Nykyinen maailma ei ole minua varten.
Ei, en harkitse it.murh..Vaan tarkoitan kaikkea mitä nykyinen maailma edustaa.Minulla keski-ikäisellä on aika mihin verrata.
Tällaista maailmaa en olisi halunnut lapselleni tai lapsenlapsilleni.Sodat, yliseksuaalisuus,maat ylittävä rikollisuus. netin tuomat uhat ja haitat,sukupuolineutraalius ja vaikka ja mitä.
Kommentit (18)
En usko mihinkään onnellisuus tilastoihin.Kukaan ei voi olla kovinkaan onnellinen tänä päivänä ,jos vähänkään katsoo ympärilleen.Köyhyys vaan lisääntyy ja eriarvoisuus.
Kyllä niitä hyviäkin asioita on mutta alkavat hukkua kaiken pask.. alle.
Kouluissa totutetaan lapset tähän muuttuneeseen maailmaan. He eivät ole kokeneet muuta ja tottuvat.
Minua pelottaa se, miten yhteiskunta muuttuu, kun tänne tulee koko ajan ihmisiä täysin toisenlaisista yhteiskunnista.
Kaikista paras on vain sulkeutua omaan kuplaansa ja tutkia maailmaa omasta kotipesästä käsin. Ei kiinnosta osallistua tähän yhteiskuntaan. Seikkailen kauas muinaiseen menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa totutetaan lapset tähän muuttuneeseen maailmaan. He eivät ole kokeneet muuta ja tottuvat.
Se on vaan hyvä.Sitä mistä ei tiedä ,sitä ei osaa kaivata.
Vierailija kirjoitti:
En usko mihinkään onnellisuus tilastoihin.Kukaan ei voi olla kovinkaan onnellinen tänä päivänä ,jos vähänkään katsoo ympärilleen.Köyhyys vaan lisääntyy ja eriarvoisuus.
Suurin eriarvoistaja Suomessa on meidän rakenteellinen korruptio. Kolmannes työväestä on suojatyöpaikoissa veroilla. Kaksi kolmannesta on rajun verotuksen kohteena. Tämä pitää muuttaa ensiksi
Nykymaailma on totaalinen kaaos. En usko että se palvelee oikein ketään.
Minua häiritsee moraalin rappio ja itsekkyyden lisääntyminen.
Ehdotan reservaatia.
Perustetaan paikka, jonka nimi on reservaati. Tehdään siitä virallisesti yksityinen klubi. Klubi saa valita jäsenensä omien määritelmiensä mukaan. Määritelmän tekee jäsenet..siis me.
Aika samanlaisia tuntemuksia täällä. Ennen olin sosiaalisempi, tarmokkaampi ja jotenkin vain parempi versio itsestäni. En vieläkään ole ikäloppu, mutta nyt en välitä seurusteluista, kyläilyistä, ihmisistä ylipäätään, enkä mistään ihmeellisyyksistä. Pidän kyllä huolta itsestäni ja talostani, mutta viihdyn pelottavan hyvin myös yksinäni ja synnyn uudelleen mökillä, sinne voisin jäädä ikuisiksi ajoiksi, vaikka se ei ole erämaassa, tuntuu, että koko perkeleen maha maailma ei sinne lonkeroitaan saa upotettua. Ihmisten kanssa toimeen tuleminenkin on niin työlästä että kyläreissun tai jonkin session jälkeen saa puhaltaa oikein urakalla ja tuntuu, että olisi ollut raskaassa työssä vähintään 8 tuntia tai enemmän.
Kaikkihan me ollaan täällä vain väliaikaisesti. Ainut mitä voidaan tehdä niin yrittää saada siitä mahdollisimman mukavaa kun tänne ollaan jouduttu/päästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin eriarvoistaja Suomessa on meidän rakenteellinen korruptio. Kolmannes työväestä on suojatyöpaikoissa veroilla. Kaksi kolmannesta on rajun verotuksen kohteena. Tämä pitää muuttaa ensiksi
Ensiksi pitäisi saada takaisin ihmisille moraali,kunnia,luotettavuus jne.
Kaikki tuntuu olevan nykyisin sekundaa, kun säästetään hyvästä työsta ja työntekijästä.Ei ole enää laatua.
Sama juttu. Mutta niistä pääsee myös hyvin eroon siten, ettei seuraa tällaisia asioita. Kuka muka pakottaa seuraamaan sota-aiheita ym. epämieluisia asioita, mitä niissä milloinkin tapahtuu? Paljolti voi pysyä tyystin erossa tämmöisistä oman valinnan kautta.
Koko maailmanjärjestys tulee muuttumaan. Kiina ja Intia saa valtavan vallan. Nyt maailmalla mennään länsimaiseen tyyliin, mutta tää tulee muuttumaan.
Myös ihmisiä alkaa liikkua tiheillä alueilta väljemmille.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla on agenda ja tahallinen, psykologinen operaatio. Jos ihmiset heräisivät todellisuuteen, ei lastenkaan tarvitsisi kasvaa sairaassa kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa se, miten yhteiskunta muuttuu, kun tänne tulee koko ajan ihmisiä täysin toisenlaisista yhteiskunnista.
No suomalainen yhteiskunta muuttuu samankaltaiseksi kuin mitä nuo maat ovat mistä muuttajat tulevat.
Vierailija kirjoitti:
P E R S K U T A R A L L A A!
Samalta tuntuu.
Mutta myös mannerheim sanoi: en tule koskaan tottumaan tähän tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. Siis että kaikki saavat äänestää yms. Jatkoi, että varmaan tulevat sukupolvet tottuvat asiaan.