MIehestäni tulee veturinkuljettaja, jee!
Palkka tulee olemaan tosi hyvä ja mitkä edut. Voi meitä onnekkaita, saa onnitella!!!
Kommentit (72)
Uteliaisuudesta kysyn. Vittumaiset työajat tuossa ammatissa ainakin on.
sun mies on sitten mun tutun kanssa samassa koulutuksessa. Sille joka meinas että ovat homoja nii kai toi mun tuttu sitte poikkeuksena vahvistaa säännön, on melkoinen naistenmies.. ja joka asemalla tietty uus böönä ;)
Pistäkää lukuja tänne niin katsotaan onko se oikeasti hyvä palkka. Joku jo taisi sanoakin että työajat ovat suoraan perseestä joten aika hyvin saa maksaakin että joku viitsii hommaan ruveta.
mun poika 2,5v. on tällä hetkellä todella innoissaan junista hän ois onnessaan jos hänen isä ois veturinkuljettaja. =)
keskipalkka 4200/kk, unen olette nähneet.
Peruspalkka on varmaan huonompi mutta keskipalkassa on tietysti kaikenmaailman lisät mukana ja eikös veturinkuljettaja tee paljon yötyötäkin?
viime vuonna reilut 68 000 euroa. Yötöistä maksetaan hyvin mut toki työvuorot on pitkiä ja raskaita kaukojunissa.
Veturinkuljettajilla on pitkiä työputkia ja vain ihan pakolliset vapaat välissä. Olethan valmistautunut siihen, että miestä ei kotona näy?
Ja se työ on kuulemma helvetin tylsää ja ankeeta. (Kaveri oli veturinkuljettaja, mutta lopetti ne työt melko pian)
Ei se palkka nyt suuri ole, alkuun varmaan kolmen tonnin luokkaa.
Täällä EI saa kehua miehensä palkkaa tai ammattia, eikä sen puoleen kyllä omaakaan. Muille tulee siitä niin paha mieli.
viime vuonna reilut 68 000 euroa. Yötöistä maksetaan hyvin mut toki työvuorot on pitkiä ja raskaita kaukojunissa.
ilman että tekee ainuttakaan yö- tai iltavuoroa. Helpommallakin siis pääsis.
Veturinkuljettajan palkka, taloussanomien sivuilta luin.
Varmaanki alussa pienempi.
Pikemminkin keskipalkka, sen saa vuorotyöammateista aika helposti. Joten en menisi kehuskelemaan. Ennemmin mies kouluttautuisi kunnolla ja rupeaisi sitten hommaan josta maksetaan ihan aikuisten oikeasti TODELLA hyvää palkkaa.
Edut ei oo mitkään ihmeelliset. Palkka on suomalaisten keskitasoa. Koulutus kestää 9kk + 9vko palkallista harjoittelua kaksinajona.
Onnea ap:lle, palkka ja edut on hyviä silloin kun itestä tuntuu niin!
olisihan tuo voinut olla enemmänkin kotona kun oltiin lapsia. Mutta junalipuista ei tarvinnut koskaan maksaa kovin paljoa.