Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En siedä kälyäni, mutta haluaisin lastemme leikkivän yhdessä.

Vierailija
02.02.2011 |

En voi sietää kälyäni. Hän on maailman pinnallisin ihminen, jonka kanssa en saa mitään keskustelua aikaiseksi. Tulen aina vihaiseksi jokaisen pakollisen sukulaisvierailun jälkeen.

Käly haukkuu kaikki, varsinkin köyhät, rumat, väärän väriset, väärällä kadulla asuvat, väärässä kaupunginosassa asuvat, lihavat, väärän merkkisiä vaatteita käyttävät jne. jne. Hän on vain itse täydellinen.

Kukaan sukulaisistani ei voi sietää tätä naista, eikä kukaan ymmärrä, miksi veljeni meni moisen harakan naimaan.

Haluaisin silti, että lapsemme (eli serkukset) voisivat leikkiä keskenään, koska asumme aika lähellä toisiamme ja lapset ovat ihan samanikäisiä. Nyt meillä 5v, 3v kaksoset ja 2kk vauva. Heillä 6v, 4v ja 2v lapset. Lapset tulevat hyvin toimeen, mutta käly ei halua päästää lapsia koskaan meille leikkimään. Näkevät vain sukutapaamisissa pari kertaa vuodessa.

Ehkä meillä lapset käyttävät väärän merkkisiä vaatteita tai asumme juuri sillä väärällä puolella katua, en tiedä. Olen kymmeniä kertoja pyytänyt heidän lapsia meille leikkimään, mutta koskaan "ei sovi". Ja Facebookissa sitten valittaa, miten tylsää on olla koko päivä kotona yksinään lasten kanssa niinä päivinä kuin "ei sovi"..

Mitä voin tehdä? On todella inhottavaa, etteivät serkukset voi olla läheisiä. Minulla itselläni on kaikki serkut todella läheisiä ystäviä ja toivoisin samaa omille lapsilleni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi luontevampaa sopia kyläilyt veljen eikä vaimon kanssa? pyydä veljesi tuomaan lapset teille kyläilemään jos kerran vaimo on noin nihkeä. mä ainakin hoidan kommunikoinnin veljeni kanssa suoraan enkä hänen vaimonsa kautta!!

Vierailija
2/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Syvällisillä Kälyillä ei olisi riesanaan Pinnallisia Kälyjä - ja päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska käly on kotona lasten kanssa ja päättää päiväohjelmasta. Iltaisin heille ei koskaan sovi, koska heillä on aina vieraita tai harrastuksia (oikeasti) jne. Olen pyytänyt päivisin, koska ollaan molemmat kotiäitejä tällä hetkellä.

ap

Vierailija
4/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa nyt kälyssä jotain vikaa on pakko olla, kun kukaan sukulaisista ei voi sietää häntä?

Yritän löytää jokaisesta ihmisestä jotain positiivista aina ja tulen todella hyvin toimeen ihmisten kanssa - ihan kaikenlaisten. Mutta tuo käly on niin pelkkää pintaa, rahanahneutta ja ihmisvihaa, etten löydä mitään, mihin tarttua.

ap

Vierailija
5/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei osaa/halua ajatella yhtä fiksusti/lapsilähtöisesti,kuin sinä.etpä paljon asialle voi.