei ole heittoaisaa), sadesuojana (oikein tuulisena sadepäivänä vesi menee helposti vaunuista sisään, harso vähän suojaa sitä, sekä näkösuojana, moni vauva nukkuu levollisemmin esim. kaupungilla, kun ei näe kaikkia virikkeitä.

Vierailija
45/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.

Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.

Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

Minkä ihmeen takia pitäis kaikilla olla vaunuissa joku "tyylikäs verho" :D haha. Sulla taitaa elämä olla aika murheetonta, kun tällaisilla asioilla vaivaat päätäsi. Keskity vaan niihin omiin tyylikkäisiin vaunuihisi ja nauti elämästäsi!

Vierailija
46/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ylikäännettävää kuomua eikä mitään rättejä.

Sitä varten on se kuomu siinä. Se suojaa kyllä.

Sadesuoja ja hyttyssuoja ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
47/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sitten aika tyylitön. Satutko sinä myymään tai tuomaan maahan noita mainostamiasi tyylikkäitä verhoja? :D Harso on herttainen!

Vierailija
48/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paista aurinko, salam aleikum.

Vierailija
49/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua tuota hirveää viritystä, haluasin nähdä lapseni kun työnsin vaunuja.

Vierailija
50/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en ole koskaan käyttänyt mitään harsoa enkä muutakaan, lapsia 4 kpl, mutta musta toi verho systeemi on ihan yhtä ruma kuin harso ja jotenkin jostain syystä ihan tavattoman kornin näköinen. Just sellainen "katso minua, haluan olla parempi kuin nuo harsoja käyttävät mutta olen niin tyhmä, etten tajua, että näyttää ihan tasan yhtä rumalta ja olen valmis maksamaan ihan mitä vain, jotta joku joka minut näkee tajuaisi, että minä olen parempi"

Vierailija
51/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vaunuissa oli integroitu aurinkosuoja vaunukopan peitteessä.

Ihan yhtä nolo tuo Kurtis on kuin harsokin. Sitä käyttää, minkä tarpeelliseksi näkee. Heikko ja väsynyt aloitus ap.

Vierailija
52/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus. Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh. Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

Minkä ihmeen takia pitäis kaikilla olla vaunuissa joku "tyylikäs verho" :D haha. Sulla taitaa elämä olla aika murheetonta, kun tällaisilla asioilla vaivaat päätäsi. Keskity vaan niihin omiin tyylikkäisiin vaunuihisi ja nauti elämästäsi!

Ihan mukava elämä minulla on enkä vaivaa päätäni vaan pisti tänään silmään tämä harsopaljous:)

ap

Vierailija
53/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin ;)

Vierailija
54/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harso ajoi hyvin asiansa.

Vierailija
55/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooooo.

Vierailija
56/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa ostaa neuvolakortille kalliit, jopa 25 euroa maksavat kannet, kun niillä muovisillakin pärjää...?

Vierailija
57/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisi vaunuun.

En tosin käytä harsoakaan, vaan hyttysverkkoa kun vauva nukkuu ulkona, tosin meillä on kyllä suojaisa parveke.

Vierailija
58/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mulla on tämä http://www.designkids.fi/product_info.php?cPath=108_151&products_id=382 joka ei muistuta yhtään harsoa, pimentää vaunut kätsysti mutta sen saa myös ylös. Harso on mun mielestä jotenkin tylsän näköinen viritys, vaippa laitettu roikkumaan vaunuun...

Vierailija
59/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harsojahan löytyy niin kivoilla kuoseilla nykyään. Ei ne oo kaikki niitä valkosia vaippaharsoja.

Mulla on vaunuissa vaaleanpunainen koirilla varustettu harso ja mun mielestä se on ihan kiva ja ajaa asiansa :) EIkä maksanut kuin 2,50€ pyykkipojatkin löytyi omasta takaa.

Vierailija
60/75 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä 35€ jostain rätistä on ihan hirveä hinta. Enkä muutenkaan koe tarvitsevani sellaista. Tavaraa on jo nyt paikat väärällään. Kaikkea sitä keksitäänkin kaupitella...

Silloin harvoin, kun sataa räntää/ porottaa aurinko/ tuulee ja pöllyää vaunuihin, voin hyvin viritellä sen (ilmaisen) harson suojaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän