Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemman sukupolven naiset taisteli naisille

Vierailija
08.01.2011 |

äänioikeuden ja muitakin oikeuksia. Lapsille päivähoidon ja naisille mahdollisuuden kulkea töissä ja tienata omaa rahaa.

Nykyiset nuoret naiset taistelevat, kenellä on isoimmat rinnat ja viivapillu ja kenellä on karvat nypitty parhaiten pois, että miehet villiintyisi ja haluaisivat panna heitä.

Alan ymmärtämään muslimeita, että he pitävät naisia alempiarvoisina ja ajattelevat, että nainen ei kelpaa kuin patjaksi ja synnyttämään lapsia.

Naiset itse näyttävät osoittavan sen todeksi. Surullista. Kaikki työ naisten oikeuksien puolesta on ollut turhaa kun ollaan sillä tasolla, että kuka voisi miellyttää miestä eniten.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän olleen ap:n pointti

eikö ap:n pointti ollut se, että miehet yrittää saada naiset ajattelemaan vain ulkonäköään, jotta miehet voisi itse päättää tärkeistä asioista? Onko tämä ainoa oikea mielipide, ja eri mieltä olevat on tyhmiä bimboja? Eikö se ole melko yksinkertaista ajattelua?

AP:n pitäisi varmaan vastata tähän itse, mutta itse pidin fiksuna hänen ajatustaan aikuisten naisten keskinäisen tissi- ja pimppivertailun ja -kilpailun typeryydestä.

Vierailija
82/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pitäisi varmaan vastata tähän itse, mutta itse pidin fiksuna hänen ajatustaan aikuisten naisten keskinäisen tissi- ja pimppivertailun ja -kilpailun typeryydestä.

pitääkö sitä sitten koko ajan olla niin fiksu? Miksei välillä voi väitellä jostain täysin typerästäkin asiasta, jolla ei ole mitään oikeaa merkitystä? En ole väitellyt tissien paremmuudesta mutta jostain yhtä merkityksettömästä taatusti, en näe syytä miettiä koko ajan jotain Yhteiskunnallisesti Merkittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sitä sitten koko ajan olla niin fiksu? Miksei välillä voi väitellä jostain täysin typerästäkin asiasta, jolla ei ole mitään oikeaa merkitystä? En ole väitellyt tissien paremmuudesta mutta jostain yhtä merkityksettömästä taatusti, en näe syytä miettiä koko ajan jotain Yhteiskunnallisesti Merkittävää.

Kuten joku sanoikin, yksinkertaistat. Yhteiskunnallisesti Merkittävän ja täysin typerän ja aivottoman välissä on aika paljon kaikenlaista. Itse en ainakaan tietoisesti pyri olemaan teinin tasolle jäänyt idiootti, vaikken koko aikaa fiksu olisikaan.

On eri asia jos kolme-nelikymppinen nainen chit-chattaa jostain turhanpäiväisestä muuten vain kuin jos hän täysin vakavissaan ilmoittaa ikätoverilleen, että sulla on vääränlaiset sisemmät häpyhuulet, olet siis epähaluttava ja täysin toivoton tapaus ja miehet vihaa sua, vedä ittes jojoon.

Vierailija
84/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen haen siis vastausta siihen, mitä tarkoittaa "miesten mielestä." Kuinka monta miestä muodostaa otoksen nimeltä "miehet", ja lasketaanko kaikki miehet?

jostain miehestä sanotaan, että se on sellainen naisten mies, niin pitääkö senkin olla pannut ihan kaikkia maailman naisia, jotta ihmiset ymmärtävät, että sillä on monia naisia? Vai pitääkö sanoa tarkka lukumäärä? Jos joku sanoo, että miesten mielestä minulla on hyvät tissit, niin tod näk se tarkoittaa, että enemmän kuin kaksi tai kolme on kehunut hänen rintavarustustaan. Ei lie silti ole syytä määritellä tarkasti, montako miestä ja mitä yhteiskuntaluokkaa nämä edustavat. Kyllä minä silti uskon, että monet miehet, nekin joita hän ei ole vielä tavannut, pitävät hänen tisseistään.

Vierailija
85/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoikin, yksinkertaistat. Yhteiskunnallisesti Merkittävän ja täysin typerän ja aivottoman välissä on aika paljon kaikenlaista. Itse en ainakaan tietoisesti pyri olemaan teinin tasolle jäänyt idiootti, vaikken koko aikaa fiksu olisikaan.

On eri asia jos kolme-nelikymppinen nainen chit-chattaa jostain turhanpäiväisestä muuten vain kuin jos hän täysin vakavissaan ilmoittaa ikätoverilleen, että sulla on vääränlaiset sisemmät häpyhuulet, olet siis epähaluttava ja täysin toivoton tapaus ja miehet vihaa sua, vedä ittes jojoon.

sun kannattaa ymmärtää, että koska tämä kehoitus tulee anonyymilla nettipalstalla, niin sen sanoja voi olla ihan joku muu kuin kolmi-nelikymppinen nainen, tämän sanoja voi kärsiä vaikka millaisista mielenterveysongelmista, jonka vuoksi hän kehoittaa ihmisiä vetämään itsensä hirteen ihan riippumatta asiayhteydestä, ja että hän ei todennäköisesti oikeasti vietä päiviään miettien toisten naisten häpyhuulien ulkonäköä.

Vierailija
86/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen haen siis vastausta siihen, mitä tarkoittaa "miesten mielestä." Kuinka monta miestä muodostaa otoksen nimeltä "miehet", ja lasketaanko kaikki miehet?

jostain miehestä sanotaan, että se on sellainen naisten mies, niin pitääkö senkin olla pannut ihan kaikkia maailman naisia, jotta ihmiset ymmärtävät, että sillä on monia naisia? Vai pitääkö sanoa tarkka lukumäärä? Jos joku sanoo, että miesten mielestä minulla on hyvät tissit, niin tod näk se tarkoittaa, että enemmän kuin kaksi tai kolme on kehunut hänen rintavarustustaan. Ei lie silti ole syytä määritellä tarkasti, montako miestä ja mitä yhteiskuntaluokkaa nämä edustavat. Kyllä minä silti uskon, että monet miehet, nekin joita hän ei ole vielä tavannut, pitävät hänen tisseistään.

Lukemattomat miehet ovat kehuneet esimerkiksi minun persettäni. Olen siitä huolimatta täysin vakuuttunut, että maailmassa on vähintään yhtä monta miestä, joiden mielestä se on surkea, enkä itsekään ole siihen täysin tyytyväinen. Itsetuntoni ei edes ole erityisen huono, päin vastoin. Tämän vuoksi ihmettelen, miksi joku saa satunnaisesti kuulemistaan kommenteista aiheen kokea olevansa jotenkin yleisesti ottaen hyvännäköinen. Etenkin kun on selvää, että meitä on moneen junaan, toiset tykkää muhkummasta ja toiset vähemmän muhkusta.

Ei kai ole sinänsä väärin uskoa olevansa muiden silmissä kivannäköinen. Hyvähän se vaan on, ja useampikin saisi uskoa itseensä. Tyhmäksi se muuttuu silloin, jos tätä epämääräistä "miesten mielipidettä" käyttää aseena muita vastaan "te ootte rumia koska ootte erinäkösiä kun mä"-tyyliin ja jos alennutaan siihen yläastetyyliseen ulkonäkönokitteluun.

Vierailija
87/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoikin, yksinkertaistat. Yhteiskunnallisesti Merkittävän ja täysin typerän ja aivottoman välissä on aika paljon kaikenlaista. Itse en ainakaan tietoisesti pyri olemaan teinin tasolle jäänyt idiootti, vaikken koko aikaa fiksu olisikaan. On eri asia jos kolme-nelikymppinen nainen chit-chattaa jostain turhanpäiväisestä muuten vain kuin jos hän täysin vakavissaan ilmoittaa ikätoverilleen, että sulla on vääränlaiset sisemmät häpyhuulet, olet siis epähaluttava ja täysin toivoton tapaus ja miehet vihaa sua, vedä ittes jojoon.

sun kannattaa ymmärtää, että koska tämä kehoitus tulee anonyymilla nettipalstalla, niin sen sanoja voi olla ihan joku muu kuin kolmi-nelikymppinen nainen, tämän sanoja voi kärsiä vaikka millaisista mielenterveysongelmista, jonka vuoksi hän kehoittaa ihmisiä vetämään itsensä hirteen ihan riippumatta asiayhteydestä, ja että hän ei todennäköisesti oikeasti vietä päiviään miettien toisten naisten häpyhuulien ulkonäköä.

Ehkä asia on näin, ja se olisi toki mieltä rauhoittava ajatus. Sillä perusteella miten naiset toisiaan esim pukuhuoneissa katselevat ja miten kommunikoivat keskenään ihan elävässäkin elämässä, uskon kuitenkin, että tätä keskinäistä vertailua ja kilpailua on tosi paljon. Ja jos kukaan ei tosiaan oikeasti mieti toisten naisten häpyhuulia tai rehentele omien huultensa haluttavalla muodolla vaan asialla ovat aina hullut, hulluja taitaa olla netti täynnä...

Vierailija
88/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia on näin, ja se olisi toki mieltä rauhoittava ajatus. Sillä perusteella miten naiset toisiaan esim pukuhuoneissa katselevat ja miten kommunikoivat keskenään ihan elävässäkin elämässä, uskon kuitenkin, että tätä keskinäistä vertailua ja kilpailua on tosi paljon. Ja jos kukaan ei tosiaan oikeasti mieti toisten naisten häpyhuulia tai rehentele omien huultensa haluttavalla muodolla vaan asialla ovat aina hullut, hulluja taitaa olla netti täynnä...

hulluja todella on netti täynnä. Et ole tainnut hirveästi käyttää nettiä, jos tuo tuli sinulle yllätyksenä. Ja newsflash, maailmakin on täynnä hulluja. Oli esim. sellainen sarjamurhaaja, joka teki toisten ihmisten nahasta itselleen huonekaluja ja vaatteita (tämä innoitti Uhrilampaan tekijää). Ei kuitenkaan kannattaisi tehdä aloitusta, jossa yleistetään kaikki naiset ja ihmiset samaan syssyyn sillä perusteella, mitä jotkut naiset ja ihmiset tekevät. Ja moni asia, mitä ihmiset tekee ja ajattelee, todella on hullua ja älytöntä, mutta en jaksa kauheasti päivitellä niitä, koska ihmisten aivot nyt vaan on todella monimutkaiset ja voivat tuottaa ihan mitä tahansa. Muuten olisikin aika tylsää. Ihminen on eläin ja siksi ihmisetkin kilpailee paremmuudesta, kuten muutkin eläimet.

Vierailija
89/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluja todella on netti täynnä. Et ole tainnut hirveästi käyttää nettiä, jos tuo tuli sinulle yllätyksenä. Ja newsflash, maailmakin on täynnä hulluja. Oli esim. sellainen sarjamurhaaja, joka teki toisten ihmisten nahasta itselleen huonekaluja ja vaatteita (tämä innoitti Uhrilampaan tekijää). Ei kuitenkaan kannattaisi tehdä aloitusta, jossa yleistetään kaikki naiset ja ihmiset samaan syssyyn sillä perusteella, mitä jotkut naiset ja ihmiset tekevät. Ja moni asia, mitä ihmiset tekee ja ajattelee, todella on hullua ja älytöntä, mutta en jaksa kauheasti päivitellä niitä, koska ihmisten aivot nyt vaan on todella monimutkaiset ja voivat tuottaa ihan mitä tahansa. Muuten olisikin aika tylsää. Ihminen on eläin ja siksi ihmisetkin kilpailee paremmuudesta, kuten muutkin eläimet.

mä netissä roikun liikaakin. Mutta kuten sanoin, käsitykseni naisten harrastamasta vertailusta ei edes perustu pelkästään nettiin. Voi hyvinkin olla, että välitän liikaa siitä mitä muut tekevät tai ajattelevat, mutta sitä ominaisuutta on hankala muuttaa. Ainahan voi lämpikseen koittaa kritisoida ja herätellä joitain ihmisiä, jos vaikka sattuisi sellainen ihme, että saisi jonkun ajatuksen hänen päässään heräämään. Jos jokainen eläisi omassa kuplassaan miettimättä muiden tekemisiä yhtään, aika tylsässä maailmassa elettäisiin...

Ja tästäkin keskustelusta sain uskoa ihmiskuntaan, jos sinäkin kerran olet sitä mieltä, että häpyhuulivertailu on älytöntä.

Mä en kokenut ap:n viestiä yleistävänä tai kaikkia naisia koskevana.

Vierailija
90/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvat toisiaan ja vertailevat häpyhuuliaan ja rintojaan ja toivovat, että minä juuri olisin eniten miesten mieleen ja haluttavin.

Ajatus on minusta korni. Toisaalta jos jollekin elämänsisältö on todella olla miesten mieleen (eli tämä kai tarkoittaa, että olisi naitavimman näköinen) niin toki sekin sopii.

Mutta nykyään kun naisen ei tarvitse pelkästään olla viehättävä turvatakseen tulevaisuutensa, luulisi tällaisen kilpailun olevan jo ohi.

Mutta jos jollekulle on tärkeää pukukopeissa tiirailla toisten häpyhuulia ja ilakoida, että mulla on pienemmät ja tonki mies varmaan panis mua mieluummin niin ihan vapaasti.

Ihmetyttää lähinnä vain, millaisen kasvatuksen nämä naiset antavat tytöilleen. Aloittavatko he ihan pienestä jo tämän kasvatuksen, että ole tyytymätön itseesi ja elämäsi tarkoitus on päästä mahdollisimman monen miehen sänkyyn. Jos tytölle sattuukin tulemaan pienet rinnat ja isot häppärit, juoksuttaako äiti hänet leikkaukseen, kuten musliminaiset tyttönsä ympärileikkaukseen, ettei tyttö vain jäisi ilman miestä.

täällä siis joku, jolle on täysin merkityksetöntä se, miltä itse näyttää tai miltä aviomies näyttää? Semmoiselle nämä aiheet onkin varmaan ihan tyhmiä, mutta ei se tarkoita, että tämä henkilö olisi sen fiksumpi kuin muutkaan. On ihan yhtä typerää miettiä sitä, millä vaatteella saa vatsamakkarat piiloon, kuin miettiä sitä, pitäiskö hommata silikonit vai ei. Samaan asiaan ne kaikki liittyy eli ulkonäköön. Ja mä itse panostan ulkonäköön todella vähän ja olen silti sitä mieltä, että siihen panostaminen ei kerro henkilön sielunelämästä yhtään mitään.

Vierailija
91/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvat toisiaan ja vertailevat häpyhuuliaan ja rintojaan ja toivovat, että minä juuri olisin eniten miesten mieleen ja haluttavin.

Ajatus on minusta korni. Toisaalta jos jollekin elämänsisältö on todella olla miesten mieleen (eli tämä kai tarkoittaa, että olisi naitavimman näköinen) niin toki sekin sopii.

Mutta nykyään kun naisen ei tarvitse pelkästään olla viehättävä turvatakseen tulevaisuutensa, luulisi tällaisen kilpailun olevan jo ohi.

Mutta jos jollekulle on tärkeää pukukopeissa tiirailla toisten häpyhuulia ja ilakoida, että mulla on pienemmät ja tonki mies varmaan panis mua mieluummin niin ihan vapaasti.

Ihmetyttää lähinnä vain, millaisen kasvatuksen nämä naiset antavat tytöilleen. Aloittavatko he ihan pienestä jo tämän kasvatuksen, että ole tyytymätön itseesi ja elämäsi tarkoitus on päästä mahdollisimman monen miehen sänkyyn. Jos tytölle sattuukin tulemaan pienet rinnat ja isot häppärit, juoksuttaako äiti hänet leikkaukseen, kuten musliminaiset tyttönsä ympärileikkaukseen, ettei tyttö vain jäisi ilman miestä.

vaikea uskoa, että tuo oikeasti olisi kenenkään elämänsisältö. Tai jos on, niin henkilö on vakavasti häiriintynyt (esim. masentunut, persoonallisuushäiriöinen) ja hänen pitäisi mennä hoitoon. Varmastikin monet hyvännäköiset, jotka rakastavat omaa ulkonäköään ja pitävät itseään joka miehen unelmana ja muita naisia rumempina, tekevät myös töitä ja harrastavat asioita ja elävät ihan normaalia elämää.

Vierailija
92/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvat toisiaan ja vertailevat häpyhuuliaan ja rintojaan ja toivovat, että minä juuri olisin eniten miesten mieleen ja haluttavin. Ajatus on minusta korni. Toisaalta jos jollekin elämänsisältö on todella olla miesten mieleen (eli tämä kai tarkoittaa, että olisi naitavimman näköinen) niin toki sekin sopii. Mutta nykyään kun naisen ei tarvitse pelkästään olla viehättävä turvatakseen tulevaisuutensa, luulisi tällaisen kilpailun olevan jo ohi. Mutta jos jollekulle on tärkeää pukukopeissa tiirailla toisten häpyhuulia ja ilakoida, että mulla on pienemmät ja tonki mies varmaan panis mua mieluummin niin ihan vapaasti. Ihmetyttää lähinnä vain, millaisen kasvatuksen nämä naiset antavat tytöilleen. Aloittavatko he ihan pienestä jo tämän kasvatuksen, että ole tyytymätön itseesi ja elämäsi tarkoitus on päästä mahdollisimman monen miehen sänkyyn. Jos tytölle sattuukin tulemaan pienet rinnat ja isot häppärit, juoksuttaako äiti hänet leikkaukseen, kuten musliminaiset tyttönsä ympärileikkaukseen, ettei tyttö vain jäisi ilman miestä.

vaikea uskoa, että tuo oikeasti olisi kenenkään elämänsisältö. Tai jos on, niin henkilö on vakavasti häiriintynyt (esim. masentunut, persoonallisuushäiriöinen) ja hänen pitäisi mennä hoitoon. Varmastikin monet hyvännäköiset, jotka rakastavat omaa ulkonäköään ja pitävät itseään joka miehen unelmana ja muita naisia rumempina, tekevät myös töitä ja harrastavat asioita ja elävät ihan normaalia elämää.

teen töitä ulkonäköni eteen ja pidän itseäni moneen muuhun verrattuna hyvännäköisenä, mutta ei tulisi mieleenkään kuluttaa sekuntiakaan häpyhuuli- tai kuppikokovertailuun nettipalstoilla tai muutenkaan yrittää toisten kustannuksella pönkittää itseäni.

Vierailija
93/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen töitä ulkonäköni eteen ja pidän itseäni moneen muuhun verrattuna hyvännäköisenä, mutta ei tulisi mieleenkään kuluttaa sekuntiakaan häpyhuuli- tai kuppikokovertailuun nettipalstoilla tai muutenkaan yrittää toisten kustannuksella pönkittää itseäni.

kulutit kuitenkin pari sekuntia kertoaksesi, että teet töitä ulkonäkösi eteen ja pidät itseäsi useita muita paremmannäköisenä. Ei siihen sen kauempaa niillä muillakaan mene, että ehtivät vielä muutakin tehdä päivänsä aikana.

Vierailija
94/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulutit kuitenkin pari sekuntia kertoaksesi, että teet töitä ulkonäkösi eteen ja pidät itseäsi useita muita paremmannäköisenä. Ei siihen sen kauempaa niillä muillakaan mene, että ehtivät vielä muutakin tehdä päivänsä aikana.

Mikä pointti toi nyt oli, kauanko siihen aikaa menee? Lue vaikka viesti 92, sen kirjoittaja on oikein hyvin kuvannut, mikä niissä häppärikilpailijoissa häiritsee.

Vierailija
95/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset, jotka uskovat olevansa jokapojan unelmia tisseineen ja häpyhuulineen, ovat välttämättä kauniita.

Luonnostaan kauniilla naisella ei mielestäni ole tarvetta tyrkyttää itseään tai hän ei ole niin epävarma itsestään, että täytyy haukkua toisia rämemajaviksi ja kakkosnelosiksi.

Näin se vain menee useasti, että luonnostaan kauniissa kropassa asuu myös kaunis luonne.

Vierailija
96/96 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, eihän tämä höpöpalsta ole mikään kattava nykynaisen kuva! Sama kuin sanoisi, että kaikki suomalaiset ovat sellaisia kuin miltä he 7 päivää -lehdessä näyttävät tai kaikki miehet ovat sellaisia kuin Jallu-lehden perusteella vaiukuttaa.