Vanhemman sukupolven naiset taisteli naisille
äänioikeuden ja muitakin oikeuksia. Lapsille päivähoidon ja naisille mahdollisuuden kulkea töissä ja tienata omaa rahaa.
Nykyiset nuoret naiset taistelevat, kenellä on isoimmat rinnat ja viivapillu ja kenellä on karvat nypitty parhaiten pois, että miehet villiintyisi ja haluaisivat panna heitä.
Alan ymmärtämään muslimeita, että he pitävät naisia alempiarvoisina ja ajattelevat, että nainen ei kelpaa kuin patjaksi ja synnyttämään lapsia.
Naiset itse näyttävät osoittavan sen todeksi. Surullista. Kaikki työ naisten oikeuksien puolesta on ollut turhaa kun ollaan sillä tasolla, että kuka voisi miellyttää miestä eniten.
Kommentit (96)
Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt, ihanko tosissaan aikuiset naiset täällä keskenään taistelevat joistain häpyhuulten muodoista ja esiintyvät miehinä omaa näkemystään tukeakseen. Ei ole yläasteajoista paljoa kehitytty.
miehet taistelee keskenään ihan samoista asioista. Vierailkaa joskus niitten ihailemienne älypekkojen palstoilla niin näette karvaan totuuden.
ja miettiä oman elämänsä eri tavalla ja keskittää energiansa siihen, että opiskelee ammatin itselleen, saa työpaikan ja pärjää omillaankin jos mies sattuu lähtemään.
Nyt täällä hoetaan, että minä olen posliini ja miehetkin tykkää. Minulla on isot rinnat ja kylläpä miehet tykkää niistä ja minä saan miehiä enemmän kuin mun kakkosneloskaveri.
Hei haloo, eläkää omaa elämää, älkääkä tuhlatko aikaa siihen, tykkääkö se mies vai ei. Jos se aidosti sinusta välittää, se välittää, vaikka olisit joutunut rintasyöpäleikkaukseen ja sinulta olisi hiukset lähteneet päästä.
Jos suhde perustuu vain siihen, että sinulla on ne jättimelonit, mitä miehet (huom. tätä tunnutaan vielä painottavan, että useast miehet ja varsinkin kavereiden miehet tuijottaa niitä meloneita) tuijottaa ja haluaa kouria, mitä teette jos sairastutte ja olette oikeasti heikoilla.
joskus miesten keskustelupalstoilla, jos siellä puhutaan omista ihmissuhteista niin ihan yhtä paljon ne miettii naisten ajatuksenjuoksua ja mitä se treffikumppni nyt tarkoitti kun se sanoi niin ja näin ja milloin uskaltaa ottaa yhteyttä ja pettääköhän vaimo vai ei. Älkää nyt herranen aika tehkö miehistä mitään luomakunnan kruunuja ja jumalia. Ja ne miehet (kaikki ketkä tunnen, ovat tällaisia), ketkä miettii omaa ulkonäköään ja näkee aina jotain parannettavaa, ovat siis kolmekymppisiä ja alle. Ehkä viisikymppiset ei sitten mieti.
Onhan se jokaisen oma valinta, että haluaako esim. muokata itseään miellyttääkseen miehiä vai ei. Ja varmaan biologiakin määrää sen, että jossain määrin naiset sitä aina miettivät. Lisääntymiskykyisiä ja -haluisia kun olemme. Mutta se ei mahdu järkeeni, että aikuiset jossain nettipalstoilla taistelevat tällaisista jutuista keskenään kuin pahaiset pissikset. "Mä olen haluttavampi kuin sä, mulla on oikeanmuotoiset tissit ja sopiva paino ja oikeanlaiset sisemmät häpyhuulet." Se on naurettavaa.
Olen myös usein miettinyt sitä, mitä tarkoittaa, kun joku sanoo että miehiä tunkisi ovista ja ikkunoista ja miesten huomiota satelee. Millaisten miesten? Sellaisten fiksujen ja ok-näköisten, jotka voisivat olla potentiaalisesti kiinnostavia, vai ehkä ylipainoisten ja vähäjärkisten? (Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin). Ei ainakaan minulle ole arvo sinänsä, että saan "miesten" huomiota. En pidä minään sitä, jos joku tampio tulee sanomaan että onpa sulla kivat tissit.
tuo on vielä karkeampi yleistys kuin alkuperäinen "nykyisin nuoret naiset taistelevat..."
Alan ymmärtämään muslimeita, että he pitävät naisia alempiarvoisina ja ajattelevat, että nainen ei kelpaa kuin patjaksi ja synnyttämään lapsia.
ja miettiä oman elämänsä eri tavalla ja keskittää energiansa siihen, että opiskelee ammatin itselleen, saa työpaikan ja pärjää omillaankin jos mies sattuu lähtemään.
Nyt täällä hoetaan, että minä olen posliini ja miehetkin tykkää. Minulla on isot rinnat ja kylläpä miehet tykkää niistä ja minä saan miehiä enemmän kuin mun kakkosneloskaveri.
Hei haloo, eläkää omaa elämää, älkääkä tuhlatko aikaa siihen, tykkääkö se mies vai ei. Jos se aidosti sinusta välittää, se välittää, vaikka olisit joutunut rintasyöpäleikkaukseen ja sinulta olisi hiukset lähteneet päästä.
Jos suhde perustuu vain siihen, että sinulla on ne jättimelonit, mitä miehet (huom. tätä tunnutaan vielä painottavan, että useast miehet ja varsinkin kavereiden miehet tuijottaa niitä meloneita) tuijottaa ja haluaa kouria, mitä teette jos sairastutte ja olette oikeasti heikoilla.
kaikki ketkä noista jutuista täällä puhuu, ei muuta elämässään tekisi? Luuletko, että ihmiset ei kykene ajattelemaan kuin yhtä asiaa päänsä sisällä, jos on kiinnostunut ulkonäöstään, niin ei mitenkään voi käydä töissä ja opiskella? Olet vähän yksinkertainen. Se on vaan fakta, että ihan ammoisista ajoista lähtien sekä miehet että naiset ovat miettineet, mitä vastakkainen sukupuoli heistä ajattelee ja siinä ei ole mitään epänormaalia. Harvalle riittää elämänsisällöksi pelkkä työkään, vaikka se olisi miten kunnioitettu ja arvostettu. Ja kyllä, useimmille ihmisille puolison ulkonäöllä on väliä, ja minusta siinäkään ei ole mitään outoa. Todella moni mies tosiaan jättää puolisonsa, jos tämä sairastuu vaikka siihen syöpään. Sille ei vaan mahda mitään. Mikä ei tarkoita, etteikö nainen saa sairastua syöpään ihan niin paljon kuin haluaa.
Ottaa miehen, kenellä ei päässä pyöri kuin pillun malli ja tissin koko niin silloin se voi jättää kun sairastut.
Mutta vakka kantensa valitsee. Tämähän on jo vanha sanonta.
kaikki ketkä noista jutuista täällä puhuu, ei muuta elämässään tekisi? Luuletko, että ihmiset ei kykene ajattelemaan kuin yhtä asiaa päänsä sisällä, jos on kiinnostunut ulkonäöstään, niin ei mitenkään voi käydä töissä ja opiskella? Olet vähän yksinkertainen. Se on vaan fakta, että ihan ammoisista ajoista lähtien sekä miehet että naiset ovat miettineet, mitä vastakkainen sukupuoli heistä ajattelee ja siinä ei ole mitään epänormaalia. Harvalle riittää elämänsisällöksi pelkkä työkään, vaikka se olisi miten kunnioitettu ja arvostettu. Ja kyllä, useimmille ihmisille puolison ulkonäöllä on väliä, ja minusta siinäkään ei ole mitään outoa. Todella moni mies tosiaan jättää puolisonsa, jos tämä sairastuu vaikka siihen syöpään. Sille ei vaan mahda mitään. Mikä ei tarkoita, etteikö nainen saa sairastua syöpään ihan niin paljon kuin haluaa.
Onhan se jokaisen oma valinta, että haluaako esim. muokata itseään miellyttääkseen miehiä vai ei. Ja varmaan biologiakin määrää sen, että jossain määrin naiset sitä aina miettivät. Lisääntymiskykyisiä ja -haluisia kun olemme. Mutta se ei mahdu järkeeni, että aikuiset jossain nettipalstoilla taistelevat tällaisista jutuista keskenään kuin pahaiset pissikset. "Mä olen haluttavampi kuin sä, mulla on oikeanmuotoiset tissit ja sopiva paino ja oikeanlaiset sisemmät häpyhuulet." Se on naurettavaa.
Olen myös usein miettinyt sitä, mitä tarkoittaa, kun joku sanoo että miehiä tunkisi ovista ja ikkunoista ja miesten huomiota satelee. Millaisten miesten? Sellaisten fiksujen ja ok-näköisten, jotka voisivat olla potentiaalisesti kiinnostavia, vai ehkä ylipainoisten ja vähäjärkisten? (Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin). Ei ainakaan minulle ole arvo sinänsä, että saan "miesten" huomiota. En pidä minään sitä, jos joku tampio tulee sanomaan että onpa sulla kivat tissit.
miksi se sitten on sinulle ongelma, jos jotkut sitä huomiota kaipaavat?
Ottaa miehen, kenellä ei päässä pyöri kuin pillun malli ja tissin koko niin silloin se voi jättää kun sairastut.Mutta vakka kantensa valitsee. Tämähän on jo vanha sanonta.
Onhan niitä naisiakin ihan pirusti, jotka valitsee miehensä miehen ammatin, munan pituuden, munan paksuuden yms mielettömän tärkeiden asioiden perusteella niin eiköhän miehetkin voi valita naisen naisen kauneuden ja pillun tiukkuudeen je rintojen koon perusteella?
Kun luin otsikon, niin luulin että täällä arvostellaan nimenomaan suomalaisia muslimeja, jotka luovuttavat suosiolla kaikkie esiäitien taistelemat oikeudet ja suostuvat sinne hellan ja nyrkin väliin vielä suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa koskaan.
Onhan se jokaisen oma valinta, että haluaako esim. muokata itseään miellyttääkseen miehiä vai ei. Ja varmaan biologiakin määrää sen, että jossain määrin naiset sitä aina miettivät. Lisääntymiskykyisiä ja -haluisia kun olemme. Mutta se ei mahdu järkeeni, että aikuiset jossain nettipalstoilla taistelevat tällaisista jutuista keskenään kuin pahaiset pissikset. "Mä olen haluttavampi kuin sä, mulla on oikeanmuotoiset tissit ja sopiva paino ja oikeanlaiset sisemmät häpyhuulet." Se on naurettavaa. Olen myös usein miettinyt sitä, mitä tarkoittaa, kun joku sanoo että miehiä tunkisi ovista ja ikkunoista ja miesten huomiota satelee. Millaisten miesten? Sellaisten fiksujen ja ok-näköisten, jotka voisivat olla potentiaalisesti kiinnostavia, vai ehkä ylipainoisten ja vähäjärkisten? (Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin). Ei ainakaan minulle ole arvo sinänsä, että saan "miesten" huomiota. En pidä minään sitä, jos joku tampio tulee sanomaan että onpa sulla kivat tissit.
miksi se sitten on sinulle ongelma, jos jotkut sitä huomiota kaipaavat?
Ei se ole henkilökohtainen ongelma, mutta se ihmetyttää. Vähän samalla tavalla kuin ihmetyttää moni muukin sellainen ominaisuus ihmisissä joita itse en pidä fiksuina ja tavoiteltavina. Eli kukin olkoon vapaasti sellainen kuin on, mutta onhan meillä kaikilla mielipiteitä siitä, millainen on mukava tai viisas ihminen, jonka kanssa haluaisi esim. olla kaveri.
Itsekin olisin siis huomiosta kovin innoissani, jos joku minun silmissäni kiinnostava mies tulisi kehumaan tissejäni. Mutta en pidä hienona tai tavoiteltavana sitä, että olen keskimääräisen Keravan amiksen silmissä hottis, enkä tulisi sen perusteella selittämään av-palstalle kuinka miehet niin tykkää.
nykyisin nainen on naiselle täysi susi. Sen nyt näkee tälläkin palstalla. Joku kysyy ongelmaansa kommentteja ja kuinkas käykään? Tämä kysyjä syyllistetään heti huonoksi äidiksi, haukutaan maan rakoon ja kaupan päällisiksi vielä vittuillaan. "kato peiliin, vika siellä" tyylistä lässyttämistä..tai "onko tullut raskausaikana vedettyä tupakkaa ja viinaa?"
joista monet tavalla tai toisella feministejä.
Heistäkin suurin osa käyttää kaksin- tai kolminkertaisen ajan ulkonäkönsä hoitoon verrattuna samanikäisiin miehiin.
Muuten arvo menee vaihtotaloudessa?
naisia jotka pönkittävät itseään muiden naisten kustannuksella.
ei siinä mitään uutta ole!
eikä onneksi edusta sellaisenaan koko naissukupuolta.
Ennen naiset ovat pitäneet yhtä
nykyisin nainen on naiselle täysi susi. Sen nyt näkee tälläkin palstalla. Joku kysyy ongelmaansa kommentteja ja kuinkas käykään?
Itsekin olisin siis huomiosta kovin innoissani, jos joku minun silmissäni kiinnostava mies tulisi kehumaan tissejäni. Mutta en pidä hienona tai tavoiteltavana sitä, että olen keskimääräisen Keravan amiksen silmissä hottis, enkä tulisi sen perusteella selittämään av-palstalle kuinka miehet niin tykkää.
noissa ei ole oikestaan mitään eroa.
nykyisin nainen on naiselle täysi susi. Sen nyt näkee tälläkin palstalla. Joku kysyy ongelmaansa kommentteja ja kuinkas käykään? Tämä kysyjä syyllistetään heti huonoksi äidiksi, haukutaan maan rakoon ja kaupan päällisiksi vielä vittuillaan. "kato peiliin, vika siellä" tyylistä lässyttämistä..tai "onko tullut raskausaikana vedettyä tupakkaa ja viinaa?"
"Ennen naiset ovat pitäneet yhtä"
Mistä sä tiedät mitä ennen on ollut? Ja mistä tiedät, etteikö nykyäänkin IRL olisi naisia, joilla on hyviä naisystäviä? Tai paljon naisia (kuten minä), jotka eivät tosielämässä koe tätä muka olemassa olevaa jännitettä naisten välillä. Välillä kannattaa pullahtaa ulos nettimaailmasta ja tarkkailla maailmaa, millainen se ihan oikeasti on. Minulla ei lähipiirissä ainakaan ole yhtään naisia, joilla ei olisi aivot ja sydän kohdillaan. Ehkä sitten hyvä tuuri tai jotain, jos tämä muka niin harvinaista on.
"Ennen naiset ovat pitäneet yhtä"
Mistä sä tiedät mitä ennen on ollut?
Erittäin hyvä kysymys. Tuollaisia villejä heittoja käytetään keskustelussa pönkittämään omaa mielipidettä ja luomaan mielikuvaa oman agendansa tueksi.
Faktaa on kuitenkin se, että kukaan ei pidä yhtä toisen kanssa ellei siitä ole itselle konkreettista hyötyä. Se että jotkin naiset ovat jossain ehkä pitäneetkin yhtä, ainakin joissain asioissa, ei tarkoita sitä että he olisivat tehneet sen hyvää hyvyyttään naisten puolesta sukupuolena. He ovat voineet markkinoida tätä mielikuvaa ja käyttää sitä tekojensa oikeutuksena ja agendansa tukena, mutta ihminen ajaa lopulta aina vain omaa etuaan, mielihyväänsä ja hyvinvointiaan.
Aina.
ei oikeasti kannata käyttää tätä palstaa, eikä muitakaan nettijuttuja, minään aineiston yhteiskunnalliseen analyysiin. Mäkin olen kirjoittanut tänne vaikka mitä sellaista, mitä en tarkoita, ihan vaan tylsyyttäni. Että jos yritätte päteä yhteiskunnallisella omatunnolla niin tehkää se vähän tieteellisemmin.
Niin, se on edelleen jokaisen ihan oma valinta.