Miksi te mammat roikotatte rumia harsoja vaunujen suojana kun on olemassa
tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.
Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.
Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.
Kommentit (75)
No mistä niitä saa?
http://www.sannas.fi/category/151/vaunusuojat?gclid=CK2kuOnWoagCFVU_3go…
ne on kauniita, käteviä ja ennen kaikkea niin ihanan, perinteikkään suomalaisia! t: entinen ulkosuomalainen
markkinamiesten ansaan. Te varmaan ostaisitte läjän paskaa jos sen koristelisi kultahileellä ja selittäis kuinka kätevä se oikein on.
ostakaa tuulisuoja, se toimii.
EMMALJUNGASSA kyllä myös oma suoja
mäkään en ole koskaan käyttänyt mitään harsoa enkä muutakaan, lapsia 4 kpl, mutta musta toi verho systeemi on ihan yhtä ruma kuin harso ja jotenkin jostain syystä ihan tavattoman kornin näköinen. Just sellainen "katso minua, haluan olla parempi kuin nuo harsoja käyttävät mutta olen niin tyhmä, etten tajua, että näyttää ihan tasan yhtä rumalta ja olen valmis maksamaan ihan mitä vain, jotta joku joka minut näkee tajuaisi, että minä olen parempi"
Jonkun mielestä se voi olla vaan kivempi vaihtoehto kuin pyykkipojilla kiinnitettävä harso:) Halutaanhan vaunuiltakin erilaisia ominaisuuksia miksei myös tästäkin.
voi apua, sinäkö et mene ansaan, niitä on viritettynä joka puolella.
kunnon vaunut ja varusteet, ei ole maksa mitään autoihin verrattuna
Kertokaa minulle tyhmälle, joka en ole ikinä sideharvoviritelmää vaunuihin laittanut, että miksi sitä tarvitaan? Missä tilanteessa? Juu, kaupungilla lapset nukkuu niiden rättien takana, omani ilman sitä.
Mä en oo koskaan käyttäny ees harsoa suojana, en oo käsittäny ikinä miksi?
Meillä hyttysverkko ja sadesuoja ja kotona vaunuille paikka jossa ei tuule tms...
silkkaa rahastusta.
kyseinen verho ja en ole kyllä kertaakaan ostoa katunut. Onhan se kallis tuollaseksi verhoksi ja helppo tehdä itse, mutta aivan ehoton on ollut. Ei lennä tuuleen mukana. Suosittelen.
jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)
ja aivan loistava on ollut. Mutta tosiaan tänään näin varmaan 20 mammaa vaunuineen missä oli harso.
Ei 35e nyt niin iso summa ole.
ap
käyttänyt vaunuissa suojana just sitä iänikuista harsoa ja vielä sun kauhistukseksi olen kiinnittänyt sen pyykkipojilla!!
Ja ihan varmasti tulen aina tarpeen vaatiessa käyttämäänkin. Ota nyt ajoissa se kaktus pois pyllystä, ennen kuin se muuttuu krooniseks... ;)
Hyvää kevättä kaikille!
Tuotakaan ei tarvi jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)
sähän sen kerroitkin =)
Tuollaisen sitä paitsi tekee kätevästi itsekin ja mieleisestään kankaasta.