Vanhemman sukupolven naiset taisteli naisille
äänioikeuden ja muitakin oikeuksia. Lapsille päivähoidon ja naisille mahdollisuuden kulkea töissä ja tienata omaa rahaa.
Nykyiset nuoret naiset taistelevat, kenellä on isoimmat rinnat ja viivapillu ja kenellä on karvat nypitty parhaiten pois, että miehet villiintyisi ja haluaisivat panna heitä.
Alan ymmärtämään muslimeita, että he pitävät naisia alempiarvoisina ja ajattelevat, että nainen ei kelpaa kuin patjaksi ja synnyttämään lapsia.
Naiset itse näyttävät osoittavan sen todeksi. Surullista. Kaikki työ naisten oikeuksien puolesta on ollut turhaa kun ollaan sillä tasolla, että kuka voisi miellyttää miestä eniten.
Kommentit (96)
vaikkapa kehumiseen baarissa, totta kai vaikkapa tissit esillä oleva nainen kerää huomiota, koska hän näyttää potentiaaliselta yhden illan kumppanilta. Sen perusteellakaan en siis vetäisi vielä johtopäätöksiä.
siellä liikkuu muitakin kuin yhden illan kivan etsijöitä. Niitäkin tissit houkuttaa, ihan samalla tavalla.
painostavat kaikkia muitakin naisia jäämään kotiin vuosikausiksi lapsia hoitamaan.
vaikkapa kehumiseen baarissa, totta kai vaikkapa tissit esillä oleva nainen kerää huomiota, koska hän näyttää potentiaaliselta yhden illan kumppanilta. Sen perusteellakaan en siis vetäisi vielä johtopäätöksiä.
etteivät tuntemattomat ihmiset juurikaan kehu sinua baarissa eikä missään? Ei minuakaan, mutten usko sen johtuvan ainoastaan siitä etten pukeudu kuin katutyttö. Toiset naiset vaan ovat paremman näköisiä kuin minä. Enkä ole sen vuoksi vetämässä itseäni hirteen, hankkimassa silikoneja tai lopettamassa opiskelua. En mäkään kehu/lähesty miehiä, jotka eivät vaikuta kiinnostavilta.
että saan tämän tyylisen vastauksen. :D En lähde analysoimaan omaa ulkonäköäni enkä baarissa saamiani reaktioita, koska muuten alentuisin samalle tasolle kuin ne, joita kritisoin. Sen voin todeta, että yleisesti ottaen ulkonäkö ja mahdollisimman hyvältä näyttäminen ovat minulle erittäin tärkeitä ja saan suurta iloa siitä, jos joku omasta mielestäni komea tai fiksu mies kehuu minua (mieluummin asiallisesti, ei "hyvät tissit"-tyyliin).
Mä en muuten lähesty juuri koskaan miehiä, jotka vaikuttavat kiinnostavilta, koska menen helposti lukkoon. Tässä onkin yksi seikka, joka hankaloittaa arviointien tekemistä katugallupien perusteella.
siellä liikkuu muitakin kuin yhden illan kivan etsijöitä. Niitäkin tissit houkuttaa, ihan samalla tavalla.
Ja toisia houkuttaa vaikka kiinteät perseet tai siniset silmät. Big news?
enää alkuperäistä aihetta, mutta kyllä kai kaikki tajuaa, että on todella olemassa ihmisiä, jotka ovat hyvännäköisiä ihan kaikkien mielestä, vaikka ei olisi juuri täsmälleen omaa makua. Esim. naiset ei voi väittää, etteikö Brad Pitt tai Johnny Depp olisi hyvännäköisiä, vaikka itse tykkäisikin enemmän toisentyyppisistä miehistä. Eli että, "hyvännäköinen mutta ei silti minun tyyppiä". Sama pätee naisiin. Ja tällaisista naisista pitää useammat miehet kuin marginaalinäköisistä. Ja sellaiseen standardiin monet yrittävät pyrkiä silikonien ym. avulla.
vajoaminen sille tasolle, että loppujen lopuksi osapuolet pyrkivätkin kiistelemään keskenään taas siitä kuka on se parhaan näköinen ja saa eniten huomiota, ja että fiksutkin argumentoinnit pyritään lyttäämään "sä et vaan saa huomiota baarissa"-tyyliin, kertoo mun mielestä että ap:lla oli tosi hyvä pointti.
enää alkuperäistä aihetta, mutta kyllä kai kaikki tajuaa, että on todella olemassa ihmisiä, jotka ovat hyvännäköisiä ihan kaikkien mielestä, vaikka ei olisi juuri täsmälleen omaa makua. Esim. naiset ei voi väittää, etteikö Brad Pitt tai Johnny Depp olisi hyvännäköisiä, vaikka itse tykkäisikin enemmän toisentyyppisistä miehistä. Eli että, "hyvännäköinen mutta ei silti minun tyyppiä". Sama pätee naisiin. Ja tällaisista naisista pitää useammat miehet kuin marginaalinäköisistä. Ja sellaiseen standardiin monet yrittävät pyrkiä silikonien ym. avulla.
Höh, oon varmaan outo kun mun mielestä molemmat mainitut miehet näyttää apinoilta :(
Mutta joo, tajusin kyllä pointtisi. Silikonistandadia en tosin ihan osta, koska oon valmis lyömään aika paljon vetoa, että enemmistö miehistä ei silkkareista tykkää.
vajoaminen sille tasolle, että loppujen lopuksi osapuolet pyrkivätkin kiistelemään keskenään taas siitä kuka on se parhaan näköinen ja saa eniten huomiota, ja että fiksutkin argumentoinnit pyritään lyttäämään "sä et vaan saa huomiota baarissa"-tyyliin, kertoo mun mielestä että ap:lla oli tosi hyvä pointti.
se, että ap:n aloitus oli ihan turha, ja siirryimme jälleen keskustelemaan triviaaleista asioista, mikä on useiden nettifoorumeiden pointti.
eniten miesten huomiota ja muut naiset on kateellisia.
Se miesten huomiohan on tärkeintä.
Eläköön F-kupin melonit ja posliiniviivapillu.
..sittenhän tämä keskustelu ei olisi turha, jos saisimme selville, mitä "miesten osoittama kiinnostus" voi tarkoittaa. Voinko minä tulla av:lle julistautumaan miesten mieleen olevaksi naiseksi, jos kymmenen miestä yritti eilen iskeä minua baarissa tai kehui tissejäni, vai vaaditaanko enemmän? Ja lasketaanko kaikki miehet, vai onko joitain vähimmäiskriteerejä?
eniten miesten huomiota ja muut naiset on kateellisia. Se miesten huomiohan on tärkeintä. Eläköön F-kupin melonit ja posliiniviivapillu.
Ja vaikka yritin argumentoida niin asiallisesti kuin osasin, lopulta koko mielipiteeni johtuikin vain siitä, etten itse saa tarpeeksi huomiota baarissa. :D
Ja vaikka yritin argumentoida niin asiallisesti kuin osasin, lopulta koko mielipiteeni johtuikin vain siitä, etten itse saa tarpeeksi huomiota baarissa. :D
se sun argumentti ollut vain se, että sen perusteella, mitä jotkut miehet sanoo, ei voi päätellä, onko itse hottis vai ei? Mitä fiksua tällaisessa argumentissa on? Musta aivan yhtä tyhjäpäinen mielipide kuin sekin, onko c- kupin tissit paremmat kuin b.
täällä siis joku, jolle on täysin merkityksetöntä se, miltä itse näyttää tai miltä aviomies näyttää? Semmoiselle nämä aiheet onkin varmaan ihan tyhmiä, mutta ei se tarkoita, että tämä henkilö olisi sen fiksumpi kuin muutkaan. On ihan yhtä typerää miettiä sitä, millä vaatteella saa vatsamakkarat piiloon, kuin miettiä sitä, pitäiskö hommata silikonit vai ei. Samaan asiaan ne kaikki liittyy eli ulkonäköön. Ja mä itse panostan ulkonäköön todella vähän ja olen silti sitä mieltä, että siihen panostaminen ei kerro henkilön sielunelämästä yhtään mitään.
myös sitä mieltä, että nykyinen ulkonäkökeskeisyys ei tosiasiassa ole mikään "nykyinen" vaan ulkonäkö on ollut tärkeää ihan aina, eri tavalla vain. Ja se on yhtä tärkeää sekä miehille ja naisille, kyse ei ole mistään miesten masinoimasta alistuskeinosta, korkeintaan meikki- ja shampoofirmojen keinosta yrittää saada myytyä enemmän tuotteita.
se sun argumentti ollut vain se, että sen perusteella, mitä jotkut miehet sanoo, ei voi päätellä, onko itse hottis vai ei? Mitä fiksua tällaisessa argumentissa on? Musta aivan yhtä tyhjäpäinen mielipide kuin sekin, onko c- kupin tissit paremmat kuin b.
mä sanonutkaan että se fiksu oli, mutta ainakin asiallisempi kuin joku tissien paremmuuden vertailuun perustuva argumentti.
Ja joo, toihan se mun pääpointti oli. Hyvännäköisyyden määrittely sillä perusteella, mitä räkälän Pera sanoo, on mun mielestä tyhmää. Ehkä se on sitten maku- ja mielipideasia.
Ja edelleen haen siis vastausta siihen, mitä tarkoittaa "miesten mielestä." Kuinka monta miestä muodostaa otoksen nimeltä "miehet", ja lasketaanko kaikki miehet?
täällä siis joku, jolle on täysin merkityksetöntä se, miltä itse näyttää tai miltä aviomies näyttää? Semmoiselle nämä aiheet onkin varmaan ihan tyhmiä, mutta ei se tarkoita, että tämä henkilö olisi sen fiksumpi kuin muutkaan. On ihan yhtä typerää miettiä sitä, millä vaatteella saa vatsamakkarat piiloon, kuin miettiä sitä, pitäiskö hommata silikonit vai ei. Samaan asiaan ne kaikki liittyy eli ulkonäköön. Ja mä itse panostan ulkonäköön todella vähän ja olen silti sitä mieltä, että siihen panostaminen ei kerro henkilön sielunelämästä yhtään mitään.
tämän olleen ap:n pointti
Back to basics, nyt on tarvittavat oikeudet taisteltu
Voi keskittyä taas perusasioihin
panemiseen, lisääntymiseen ja ennen kaikkea siihen, miten saa jälkeläisilleen ne parhaimmat geenit. Eli siihen miten näyttää houkuttelevalta saadakseen ne parhaimmat geenit.Eli meikkaamaan ja ehostamaan. Näyttämään hyvältä.
Ihan naisten oma agendahan se on, suvunjatkaminen mahdollisimman hyvillä geeneillä. Ja tämän voi sentään viettiin perustuen nimetä naissukupuolen yhteiseksi tavoitteeksi, toisin kuin jotkin tasa-arvoon tai näennäideen naisten feminismiin liittyvät whinetykset.
Siitäkin voi olla eri mieltä, mitä ne "parhaimmat geenit" oikein tarkoittaa. Mulle ne ei tarkoita pelkkää ulkonäköä.
tämän olleen ap:n pointti
eikö ap:n pointti ollut se, että miehet yrittää saada naiset ajattelemaan vain ulkonäköään, jotta miehet voisi itse päättää tärkeistä asioista? Onko tämä ainoa oikea mielipide, ja eri mieltä olevat on tyhmiä bimboja? Eikö se ole melko yksinkertaista ajattelua?
Onko tämä ainoa oikea mielipide, ja eri mieltä olevat on tyhmiä bimboja? Eikö se ole melko yksinkertaista ajattelua?
etteivät tuntemattomat ihmiset juurikaan kehu sinua baarissa eikä missään? Ei minuakaan, mutten usko sen johtuvan ainoastaan siitä etten pukeudu kuin katutyttö. Toiset naiset vaan ovat paremman näköisiä kuin minä. Enkä ole sen vuoksi vetämässä itseäni hirteen, hankkimassa silikoneja tai lopettamassa opiskelua. En mäkään kehu/lähesty miehiä, jotka eivät vaikuta kiinnostavilta.