Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIehestäni tulee veturinkuljettaja, jee!

Vierailija
10.02.2011 |

Palkka tulee olemaan tosi hyvä ja mitkä edut. Voi meitä onnekkaita, saa onnitella!!!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on hyvä koulutuksen kestoon nähden. Muuten en sanoisi että on mielettömänhyvä palkka. -mun mielestä hyvä palkka alkaa jostain 80t e / vuosi ja siitä ylöspäin.

Vierailija
62/72 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jee"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013032416820281_uu.shtml

Ei paljoa pää kestäs tämmösiä itellä. 

Onneksi olkoo ny kumminki !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehä onki sit kuljettajan vika jos joku päättää hyppää alle, siinähä kerkee tehä vaikka mitä jos on satoja tonneja rautaa takana..

Vierailija
64/72 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siitä vaan teilaamaan ihmisiä - edellyttäen että saa junan liikkeelle tai lipunmyynti toimii.

Eiköhän se ole aina niiden ihmisten oma vika, että sinne junan alle ajavat/kävelevät yms. :/.

Hienoa ap! Kuulostaa hyvältä! Tosin varmaan saat varautua siihen, että mies on tosiaan aika paljon poissa.

Vierailija
65/72 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettuja ja tienat "oikeesti" hyvin!

Kukas tekis nämä oikeet työt? ajais vaikka sitä junaa? minä en akateemisen kuljettamaan junaan lähtis...

Hupsista! Olet saattanut olla aivan tietämättäsi akateemisen koulutuksen suorittaneen veturinkuljettajan kyydissä. Heitäkin on muutama ja tekevät aivan mallikkaasti työtänsä.

Vierailija
66/72 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:17"]Tyhmä kysymys, tiedän, mutta onko mitään toivoa päästä koulutukseen, jos tausta on ns. humanistinen? En tiedä tekniikasta paljoakaan. Eikä minulla ole edes ajokorttia! Näin rautatieläissuvun lapsena veturinkuljettajan työ kiehtoo.

[/quote]

Onneksi sinne pääsee nykyään vaan testit läpäisseet. Ennen suosittiin työntekijöiden lapsia jne. Onneksi se on historiaa ja minäkin pääsin kuskiksi vaikka ketään en vr.ltä tuntenutkaan.

Vierailija
67/72 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:17"]Tyhmä kysymys, tiedän, mutta onko mitään toivoa päästä koulutukseen, jos tausta on ns. humanistinen? En tiedä tekniikasta paljoakaan. Eikä minulla ole edes ajokorttia! Näin rautatieläissuvun lapsena veturinkuljettajan työ kiehtoo.

[/quote]

Onneksi sinne pääsee nykyään vaan testit läpäisseet. Ennen suosittiin työntekijöiden lapsia jne. Onneksi se on historiaa ja minäkin pääsin kuskiksi vaikka ketään en vr.ltä tuntenutkaan.

Vierailija
68/72 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
69/72 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!  

Voisiko joku veturinkuljettaja(n puoliso) jotka asuu muualla kuin pk-seudulla (!) laittaa työvuoronsa tänne ja mahd. vapaapäivät muualla kuin kotipaikkakunnalla? Kiitos!

Vierailija
70/72 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, näyttää tilinauhan, ei kai!

Niistä on sovittu ettei näytetä eikä myöskään vuoroja näytetä kotosalla,näin on toimittu!

Vierailija
71/72 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis itse enää niin onnessani tuosta, jos tietäisin mitä siinä puljussa tapahtuu. Oma mieheni on niissä yövuoroissa ja vähän muutenkin paneskellut niiden naiskolleegojen kanssa. Tilaisuus tekee näköjään varkaan, kun helppoahan se on niissä lepohuoneissa pettää kun on kaukana omasta vaimosta…

Vierailija
72/72 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähelv? kirjoitti:

En olis itse enää niin onnessani tuosta, jos tietäisin mitä siinä puljussa tapahtuu. Oma mieheni on niissä yövuoroissa ja vähän muutenkin paneskellut niiden naiskolleegojen kanssa. Tilaisuus tekee näköjään varkaan, kun helppoahan se on niissä lepohuoneissa pettää kun on kaukana omasta vaimosta

Yksi lukuisista veturinkuljettajien työsuhde-eduista.