Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Vierailija
01.02.2024 |

Mies onneksi vakituisessa työsuhteessa ja asutaan perityssä asunnossa. Rahasta ei huolta. Onnea muille odottajille!

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Mikä pointti?

Vierailija
2/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina aattelen, että eikö se vauva mee siellä mahassa ihan littaan kun se taapero möngertää siinä päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole somea, eikö nää laiteta yleensä sinne?

Vierailija
4/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloiselta kuulosta. Pienet lapset on ihania, vaikkei omia ole. Onneksi tajusin tämänkin asian hieman ikäännyttyäni. 

Vierailija
5/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin aika monta ihanampaa asiaa kuin aloituksessa kuvattu, mm. kusiaispesässä istumisen ja julkisten vessojen siivoamisen.

Vierailija
6/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
7/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska lapsettomuus on sinulle vaitavan kipeä asia samoin kuin miehenpuute. 

Vierailija
8/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masu"🤮

Vierailija
9/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset haukkumassa 🥱

Vierailija
10/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies varmasti etsii jo toista siitettävää kun akalla paikat alkaneet rupsahtaa ja levähtää kakaroiden myötä. Tiukka sen olla pitää eikä löysä :)

Saastainen sika

Vierailija
11/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten I-H-A-N-A-A!! Ja  masukin vallan pyöristynyt  oooooooohhhhh......  :D :D

Vierailija
12/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla niin hieno elämä että päätti yrittää leuhkia sillä av:lla? Vastauksista päätellen huono idea...

Vierailija
13/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tunne josta itse jään vaille, mutta ei se haittaa, kissan syliin kiipeäminen on myös ihanaa ja kun on taloudellisesti aikalailla vapaa tekemään mitä haluaisi. 

Vierailija
14/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sä olet sekaisin. Olet vankilassa niin henkisesti kuin fyyisestikin ja vielä juhlit sitä. Kuvittelet harhoissasi, että ihmiset kadehtivat sinulta kuvottavaa raskausmahaa, pahoinvointia ja paskaa linkoavaa kakaraa XD Oikeasti, on sulla melkoiset defenssit päällä.

Vierailija
15/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai kuka tahansa vanhempi on onnellinen lapsistaan. Minä ainakin olen ollut. En ehkä niin ollut raskausmahasta superiloissaan. Olo ei ollut sen kanssa mitenkään mahtava, mutta sekin välivaihe menee. En tiedä liekö taas lapsettomat täällä kirjoittelemassa. 

Vierailija
16/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalaisbottien mädätysspämmäys alkoi heti, kun tuli tällainen aloitus :D Olipas yllättävää...

Miten juutalaiset liittyvät aloitukseen?

Vierailija
17/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska lapsettomuus on sinulle vaitavan kipeä asia samoin kuin miehenpuute. 

Miksi lapsettomuus olisi kenellekään kipeä asia? Sehän on parasta mitä voi olla! Ihan oikeastiko muka väität nauttivasi paskavaippojen vaihtelusta, rääkymisen kuuntelemisesta, vartalosi ja terveytesi pilaamisesta, jne, jne. Oletko masokisti vai heikkolahjainen?

-eri

Vierailija
18/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. Ei aloituksen takia, vaan kommenttien, jotka 95-prosenttisesti täyttä pskaa. Voi alennustilaa. :(

Vierailija
19/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto sä olet sekaisin. Olet vankilassa niin henkisesti kuin fyyisestikin ja vielä juhlit sitä. Kuvittelet harhoissasi, että ihmiset kadehtivat sinulta kuvottavaa raskausmahaa, pahoinvointia ja paskaa linkoavaa kakaraa XD Oikeasti, on sulla melkoiset defenssit päällä.

👵🏻Yhyy

Vierailija
20/76 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai kuka tahansa vanhempi on onnellinen lapsistaan. Minä ainakin olen ollut. En ehkä niin ollut raskausmahasta superiloissaan. Olo ei ollut sen kanssa mitenkään mahtava, mutta sekin välivaihe menee. En

Tahattomasti lapsettomista en tiedä, mutta vapaaehtoisesti lapsettomat ovat sinut valintojensa kanssa. Nauttivat elämästä kumppanin ja ehkä lemmikkien ym. muiden kanssa. Ei heillä ainakaan ole tarve polkea muita, heillä ei ole syytä katkeruuteen tms koska kyseessä on oma valinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan